مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

100 مظنون در پرونده اسیدپاشی اصفهان

جام جم سرا: حسین ذوالفقاری ، اظهار داشت: تیم کشف جرمی که این موضوع را دنبال می‌کند جدی است و هیچ گونه مماشات و ملاحظه‌ای در این خصوص وجود ندارد و همه دستگاه‌ها هماهنگ هستند. وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و بسیج، همه اخبار و اطلاعات را در اختیار آگاهی قرار می‌دهند و کارآگاهان اطلاعاتی از همه اطلاعات استفاده می‌کنند.
وی تأکید کرد: جزئیات تمام افرادی که سابقه قبلی دارند، از جمله افرادی که پرونده طلاق یا بیماری روانی در اصفهان داشتند و صاحبان موتورسیکلت‌های مشکی رنگ بررسی شد. همچنین کار آنالیز چهره انجام شده و افرادی که با آنچهره‌ها تطبیق داده می‌شوند، به زیر ۱۰۰ نفر رسیده و روی این قسمت، کار ادامه دارد.
ذوالفقاری اظهار داشت: کاری که بر روی پرونده اسیدپاشی صورت گرفته به اندازه صد‌ها پرونده بوده و اینکه به نتیجه قطعی برسیم و بگویم فلان فرد متهم اصلی بوده، در حال حاضر ممکن نیست. قربانیان نیز با مشاهده تصاویر در مرحله اول می‌گفتند این فرد متهم است اما در ادامه اعلام می‌کردند فکر نمی‌کنیم او عامل اسیدپاشی باشد.
وی ادامه داد: در مورد پرونده اسیدپاشی حداقل هفته‌ای یک بار جلسه‌ای تشکیل شده و اقدامات انجام گرفته را گزارش می‌کنیم. پرونده اسیدپاشی اصفهان در زمینه کشف جرم یکی از نادر‌ترین پرونده‌هایی است که تا این میزان کار بر روی آن صورت گرفته است. برای نمونه ۱۹۱ هزار نفر در یک قشر مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در مورد انگیزه‌های احتمالی مظنون پرونده اسیدپاشی اصفهان نیز گفت: تمام فرضیه‌ها بررسی شده است. فرضیه‌هایی از قبیل روانی بودن، مشکل داشتن و حتی انگیزه مذهبی مورد بررسی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: با تمام توان و تعهدی که داریم کار دنبال می‌شود و مسئله پیگیری این پرونده اسیدپاشی مورد اتفاق همه بوده و سران قوا نیز آن را پیگیری می‌کنند. این یک امر طبیعی است که شخص مذهبی سراغ این کار‌ها نمی‌رود. البته همه اتفاق نظر دارند، هر کسی که با هر انگیزه‌ای که در این پرونده نقش داشته مورد ملاحظه قرار نگیرد و باید تحت تعقیب باشند. (باشگاه خبرنگاران)



لینک منبع :100 مظنون در پرونده اسیدپاشی اصفهان

100 مظنون در پرونده اسیدپاشی اصفهان - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../100-مظنون-در-پرونده-اسیدپاشی-اصفهان‎Cached13 دسامبر 2014 ... معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با تشریح آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی اصفهان گفت: با آنالیز چهره فرد اسیدپاش، تعداد مظنونان در این پرونده ... 100 مظنون در پرونده اسیدپاشی اصفهان | مرآت : آخرین اخبار استان سمنان meraatnews.com/content/100-مظنون-در-پرونده-اسیدپاشی-اصفهان‎Cached14 دسامبر 2014 ... 100 مظنون در پرونده اسیدپاشی اصفهان. معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با تشریح آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی اصفهان گفت: با آنالیز چهره فرد ... 100 مظنون در پرونده اسیدپاشی اصفهان - تدبیر و امید tadbirvaomid.ir/fa/news/.../100-مظنون-در-پرونده-اسیدپاشی-اصفهان‎Cached100 مظنون در پرونده اسیدپاشی اصفهان. کد خبر: ۳۱۵۴۲. تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳. ذوالفقاری در ادامه با بیان این‌که ما برای به نتیجه رساندن این پرونده جدی بوده و ... 100 نفر مظنون اسیدپاشی اصفهان - آخرین نیوز www.akharinnews.com/.../72927-100-نفر-مظنون-اسیدپاشی-اصفهان.html‎Cached14 دسامبر 2014 ... خبرگزاری میزان| معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: پرونده اسیدپاشی در استان اصفهان یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های کشور در زمینه کشف جرم ... آمار مظنونین پرونده اسیدپاشی اصفهان به زیر 100 نفر رسیده‌ است ... www.yjc.ir/.../آمار-مظنونین-پرونده-اسیدپاشی-اصفهان-به-زیر-100-نفر-رسیده‌-است-تحقیق-از-191-هزار-نفر‎Cached13 دسامبر 2014 ... معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی اصفهان گفت: با توجه به آنالیز چهره از افراد مظنون، کسانی که با آن چهره‌ها ... آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی اصفهان - سایت خبری ... - تابناک www.tabnak.ir/fa/news/.../آخرین-وضعیت-پرونده-اسیدپاشی-اصفهان‎Cached12 فوریه 2016 ... رئیس پلیس آگاهی کشور گفت: تحقیقات از مظنون اصلی پرونده اسیدپاشی اصفهان درحالی ادامه دارد که هنوز پلیس در این رابطه به نتیجه قطعی نرسیده ... آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی اصفهان - سایت خبری ... - تابناک www.tabnak.ir/fa/news/.../آخرین-وضعیت-پرونده-اسیدپاشی-اصفهان‎Cached12 جولای 2015 ... فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این پرونده چندین مظنون مرحله به مرحله مورد بازجویی قرار گرفته‌ و اظهارات آنها ثبت شده است، گفت: ... ١٠٠ نفر مظنون اسیدپاشی اصفهان - پرشین وی persianv.com/havades/١٠٠-نفر-مظنون-اسیدپاشی-اصفهان.html‎Cached14 دسامبر 2014 ... ١٠٠ نفر مظنون اسیدپاشی اصفهان. حسین ذوالفقاری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار میزان درباره آخرین خبرها از پرونده اسیدپاشی در استان ... هویت مظنون دستگیر شده اسیدپاشی اصفهان توسط برخی از قربانیان ... https://www.tasnimnews.com/.../هویت-مظنون-دستگیر-شده-اسیدپاشی-اصفهان-توسط-برخی-از-قربانیان-تأیید-شد‎Cached21 ژوئن 2015 ... خبرگزاری تسنیم: وکیل پرونده اسیدپاشی اصفهان اظهار کرد: تمام مشخصات فرد دستگیر شده، با عامل جنایت اسیدپاشی مطابقت داشته است. مظنون اسیدپاشی های اصفهان اعتراف نکرد - روزنامه اصفهان امروز | خبر ... khabarfarsi.com/u/3497055 رئیس کل دادگستری اصفهان اعلام کرد: پرونده مظنون اسیدپاشی درحال بررسی است و اکنون نمی توان در این زمینه به یقین ... ازدواج آسانی که 100 میلیارد تومان هزینه داشت!