مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نادر قاضی‌پور: بچه‌هایم کارگری می‌کنند نه آقازادگی!

جام جم سرا: قاضی‌پور در باره دلیل زندگی در محله نظام آباد می گوید: «من هم می‌توانم بهترین خانه در تهران را بخرم ولی آیا بقیه مردم هم می‌توانند؟ قرار نیست هرکاری که می‌توانیم انجام دهیم! من در ارومیه زمانی که دانشجو بودم خانه خریدم. اما وقتی بخشدار و فرماندار شدم و حتی در این هفت سالی که نماینده مجلس هستم خانه ارومیه‌ام را عوض نکرده‌ام و قرار نیست خانه دوران دانشجویی‌ام با خانه دوران نمایندگی تفاوتی داشته باشد.»

یک روز مرخصی برای ۷ سال نمایندگی

قاضی‌پور از معدود نمایندگانی است که به قول خودش هیچ وقت تاخیر و غیبت نداشته است و در طول ۷ سال نمایندگی مجلس فقط یک بار مرخصی گرفته است که آن هم برای تشییع پدر مرحومش بوده است.

ماشین شخصی ندارم

این نماینده مجلس می‌گوید که تا به حال نه ماشین شخصی داشته است و نه رانندگان مجلس رنگ نظام آباد را دیده‌اند. این یعنی اینکه او را هر روز صبح زود می‌توانید در مترو سبلان ببینید! چون صبح‌ها از طریق مترو از سبلان راهی بهارستان می‌شود.

قاضی‌پور می‌گوید: «تا امروز یکبار هم از مجلس ماشین نگرفته‌ام. معمولا با مترو به مجلس می‌روم. مردم اغلب باور نمی‌کنند که من‌‌ همان نادر قاضی‌پور نماینده مجلس هستم. خیلی‌ها محبت دارند و جای خودشان را به من تعارف می‌کنند. برخی هم با تعجب نگاهم می‌کنند و من هم به این‌ها می‌گویم تا حالا آدم ندیده‌اید؟! (خنده)»

تا همین چند وقت پیش حقوق ما ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود که الان ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان شده است. ولی همیشه تلاش کردم که زندگی‌ام را بدون پول مجلس اداره کنم.

بچه‌هایم کارگری می‌کنند!

خودش از بچگی با کارگری و گله‌داری شروع کرده تا اینکه راهی دانشگاه شده و به بخشداری و فرمانداری و مدیرکلی رسیده. بچه‌هایش در‌‌ همان دوران دبیرستان عروس و داماد شده‌اند!

او می‌گوید: «دو دختر و دو پسر دارم و برای همه زود آستین بالا زدم. اگر برایشان زود زن نگیری خودشان دست به کار می‌شوند و معلوم نیست چه کسی را انتخاب کنند! در چرخاندن زندگی کمکشان می‌کنم اما هیچ وقت اجازه ندادم که آقازادگی کنند! الان یکی از پسر‌هایم پزشکی می‌خواند و دیگری تازه در تهران دانشجو شده است. ولی همین پسر‌ها تابستان‌ها کارگری ساختمان می‌کنند تا بتوانند مرد بار بیایند.»

بقال محل هم مرا نمی‌شناسد

«بعد از این همه سال بقال محل مرا نمی‌شناسد! من هم همیشه سرم را می‌اندازم پائین که مبادا بشناسد برای همین خیلی راحت هستم ولی نانوایی و میوه فروشی محل مرا می‌شناسند برای همین معذب هستم چون خیلی لطف دارند و گاهی پول نمی‌گیرند! سعی می‌کنم از غریبه‌ها خرید کنم. هرچند که زندگی مجردی من خرید زیادی ندارد!»

به حقوق نمایندگی نیازی ندارم!

او درباره میزان حقوق خود گفته است: «تا همین چند وقت پیش حقوق ما ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود که الان ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان شده است. ولی همیشه تلاش کردم که زندگی‌ام را بدون پول مجلس اداره کنم. بالاخره وضع مالی خانواده‌ام از ابتدا خوب بوده و ملک و مغازه‌هایی دارم که با کرایه آن‌ها چرخ زندگی‌ام می‌چرخد. برای همین هیچ وقت وابستگی به حقوق مجلس نداشتم.»



لینک منبع :نادر قاضی‌پور: بچه‌هایم کارگری می‌کنند نه آقازادگی!

