مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اقدام جالب میلیونر خیرخواه در روستای زادگاهش

جام جم سرا: «شیونگ شیهوا» که بیش از ۵۴ سال سن دارد در روستای «شیونگ کینگ» یکی از روستاهای شهر «شینیو» در جنوب چین به دنیا آمد و خانواده‌اش از کمک‌ها و حمایت‌های مردم روستا بهره‌مند می‌شد.

اکنون که شیونگ به جمع میلیونر‌های صنعت فولاد پیوسته است تصمیم دارد محبت اهالی روستای خود را جبران کند و برای همه آن‌ها خانه‌هایی فاخر بسازد. (باشگاه خبرنگاران)



لینک منبع :اقدام جالب میلیونر خیرخواه در روستای زادگاهش

اقدام جالب میلیونر خیرخواه در روستای زادگاهش - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../اقدام-جالب-میلیونر-خیرخواه-در-روستای-زادگاهش‎Cached2 دسامبر 2014 ... تصویر اقدام جالب میلیونر خیرخواه در روستای زادگاهش. جام جم سرا: «شیونگ شیهوا» که بیش از ۵۴ سال سن دارد در روستای «شیونگ کینگ» یکی از ... Images for اقدام جالب میلیونر خیرخواه در روستای زادگاهش اقدام جالب میلیونر خیرخواه در روستای زادگاهش - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../اقدام-جالب-میلیونر-خیرخواه-در-روستای-زادگاهش‎Cachedاقدام جالب میلیونر خیرخواه در روستای زادگاهش. سه شنبه 11 آذر 1393 ساعت 14:51. بسیاری از مردم پس از تغییر وضعیت زندگی و به دست آوردن ثروت، به اسراف و ... اقدام جالب میلیونر خیرخواه در روستای زادگاهش – news news.adbx.ir/d/2017/06/.../اقدام-جالب-میلیونر-خیرخواه-در-روستای-ز/‎Cached5 ژوئن 2017 ... اقدام جالب میلیونر خیرخواه در روستای زادگاهش. جام جم سرا: «شیونگ شیهوا» که بیش از ۵۴ سال سن دارد در روستای «شیونگ کینگ» یکی از روستاهای ... درآمد میلیاردی مرد روستایی از هتل بی‌ستاره - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/.../درآمد-میلیاردی-مرد-روستایی-از-هتل-بی‌ستاره‎Cached19 آگوست 2014 ... «عباس برزگر»، زاده و ساکن یک روستای بسیار کوچک به نام «بزم» شهرستان بوانات ... را می‌شنوند و باورهایشان درباره تولد یک نوزاد جدید و رسوماتشان را تماشا می‌کنند. ... برگردد و تولدش را در کنار خانواده، دوستان و در زادگاهش جشن بگیرد ناراحت است. ... توییت معنادار پسر حدادعادل برای احمدی نژاد/اقدامی بی سابقه از سوی ... خانه‌های متفاوت همسایه‌های پولدار ما [مجموعه عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../خانه‌های-متفاوت-همسایه‌های-پولدار-ما-مجموعه-عکس‎Cachedساختمان هایش خیلی خارجکی است , خوشم آمد که یک چند تا توی روستای ما ساخته شود برای اهالی روستا تا اهالی ... تصویر اقدام جالب میلیونر خیرخواه در روستای زادگاهش ... آرشیو اخبار بانکی banki.ir/akhbar/1-news"?start=3819 یکی دیگر از قابلیت‌های جالب و کاربردی اضافه شده به واتس‌اپ در آپدیت جدید، اعمال ..... وی ابراز امیدواری کرد که با اقدامات و برنامه‌های صورت پذیرفته درسال جاری ..... جمعیت هلال احمر به امدادرسانی در محور کرج – چالوس به طور مشخص در روستای سیجان اشاره کرد و ...... اگر میخواهید هنگام راه رفتن و تردد در خیابانهای شهر، اتفاقی یک میلیونر را ... RICHWORLD - عمومی richworld.blogfa.com/cat-4.aspx‎Cachedمیلیونرهای زیر ۳۰ ساله جهان/ تصاویر. موسیقی و ورزش، صنعتی ..... او یک آمریکایی سرمایه گذار، تاجر و یک انسان خیرخواه و بشردوست می‌باشد. او مدیر عامل و بیشترین ... no image تــعرفه تبلیغات صفحه اصلی ورود عضویت درباره ما تماس ... mirasopatan-blog.blogreader.ir/.../(آبادان)-زادگاه-هنر-هفتم،-نیازمند-موزه-سینما ۴۹۴۸۹ بار دیده شده. ورژن جدید بلاگ ریدر بزرگ ترین آرشیو نایاب ترین مطالب۲. ۵۱۱۵۵ بار دیده شده. بزودی قالب جدید بلاگ ریدر در خدمت شما هستیم۳. ۴۹۳۵۷ بار دیده شده. اسرائیل و شیطان پرستی masoon.blogfa.com/9008.aspx‎Cachedاز جمله اقـدامـات طـرفـداران اوشو ، راه انـدازی « اوشو پارک» هاست که جذابیت زیادی برای .... جالب این است که کوئیلو پیش از این در کنفرانس جهانى سازى داموس سخنرانى مى کند . ..... را در قالب یک گروه صنفی خیرخواه معرفی می نموده است ، اما با تلاش ها و افشاگری ...... تقویت جامعه مدنی، توسعه روستایی و آموزش زنان و دختران، آموزش کلان با تاسیس ...