مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تنبیه بدنی دانش‌آموزان بندر گناوه با لوله پولیکا [+عکس]

جام جم سرا: در یکی از مدارس گناوه وقتی معلم در کلاس حاضر می‌شود تا ارزشیابی را از دانش آموزان صورت دهد، متوجه می‌شود که اغلب آنان در وضعیت مطلوب درسی قرار ندارند. به همین دلیل معلم –که مدیر مدرسه نیز است- همه دانش آموزان آن کلاس را به حیاط مدرسه می‌برد و تک به تک آنان را تنبیه بدنی می‌کند. در پی این تنبیه حال یکی از دانش آموزان بشدت رو به وخامت می‌رود، طوری که اثرات آن روی دست‌های وی روز به روز نمایان‌تر می‌شود.

طبق گفته یک منبع آگاه در گناوه، بعد از این حرکت ناپسند، دانش آموزان توسط معاون مدرسه در رابطه با مسئلهٔ پیش آمده مورد تهدید قرار می‌گیرند و در نتیجه این دانش آموز ۱۵ ساله تا سه روز هیچ حرفی در رابطه با این ماجرا نمی‌زند!

در پی اطلاع از وقوع اتفاق مزبور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه، مدیرکل آموزش وپرورش استان و معاون و مشاور اداره کل به گناوه آمدند تا از نزدیک در جریان وضعیت دانش آموز و حادثه مزبور قرار بگیرند.

اعضای خانواده این دانش آموز از حضور مسئولان آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کردند و اعلام نمودند که ما تا این لحظه هیچ گونه شکایتی نکرده‌ایم و در حال حاضر تنها سلامت و بهبودی فرزندمان برای ما مهم است.

طبق تایید پزشک معالج، عفونت دست ناشی از ضربه لوله پولیکا بر دستان دانش آموز و در نتیجه قطع شدن رگ دست وی است. پزشک معالج این دانش آموز گزارشی از روند درمان ارائه کرد و از وضعیت عمومی این نوجوان اعلام رضایت نموده است.

همچنین در پی این اقدام نامتعارف و غیر قانونی، جمعی از فرهنگیان در نامه‌ای از مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر بدون اظهار نظر در مورد این حرکت مدیر خاطی، خواستار نرمش در برخورد با وی گردیده و برای دانش آموز مضروب آرزوی سلامتی کرده‌اند! لازم به ذکر است که یکی از معاونان آموزش و پرورش گناوه پیگیر جمع آوری این نامه شده و خود آن نامه را در فضای مجازی منتشر کرده است. به همین دلیل برخی از رسانه‌ها به اشتباه از آن به عنوان اطلاعیه آموزش پرورش یاد کرده‌اند در صورتی که این نامه هیچ رسمیتی ندارد.

این اتفاق واکنش‌ها و نظرات متفاوتی را به دنبال داشت و برخی فرهنگیان در فضای مجازی به بحث راجع به آن پرداختند. عده‌ای عنوان می‌کنند که تنبیه در هر صورت راهکار مناسب برای آموزش نیست و دسته‌ای دیگر نظر بر این داشتند که دانش آموز سالاری در حال رواج است و باید به هر نحوی از آن جلوگیری شود. (نقل با تلخیص از جوان ایرانی)



لینک منبع :تنبیه بدنی دانش‌آموزان بندر گناوه با لوله پولیکا [+عکس]

