مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وقتی ازدواج کردم، دلم پیش یکی دیگه گیر بود

جام جم سرا: اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که به هر حال شما با این خانم ازدواج کرده‌اید و اکنون زن و شوهر هستید. اینکه خانواده‌تان هم از علاقه‌های قبلی شما به فرد دیگری اطلاع داشته‌اند، مشکلی را حل نمی‌کند. بنابراین باید به دنبال یافتن ویژگی‌های مثبت در وجود همسرتان باشید و سعی کنید آن‌ها را در ذهن خود تقویت کنید.


یافتن نکات مثبت همسر

فراموش نکنید که همه شاخصه‌های خوب و مثبت، یک جا و در وجود یک نفر یافت نمی‌شود و هر فردی در کنار ضعف‌هایی که دارد یک سری خصوصیات خوب نیز داراست و اگر شما به جای تمرکز روی نقطه ضعف‌های همسر خود، خوبی‌ها و جذابیت‌های او را بیشتر و پررنگ‌تر ببینید، به طور قطع به او علاقه‌مند خواهید شد.

در زندگی مشترک، شما باید تکلیفتان با خودتان روشن باشد و دقیقا بدانید که از شریک زندگی خود چه انتظاراتی دارید. چه بسا که بسیاری از معیارهایی که شما برای یک همسر ایده آل در ذهن دارید در وجود همسرتان باشد.
شما اگر مدام به خود تلقین کنید که به خانمتان علاقه ندارید و به خاطر دیگران با او ازدواج کرده‌اید، حاصلی به جز بیشتر شدن فاصله بین شما نخواهد داشت و یقینا یکی از دلایل سرد شدن رابطه‌تان نیز همین دیدگاه منفیتان است. بنابراین به جای اینکه به گذشته فکر کنید و به دنبال مقصر بگردید بهتر است تلاش کنید تا با برقراری یک رابطه عاطفی خوب با همسرتان به او امیدواری بدهید.


تکیه‌گاه بودن برای همسر

لازم است بدانید که خانم‌ها به عنوان تکیه‌گاه به همسر خود نگاه می‌کنند و اگر روزی همسرتان احساس کند که شما تکیه‌گاه مطمئنی برایش نیستید، امید و اعتماد خود را به شما از دست خواهد داد. اگر خانمی اعتماد و امید خودش را به همسرش از دست بدهد، ترمیم حس امید و اعتماد در او برای ادامه زندگی مشترک کار ساده‌ای نخواهد بود. گفته‌اید که قبل از ازدواج دلتان جای دیگری بوده است.
توجه داشته باشید که فکر کردن به خانم دیگر و برخوردهای سرد و سطحی شما، باعث دور‌تر شدن همسرتان از شما می‌شود. بنابراین با گفت‌و‌گوی صمیمی و مشورت کردن درباره آینده زندگی، او را دلگرم کنید. به دنبال راهکارهایی باشید که همسرتان را به زندگی دلگرم کند، به طور مثال، خرید گل یا ابراز علاقه کلامی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.


فراموش کردن عشق قبلی

هیچ‌گاه همسرتان را با فردی که قبل از ازدواج به او علاقه داشته‌اید، مقایسه نکنید. زندگی زیر یک سقف با یک رابطه دوستی معمولی و بدون مسئولیت از زمین تا آسمان متفاوت است. ممکن است ۲ نفر در یک رابطه، خیلی خوب و منطقی به نظر برسند، اما در زندگی مشترک در برابر سختی‌ها و مشکلات چهره اصلی خود را به نمایش بگذارند و حتی در برخی مواقع برای یکدیگر غیر قابل تحمل باشند. بنابراین عشق قبلی خود را فراموش کنید و با توکل بر خدا در راه ساختن زندگی مشترکتان گام بردارید و مسئولیت انتخابی را که داشته‌اید بپذیرید.


بالا بردن مهارت‌های زندگی

بالابردن سطح دانش و آگاهی‌های خود در زمینه مهارت‌های زندگی و ارتباطی با مطالعه کتاب یا مشورت با صاحب نظران کمک زیادی به شما برای بهبود وضعیت زندگی مشترکتان خواهد کرد. همچنین کمک گرفتن از یک مشاور باتجربه، می‌تواند در امر شناخت بهتر روحیات و انتظارات شما و همسرتان از یکدیگر و برقراری یک تعامل سازنده، به شما کمک کند. (حسین محرابی - کار‌شناس و مشاور خانواده/خراسان)



