مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولد کوچک‌ترین زائر کربلا در راه کربلا [+عکس]

جام جم سرا: دکتر غزوان ریاض، مدیر بیمارستان الزهرا (ع) در کربلا گفت:‌ام البنین، زائر ۲۸ ساله ایرانی در حال پیاده روی برای شرکت در مراسم اربعین امام حسین (ع) به سوی کربلا بود که احساس درد کرد و بعد از مراجعه به این بیمارستان و انجام آزمایشهای اولیه، بیدرنگ به بخش زایمان منتقل شد و به صورت طبیعی زایمان کرد.

غزوان ریاض ادامه داد: این خانم ایرانی ساعاتی بعد مولود خود را که دختر بود به دنیا آورد و نامش را زهرا گذاشت.
به گفته وی، یک روز پس از تولد نوزاد، مادر جوان با اصرار از بیمارستان مرخص شد و در حالی که او و نوزادش در سلامتی کامل بودند به پیاده روی خود برای رسیدن به کربلان و شرکت در مراسم اربعین ادامه داد. (مهر)



لینک منبع :تولد کوچک‌ترین زائر کربلا در راه کربلا [+عکس]

Images for تولد کوچک‌ترین زائر کربلا در راه کربلا [+عکس] تولد کوچک‌ترین زائر کربلا در راه کربلا [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../تولد-کوچک‌ترین-زائر-کربلا-در-راه-کربلا-عکس‎Cached13 دسامبر 2014 ... یک مادر جوان ایرانی که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلا بود در میانه راه دچار درد زایمان شد و پس از ساعاتی فرزند خود را در بیمارستان ... کوچکترین زائر ایرانی در راه کربلا متولد شد +تصاویر - نمناک namnak.com/کوچکترین-زائر-ایرانی-در-راه-کربلا-متولد-شد-تصاویر.p10256‎Cachedنمناک سرگرمیگوناگون کوچکترین زائر ایرانی در راه کربلا متولد شد +تصاویر ... تولد نوزاد ، زائر ایرانی. در یکی از بیمارستان ... تولد نوزاد در کربلا. بیمارستان ... تولد کوچکترین زائر کربلا در پیاده روی اربعین - onvansho onvansho.ir/result/تولد-کوچکترین-زائر-کربلا-در-پیاده-روی-اربعین.html کوچکترین زائر ایرانی در راه پیاده روی کربلا در در پیاده روی اربعین . ... اربعین کوچکترین زائر کربلا شد کربلا شد عکس کوچکترین زائر اربعین در مسیر . اربعینی دیگر رسید: خادمان و راهیان کربلا [مجموعه عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/.../اربعینی-دیگر-رسید-خادمان-و-راهیان-کربلا-مجموعه-عکس‎‎Cached13 دسامبر 2014 ... و حالا، سال‌ها گذشته و زائران کربلا پیاده به سوی مقتل می‌روند تا در آیین اربعین حسینی شرکت ... تولد کوچک‌ترین زائر کربلا در راه کربلا [+عکس]. زن ۵۱ ساله برزیلی صاحب بیست و یکمین فرزندش شد - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../زن-۵۱-ساله-برزیلی-صاحب-بیست-و-یکمین-فرزندش-شد‎‎Cached17 مه 2015 ... تولد کوچک‌ترین زائر کربلا در راه کربلا [+عکس]. شنبه 22 آذر 1393 10:13. تصویر بیرون آوردن جنین از شکم نوزاد دو ماهه در مشهد ... عکس: کوچکترین مسافر کربلا | رسانه تی وی fardanews.rasanetv.com/page-631344.html‎Cachedعکس: کوچکترین مسافر کربلاپیاده روی اربعین شرایط ثبت نام “پیاده روی اربعین ”. ... را تصویر تولد کوچک‌ترین زائر کربلا در راه کربلا [+عکس] کوچکترین خادم ... تولد کوچکترین زائر کربلا در پیاده‌روی اربعین - فایلار:مقاله-پروژه ... filelar.ir/تولد-کوچکترین-زائر-کربلا-در-پیاده‌روی/‎Cached15 نوامبر 2016 ... لینک منبع و پست :تولد کوچکترین زائر کربلا در پیاده‌روی اربعین · http://www. tabnak.ir/fa/news/640781/تولد-کوچکترین-زائر-کربلا-در- ... کوچکترین زائر پیاده اربعین+ تصویر - شفقنا زندگی life.shafaqna.com/FA/47817‎Cached13 نوامبر 2016 ... کوچکترین زائر پیاده اربعین+ تصویر. ... بود تا راهی کربلا شود و در کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی حضور یابد، روز گذشته ... دی پی تولد این نوزاد، علما و جمعی از مردم میرجاوه جهت خوشامدگویی به زائر ... آشنایی با راه های کنترل خشم ... خبر ساحلی - تولد نوزاد ایرانی در راه کربلا +(تصویر) www.khabaresaheli.ir/News/print/2195/ یک مادر ایرانی که نوزاد خود را در مسیر کربلا به دنیا آورد، اصرار دارد که با کودک ... که به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران، در مسیر کربلای مقدس برپا شده ...