مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی

جام جم سرا: روانپزشکان آمریکایی پس از آن تاکید کردند که خوابیدن زود هنگام در شب عامل کلیدی و مهم برای شاد بودن در طول روز است.
این متخصصان در بررسی‌های خود مشاهده کردند افرادی که مدت کوتاهی را در طول شب می‌خوابند و اغلب دیر وقت به رختخواب می‌روند نسبت به افراد دیگر تعداد دفعات بیشتری در طول روز گرفتار افکار و قضاوت‌های منفی و آزاردهنده می‌شوند.

متخصصان توصیه می‌کنند افرادی که به طور مکرر با افکار منفی درگیر هستند، می‌توانند با خوابیدن زود هنگام در شب به خود کمک کنند. همچنین روانپزشکان امیدوارند با انجام مطالعات بیشتر در آینده بتوانند با این یافته در ارائه روش درمانی مناسب برای اختلال‌های استرس و افسردگی بهره بگیرند.

به نقل از ساینس ورلد ریپورت، نویسنده ارشد این مطالعه گفت می‌توان با اطمینان اظهار کرد که خواب کافی و به موقع یک میانجی مفید و کم‌هزینه برای حل مشکل افرادی است که در قفس افکار منفی گرفتار شده‌اند و با این افکار خودآیند و کنترل‌شده، زندگی هر روز به کامشان تلخ شده است. (ایسنا)



لینک منبع :کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی

Images for کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی! - ایسنا www.isna.ir/news/.../کلید-طلایی-رهایی-از-قفس-افکار-منفی‎Cached8 دسامبر 2014 ... روانپزشکان آمریکایی تاکید دارند خوابیدن زود هنگام در شب عامل کلیدی و مهم برای شاد بودن در طول روز است. کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی! www.3neshaneh.com/.../کلید+طلایی+رهایی+از+قفس+افکار+منفی%21+ به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در یک نظرسنجی متخصصان آمریکایی از 100 دانش آموز در مورد تعداد دفعاتی که افکار منفی و خودآیند را در ... کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی چیست - پارس مدیا نیوز https://parsmedia.my/کلید-طلایی-رهایی-از-قفس-افکار-منفی-چیس/ کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی چیست. 2015-06-19_121158. پارس مدیا نیوز - روانپزشکان آمریکایی تاکید دارند خوابیدن زود هنگام در شب عامل کلیدی و مهم برای ... کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../کلید-طلایی-رهایی-از-قفس-افکار-منفی.html‎Cached9 دسامبر 2014 ... کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی! در یک نظرسنجی متخصصان آمریکایی از 100 دانش آموز در مورد تعداد دفعاتی که افکار منفی و خودآیند را در طول ... کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی! - نیک صالحی پرتال سرگرمی ... www.niksalehi.com/.../کلید-طلایی-رهایی-از-قفس-افکار-منفی.html 12 ا کتبر 2014 ... متخصصان آمریکایی با انجام یک نظرسنجی، از ۱۰۰ دانش آموز در مورد تعداد دفعاتی که افکار منفی و خودآیند را در طول روز تجربه می‌کنند و اینکه هنگام ... کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی! - سلامانه www.salamaneh.com/post/20424/کلید-طلایی-رهایی-از-قفس-افکار-منفی 9 دسامبر 2014 ... کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی! سلامانه : روانپزشکان آمریکایی تاکید دارند خوابیدن زود هنگام در شب عامل کلیدی و مهم برای شاد بودن در طول روز ... کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی! rialchanges.ir/?t=65&e=46086300&ref=selfhttp://rialchanges.ir به نقل ایسنا، در یک نظرسنجی متخصصان آمریکایی از 100 دانش آموز در مورد تعداد دفعاتی که افکار منفی و خودآیند را در طول روز تجربه می‌نمایند و اینکه هنگام شب به ... کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی! – پورتال جامع ایران بانو iranbanou.com/.../180561-کلید-طلایی-رهایی-از-قفس-افکار-منفی کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی! روان. سلامت نیوز: روانپزشکان آمریکایی تاکید دارند خوابیدن زود هنگام در شب عامل کلیدی و مهم برای شاد بودن در طول روز است. کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی! - - خوش آب و هوا www.goodclimate.ir/pezeshki/klydtlayyrhayyazghfsafkarmnfy.html کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی! - menuیکشنبه 31 / 02 / 96 تازه های پزشکی تازه های پزشکی تاریخ انتشار : سه شنبه 09 / 12 / 2014مشاهده : 82سایر خبرهای ...