لینک منبع :وقتی ازدواج کردم، دلم پیش یکی دیگه گیر بود

Images for وقتی ازدواج کردم، دلم پیش یکی دیگه گیر بود وقتی ازدواج کردم، دلم پیش یکی دیگه گیر بود - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../وقتی-ازدواج-کردم،-دلم-پیش-یکی-دیگه-گیر-بود‎Cached7 دسامبر 2014 ... مردی ۳۲ ساله هستم و زنم ۲۲ سال دارد. ما ۳ سال است عقد کرده‌ایم. من از ابتدا علاقه‌ای به او نداشتم و فقط به خاطر خانواده‌ام با او ازدواج کردم؛ چون دل من جای ... وقتی ازدواج کردم، دلم پیش یکی دیگه گیر بود - اخبار ستاره ها ، اخبار ... www.akairan.com/biography/.../news20151166325585774.html‎Cached6 نوامبر 2015 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد وقتی ازدواج کردم، دلم پیش یکی دیگه گیر بود ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته ... وقتی ازدواج کردم، دلم پیش یکی دیگه گیر بود - کلوب www.cloob.com/c/jamejamcpi/113545673 8 دسامبر 2014 ... وقتی ازدواج کردم، دلم پیش یکی دیگه گیر بود. موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم. activity_63953_113545673. مردی ۳۲ ساله هستم و زنم ۲۲ سال دارد. وقتی ازدواج کردم، دلم پیش یکی دیگه گیر بود yjcnews.ir/search/?...وقتی+ازدواج+کردم،+دلم+پیش+یکی+دیگه+گیر+بود‎Cached10 جولای 2017 ... سلاممن پروفسورسمیعی هستم و به همه هموطنان عزیزم میگویم ک هیچ کانالی درتلگرام ندارممن روزی12ساعت عمل دارم دیگه وقتی برای ادمیناتوری کانال… من فقط دفنش کردم | آسو www.aasoo.org/fa/articles/330‎Cached18 مارس 2017 ... از وقتی که یکی‌شان تا پای مرگ رفت، مهتاب کلاً رفته بود بند پایین که ... -دلت خوشه‌ها، تو که اقرار کنی مگه پلیس بیکاره بره دنبال یکی دیگه. ... بازداشتگاه شاپور یا به خاطر هزار تا گیر و درد بی‌درمونی که خودت داری، .... ازدواج کرده بود و یک بچه داشت، اما هنوز دلش پیش مهتاب بود و می‌خواست همه چیز را از اول شروع کند. رابطه عاطفی را چگونه به خوبی تمام کنیم؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../رابطه-عاطفی-را-چگونه-به-خوبی-تمام-کنیم‎Cached Similar3 آگوست 2013 ... جالب است وقتی ما از راه دور قطع رابطه می کنیم دیر یا زود دچار عذاب وجدان می ... از آنجا که قطع رابطه یک سناریوی بالقوه انفجاری هست سعی کنید پیش از انجام آن به ..... تو هم حق نداری ازدواج کنی،طاقتشو ندارم ببینم با یکی دیگه ازدواج کردی. ... من تو یه رابطه اشتباه ازدواج گیر افتادم(راستش تقصیر خودم بود که عجله کردم). ازدواج با دختر فریبکار در ایران، آمدن دختر به انگلیس فقط به خاطر ... ► 24:55https://www.youtube.com/watch?v=X6y1HK1kQ24 Feb 26, 2017 - 25 min - Uploaded by The Science of Reality دکتر فرهنگ هلاکویی | ازدواج با دختر فریبکار در ایران، آمدن دختر به ... حرفا رو پیش کشید و بعد هم توی حرفاش شروع کرد به عنوان کردن اینکه دو دل ... راهکار عاشق کردن یه مرد به زن چیه؟ • دونفره https://www.2nafare.com/.../راهکار-عاشق-کردن-یه-مرد-به-زن-چیه؟/‎Cachedسلام من با یکی دوستم ده ساله بعد قصدمون ازدواج بود بعد من جند بار براش لایه کشیدم ..... اگه تو بتونی با نقشه و برنامه و این جور چیزا طرفتو عاشق کنی یکی دیگه هم حتما ..... شوهرت دنباله بهونه هس و حساس شده رو این مسعله تو هم همش به همین گیر دادی اونم مرده .... سلام عزیزم شوشوهمیشه میگه وقتی خیلی دور مرد بگردی دل زده میشه باید تعادل ... شایـ ـد قسمتـ نبـود کـ ـه مال مـن بشے... iloveyou-1.blogfa.com/‎Cached Similarبا اینکه میدونم با یکی دیگه هستی. ... هَنوزمْ وَقْتی می خَندی دِلَم از شْادی می لَرزِهْ ... بعد که یه گوشه ی خلوت گیر می آوردم شروع میکردم به گریه کردن حالم خیلی بد شده بود ... سلام امروز روز ازدواج عشقم بود یعنی روز عقدش بود البته رفتن محضر و عقد کردن و قراره توی تابستون یه جشن مفصل بگیرن .... شکنجه از این بیشتر که پیش چشم خودت.