مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عرضۀ پستانک بلوتوث مجهز به اعلام بیماری نوزادتان [+عکس]

جام جم سرا: دست اندرکاران شرکت انگلیسی Blue Maestro که این پستانک هوشمند را ارائه داده گفته‌‌اند پستانک بلوتوث Pacifis در رنگ‌های مختلف ارائه شده و مجهز به نوعی حسگر دماست که داده‌های دمای بدن نوزاد را به برنامه نرم‌افزاری همراهش مخابره می‌کند.

این نرم‌افزار گوشی هوشمند، دمای بدن نوزاد را در شکل گراف‌هایی ترسیم کرده و در صورتی که این داده‌ها از مریض‌بودن نوزاد خبر دهند، به والدین هشدار می‌دهد. پستانک جدید همچنین در صورتی که نوزاد بیش از طیف خاصی دور شود، پیغام‌هایی را به والدین ارسال می‌کند.

این سیستم بلوتوثی از فاصله 75 متری عمل می‌کند و زنگ آن در صورت گم‌شدن به صدا در می‌آید. (ایسنا)



لینک منبع :عرضۀ پستانک بلوتوث مجهز به اعلام بیماری نوزادتان [+عکس]

عرضۀ پستانک بلوتوث مجهز به اعلام بیماری نوزادتان [+عکس] jamejamonline.ir/.../عرضۀ-پستانک-بلوتوث-مجهز-به-اعلام-بیماری-نوزادتان-عکس‎Cached3 دسامبر 2014 ... یک شرکت انگلیسی، پستانکی هوشمند به بازار عرضه کرده است که با بلوتوث کار می‌کند. این پستانک ضدآب است و علاوه بر آن می‌تواند از بیماری‌های ... Images for عرضۀ پستانک بلوتوث مجهز به اعلام بیماری نوزادتان [+عکس] عرضۀ پستانک بلوتوث مجهز به اعلام بیماری نوزادتان [+عکس] 188.75.89.4/.../عرضۀ-پستانک-بلوتوث-مجهز-به-اعلام-بیماری-نوزادتان-عکس‎ 3 دسامبر 2014 ... یک شرکت انگلیسی، پستانکی هوشمند به بازار عرضه کرده است که با بلوتوث کار می‌کند. این پستانک ضدآب است و علاوه بر آن می‌تواند از بیماری‌های ... عرضۀ پستانک بلوتوث مجهز به اعلام بیماری نوزاد +عکس - پرشین وی persianv.com/.../عرضۀ-پستانک-بلوتوث-مجهز-به-اعلام-بیمار.html‎Cached3 دسامبر 2014 ... دست اندرکاران شرکت انگلیسی Blue Maestro که این پستانک هوشمند را ارائه داده گفته‌‌اند ... عرضۀ پستانک بلوتوث مجهز به اعلام بیماری نوزاد +عکس. عرضۀ پستانک بلوتوث مجهز به اعلام بیماری نوزادتان [ عکس] - رهتا www.rahta.com/.../عرضۀ_پستانک_بلوتوث_مجهز_به_اعلام_بیماری_نوزادتان_[+عکس] عرضۀ پستانک بلوتوث مجهز به اعلام بیماری نوزادتان [+عکس] ... ارائه شده و مجهز به نوعی حسگر دماست که داده‌های دمای بدن نوزاد را به برنامه نرم‌افزاری همراهش مخابره می‌کند. پستانکی برای نوزادان دنیای تکنولوژی+عکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../پستانکی-برای-نوزادان-دنیای-تکنولوژی-عکس‎Cachedپژوهشگران فنآوری بتازگی پستانکی ساخته‌اند که برای نوزدان نقش پرستار بچه را دارد! این پستانک ... عرضۀ پستانک بلوتوث مجهز به اعلام بیماری نوزادتان [+عکس]. محققان: پستانک نوزادتان را دهنمالی کنید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../محققان-پستانک-نوزادتان-را-دهنمالی-کنید‎Cachedبه گفته پروفسور گراهام روک، بچه‌هایی که مادرهای آنها، پستانک هایشان را برای تمیز کردن می‌مکند، یک .... عرضۀ پستانک بلوتوث مجهز به اعلام بیماری نوزادتان [+عکس]. عرضۀ پستانک بلوتوث مجهز به اعلام بیماری نوزادتان - +عکس - تی نیوز tnews.ir/news/9ac834009836.html 3 دسامبر 2014 ... جام جم سرا: دست اندرکاران شرکت انگلیسی Blue Maestro که این پستانک هوشمند را ارائه داده گفته اند پستانک بلوتوث Pacifis در رنگ های مختلف ... بچه داری آسان شد: گهواره هوشمند برای نوزادان [+عکس] - جام جم آنلاین tnews.ir/جام-جم-آنلاین/b42735703843.html جام جم سرا: بتازگی یک گهواره ویژه برای نوزادان ساخته شده است که می توان با کمک نرم افزار ویژۀ آن ... عرضۀ پستانک بلوتوث مجهز به اعلام بیماری نوزادتان [+عکس]. خلاقیت جالب طراح آلمانی: دوچرخۀ چوبی برقی [+عکس] - پرشین ریپیر www.ldir.ir/.../327-خلاقیت-جالب-طراح-آلمانی-دوچرخۀ-چوبی-برقی-عکس‎Cached17 فروردین 1394 - عرضۀ پستانک بلوتوث مجهز به اعلام بیماری نوزادتان [+عکس] ... خلاقیت جالب طراح آلمانی: دوچرخۀ چوبی برقی [+عکس]. توضیحات: دسته: جام جم ...