Images for تنبیه بدنی دانش‌آموزان بندر گناوه با لوله پولیکا [+عکس] تنبیه بدنی دانش‌آموزان بندر گناوه با لوله پولیکا [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../تنبیه-بدنی-دانش‌آموزان-بندر-گناوه-با-لوله-پولیکا-عکس‎Cached Similar15 دسامبر 2014 ... مدیر مدرسه‌ای در بندر گناوه، دانش آموزان یک کلاس این مدرسه را به دلیل نخواندن درس با لولۀ پولیکا به صورت دسته‌جمعی تنبیه کرد. این اقدام منجر به ... تنبیه بدنی دانش‌آموزان بندر گناوه با لوله پولیکا [+عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../تنبیه-بدنی-دانش‌آموزان-بندر-گناوه-با-لوله-پولیکا-عکس‎‎Cached15 دسامبر 2014 ... مدیر مدرسه‌ای در بندر گناوه، دانش آموزان یک کلاس این مدرسه را به دلیل نخواندن درس با لولۀ پولیکا به صورت دسته‌جمعی تنبیه کرد. این اقدام منجر به ... تنبیه بدنی دانش آموزان در بندر گناوه ! - جوان ایرانی www.irjavan.com/تنبیه-بدنی-دانش-آموزان-در-بندر-گناوه/‎Cached15 دسامبر 2014 ... تنبیه بدنی دانش آموزان در بندر گناوه ! دانش آموزان یک کلاس در گناوه به دلیل درس نخواندن، توسط مدیر مدرسه با لوله پولیکا تنبیه شدند که این اقدام ... تنبیه با لوله پولیکا، مدیر گناوه ای را از کار برکنار کرد - جام جم آنلاین tnews.ir/جام-جم-آنلاین/1bd734655996.html وزیر آموزش و پرورش: مشکل «تنبیه بدنی» با یک بخشنامه حل نمی‌شود ... مدیر مدرسه‌ای در گناوه که آذرماه امسال یکی از دانش‌آموزان خود را با استفاده از لوله پولیکا و تنبیه بدنی شدید وی روانه ... تنبیه بدنی دانش‌آموزان بندر گناوه با لوله پولیکا [+عکس]. تنبیه بدنی دانش آموزان بندر گناوه با لوله پولیکا [+عکس] - قطره www.ghatreh.com/.../تنبیه-بدنی-دانش-آموزان-بندر-گناوه-لوله-پولیکا-عکس‎Cachedمدیر مدرسه ای در بندر گناوه، دانش آموزان یک کلاس این مدرسه را به دلیل نخواندن درس با لوله پولیکا به صورت دسته جÙ. اظهارات نماینده تهران در خصوص تنبیه دانش آموز گناوه ای statenews.ir/showpage.aspx?id=172222 عکس/ آتش سوزی در بازار سنتی و طلافروشی‌های کرمانشاه ... عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با غیرقانونی خواندن هر نوع تنبیهی در مدارس٬ ... این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان اینکه ورود قوه قضاییه به موضوع تنبیه بدنی دانش‌آموزی در شهرستان گناوه با لوله پولیکا منوط به ... بندر گناوه به قطب گردشگری جنوب تبدیل می‌شود تصویر «تنبیه بدنی»؛ جرمی در انتظار حذف از مدارس - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../تنبیه-بدنی-؛-جرمی-در-انتظار-حذف-از-مدارس‎Cached23 نوامبر 2014 ... با گذشت ۲ ماه از سال تحصیلی باز هم اخبار تنبیه بدنی دانش‌آموزان به گوش ... دبیرستان در منطقه 14 شهر تهران با لوله پولیکا دانش‌آموزان را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد. ... از تنبیه بدنی تمام دانش‌آموزان کلاس پنجم یک مدرسه در بندرعباس توسط مدیر حکایت داشت. .... تنبیه بدنی دانش‌آموزان بندر گناوه با لوله پولیکا [+عکس]. اموزش پرورش گناوه - لاوینز ns-shop.ir/اموزش-پرورش-گناوه تنبیه بدنی دانش‌آموزان بندر گناوه با لوله پولیکا عکس. -. مدیر مدرسه‌ای در بندر گناوه دانش آموزان یک کلاس این مدرسه را به دلیل نخواندن درس با . معلم بی رحم با لوله پولیکا دانش آموزان را تنبیه کرد! (عکس) varzeshh3.ir/معلم+بی+رحم+با+لوله+پولیکا+دانش+آموزان+را+تنبیه+کرد!+(عکس)/‎Cached«تنبیه بدنی» دانش‌آموزان یک کلاس در بندرعباس با لوله پولیکا تنبیه بدنی دانش‌آموزان بندر گناوه با لوله پولیکا [+عکس] تنبیه دانش آموز با لوله پولیکا + عکس ...