مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برخورد مرگبار عابر پیاده با قطار

جام جم سرا: آرش رحمتی در این باره گفت: دیشب، مردی ۳۰ ساله قصد عبور از میان ریل راه‌آهن جاده قزلحصار را داشت که متاسفانه به دلیل بی‌احتیاطی قطار با او برخورد کرده و این فرد مصدوم شده اما به دلیل شدت جراحات وارد شده قبل از رسیدن نیروهای امدادی فوت می‌کند.


وی خاطرنشان کرد: پس از رسیدن نیروهای اورژانس، ماموران امدادی جسد این جوان را به داخل آمبولانس برده و به بیمارستان شهید مدنی انتقال دادند.

او افزود: افراد با عبور از ریل قطار بخصوص در ساعات تاریکی در حقیقت با جان خود بازی می‌کنند و با یک بی‌دقتی و سهل‌انگاری چندین خانواده را داغدار می‌کنند. (ایسنا)



لینک منبع :برخورد مرگبار عابر پیاده با قطار

Images for برخورد مرگبار عابر پیاده با قطار برخورد مرگبار عابر پیاده با قطار مشهد- تهران - ایسنا www.isna.ir/news/.../برخورد-مرگبار-عابر-پیاده-با-قطار-مشهد-تهران 25 آگوست 2014 ... نوجوان 16 ساله بر اثر برخورد با قطار مسافربری مشهد- تهران در حوالی روستای رستم‌آباد شهرستان نیشابور جان باخت. برخورد مرگبار عابر پیاده با قطار مشهد - تهران - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../برخورد-مرگبار-عابر-پیاده-با-قطار-مشهد-تهران‎Cached25 فوریه 2014 ... برخورد قطار مسافربری «مشهد - تهران» به مرگ مرد 40 ساله‌ای منجر شد که در حال عبور از روی ریل بود. تصویر برخورد مرگبار عابر پیاده با قطار مشهد - ... برخورد مرگبار عابر پیاده با قطار مشهد- تهران | میهن پست mihanpost.com/برخورد-مرگبار-عابر-پیاده-با-قطار-مشهد-ت/ برخورد مرگبار عابر پیاده با قطار مشهد- تهران. ارسال شده توسط: admin ۰۳ شهریور ۹۳ ساعت ۱۹:۱۶. نوجوان 16 ساله بر اثر برخورد با قطار مسافربری مشهد- تهران در حوالی ... برخورد مرگبار قطار با عابر پیاده در کرج - اتاق خبر 24 - شهرخبر www.shahrekhabar.com/social/150073764073181‎Cached22 جولای 2017 ... مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج از مرگ یک مرد ۳۲ ساله در زیر پل راه آهن مهرشهر کرج بر اثر برخورد با قطار خبر داد. - اتاق خبر 24. برخورد مرگبار قطار با عابر پیاده در کرج | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/106599‎Cached22 جولای 2017 ... مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج از مرگ یک مرد ۳۲ ساله در زیر پل راه آهن مهرشهر کرج بر اثر برخورد با قطار خبر داد. برخورد مرگبار عابر پیاده با قطار مشهد - تهران - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/news/.../برخورد-مرگبار-عابر-پیاده-با-قطار-مشهد-تهران 26 فوریه 2014 ... به گزارش جام جم، سرهنگ سیدحسن حسینی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام برخورد قطار با این مرد ... برخورد مرگبار قطار با عابر پیاده در مشهد razavi.farsnews.com/news/13960521000870‎Cached5 روز پیش ... یک رام قطار در شهرک شیرین مشهد با مردی 45ساله برخورد کرد و جان خود را از دست داد. برخورد مرگبار عابر پیاده با قطار مشهد - تهران https://www.miyanali.com/hh9363/2453‎Cached26 فوریه 2014 ... به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدحسن حسینی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام برخورد ... برخورد مرگبار عابر پیاده با قطار مشهد - تهران - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../313909-برخورد-مرگبار-عابر-پیاده-با-قطار-مشهد-تهران‎Cached26 فوریه 2014 ... به گزارشافکارنیوز،سرهنگ سیدحسن حسینی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام برخورد قطار با ...