نادر قاضی‌پور: بچه‌هایم کارگری می‌کنند نه آقازادگی! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../نادر-قاضی‌پور-بچه‌هایم-کارگری-می‌کنند-نه-آقازادگی‎Cached2 دسامبر 2014 ... تصویر نادر قاضی‌پور: بچه‌هایم کارگری می‌کنند نه آقازادگی! جام جم سرا: قاضی‌پور در باره دلیل زندگی در محله نظام آباد می گوید: «من هم می‌توانم بهترین ... Images for نادر قاضی‌پور: بچه‌هایم کارگری می‌کنند نه آقازادگی! نادر قاضی‌پور: بچه‌هایم کارگری می‌کنند نه آقازادگی! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../نادر-قاضی‌پور-بچه‌هایم-کارگری-می‌کنند-نه-آقازادگی نادر قاضی‌پور را خیلی‌ها به نطق‌های پرشور با لهجه آذری‌اش می‌شناسند؛ نماینده‌ای که محله نظام آباد را برای سکونت انتخاب کرده و در خانه‌ای ساده و قدیمی زندگی می‌کند. نماینده | مجله خبری پژواک www.pegvak.com/archives/tag/نماینده/ متروسواری نادر قاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی+عکس. اسفند 16, 1395 - 6:04 ب.ظ ... قاضی‌پور: بچه‌هایم کارگری می‌کنند نه آقازادگی! آذر 11, 1393 - 11:03 ب.ظ. نادر ... برچسب ها - تیک https://tik.ir/fa/tag/1886/تیک خبری تیک tik ir برخی کاربران که این تصاویر را... کد خبر: ۶۵۵۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۱۱. نادر قاضی‌پور: بچه‌هایم کارگری می‌کنند نه آقازادگی! ادامه بازنشر می کنیم ... اقدام جالب میلیونر خیرخواه در روستای زادگاهش – news news.adbx.ir/d/2017/06/.../اقدام-جالب-میلیونر-خیرخواه-در-روستای-ز/‎Cached5 ژوئن 2017 ... پیشین نوشته قبلی: نادر قاضی‌پور: بچه‌هایم کارگری می‌کنند نه آقازادگی! پسین نوشته بعدی: تنبیه معلم، دانش‌آموزی را روانه بیمارستان کرد. فرهیختگان - اخبار آنلاین ﺟﮫﺎن archive.fdn.ir/content/category/4/43/76/5/8455/ ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸, سنا امروز مذاکرات هسته‌ای را بررسی می‌کند/ شرمن پنج‌شنبه به کنگره می‌رود. ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳, نادر قاضی‌پور: بچه‌هایم کارگری می‌کنند نه آقازادگی! ایران خبر - گپ و گفت با نادر قاضی پور نماینده متفاوت مجلس www.irankhabar.ir/.../%C3%9A%C2%AF%C3%99%C2%BE-%C3%9A%C2%AF%C3%99%C2%81%C3%98%C2%AA-...‎Cached2 دسامبر 2014 ... این نماینده نظام آبادی تا بحال نه ماشین شخصی داشته است و نه رانندگان مجلس تا بحال رنگ ... مردم اغلب باور نمی کنند که من همان نادر قاضی پور نماینده مجلس هستم. ... بچه هایم کارگری می کنند! ... بچه هایی که رنگ و بوی آقازادگی نمی دهند. نادر قاضی‌پور - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/نادر_قاضی‌پور‎Cached Similarنادر قاضی‌پور در انتخابات ۱۳۹۴ با کسب ۱۶۹ هزار رای به عنوان منتخب اول ارومیه برای سومین بار به مجلس راه یافت. وی پس از پیروزی در انتخابات ۱۳۹۴ مجلس در سخنرانی ای گفت: «من نماینده ملتم نه نماینده ۴ تا گردن کلفت. ... گفت: دارند برای من تیز می‌کنند!» ... زندگی نماینده‌ای که شب‌ها در مجلس می‌خوابد/ از «کارگری» تا نمایندگی مجلس». جام‌جم سرا | عزاداری به سبک ایرانی‌: چهل منبران در لرستان [مجموعه‌عکس] archive.li/gORXl زنان تهرانی چگونه عزاداری می‌کنند؟ ... عشق‌های بی‌فروغ · مصاحبه با یک خانم جراح زنان و زایمان که قصه‌نویس شد · نادر قاضی‌پور: بچه‌هایم کارگری می‌کنند نه آقازادگی!