مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گریپ‌فروت بخورید و سریع لاغر شوید

جام جم سرا: به نقل از medicaldail، آخرین تحقیقات دانشمندان مورد جدیدی به لیست بلندبالای خواص این میوه اضافه کرده است. بر این اساس نوشیدن آب گریپ‌فروت بدون پالپ در کاهش وزن بسیار مؤثر است.

محققان در آزمایشی، موش‌ها را به دودسته تقسیم کردند، دسته‌ای که آب گریپ‌فروت بدون پالپ و صاف‌شده می‌خوردند و دسته‌ای که تنها آب می‌نوشیدند. یافته‌ها حاکی از آن بود که پس از 100 روز، موش‌های گروه اول که رژیم غذایی پرچربی داشتند در اثر نوشیدن آب گریپ‌فروت نه‌تنها 18 درصد کاهش وزن داشتند بلکه 13 تا 17 درصد نیز میزان گلوکز خون آن‌ها کاهش هم‌چنین میزان انسولین بدن آن‌ها نسبت به گذشته سه واحد کمتر شد. آنچه باعث می‌شود گریپ‌فروت چنین تأثیری بر کاهش وزن، گلوکز و قند داشته باشد وجود ترکیبی به نام نارینگین در آن است.

دانشمندان عقیده دارند اثر این ترکیب که در برخی مرکبات از جمله پرتقال و گریپ‌فروت موجود است، مانند داروی متفورمین است؛ دارویی که اغلب برای بیماران دیابتی تجویز می‌شود. این بدان معناست که ترکیبات طبیعی در صورت استفاده صحیح می‌توانند جایگزین داروهای شیمیایی شوند، چنین امکانی بیمار را از عوارض جانبی دارویی که مصرف می‌کند دورنگه می‌دارد. بنابراین گریپ‌فروت نه‌تنها در کاهش وزن شما مؤثر است بلکه خطر ابتلا به دیابت را نیز کاهش می‌دهد. (سلامانه)



لینک منبع :گریپ‌فروت بخورید و سریع لاغر شوید

گریپ‌فروت بخورید و سریع لاغر شوید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../گریپ‌فروت-بخورید-و-سریع-لاغر-شوید‎Cached1 دسامبر 2014 ... محققان در آزمایشی، موش‌ها را به دودسته تقسیم کردند، دسته‌ای که آب گریپ‌فروت بدون پالپ و صاف‌شده می‌خوردند و دسته‌ای که تنها آب می‌نوشیدند. یافته‌ها ... لاغری 12 روزه با گریپ فروت - نوعروس www.noarous.com/fa/content/166940‎Cached Similarصفحه اصلی > مد و زیبایی > لاغری 12 روزه با گریپ فروت ... اگر اضافه وزن دارید یا چاقید و دنبال راه حلی برای کاهش وزن سریع و سه سوته می گردید قطعا از آشنایی با رژیم گریپ فروت خوشحال می شوید چون می تواند شما را به ... آنقدر بخورید تا سیر شوید. گریپ‌فروت بخورید و سریع لاغر شوید - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=954753‎Cached6 سپتامبر 2016 ... آیا تا به‌ حال چیزی در مورد رژیم غذایی افسانه‌ای گریپ فروت شنیده‌اید؟ گریپ فروت میوه‌ای است که اگرچه امروز جایگاه چندانی در برنامه غذایی اغلب ... مشهورترین رژیم غذایی گریپ فروتی - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/style-and-beauty/fitness/49272-49272/‎Cached Similar31 دسامبر 2009 ... این رژیم گریپ فروتی روی گریپ فروت بدنام متمرکز است. ... به همراه سالاد و دسر مورد علاقه تان و نصف گریپ فروت (یا 4 تا 8 اونس از آب آن) بخورید. میوه بخورید و لاغر شوید! | زیبامون https://www.zibamoon.com/Detail/425/میوه-بخورید-و-لاغر-شوید!‎Cached30 نوامبر 2016 ... اما لاغر شدن خیلی هم آسون نیست و به تلاش و اراده نیاز داره. ... ارثی دچار اضافه وزن و چاقی هستیم و به دنبال راه لاغر شدن سریع می‌گردیم. ... گریپ فروت. گریپ‌فروت و کاهش وزن - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/160932‎Cached Similar19 فوریه 2012 ... همشهری آنلاین: گریپ‌فروت دارای آنزیم‌های چربی سوز است که با جلوگیری از ذخیره شدن ... عطار با اشاره به این‌که نوشیدن آب گریپ فروت تازه به تسکین گلو درد کمک می‌کند ، ... برای لاغر شدن گریپ‌فروت بخورید · معادله‌ جدید تعیین کاهش کالری مصرفی برای ... 3 کیلوگرم کاهش وزن با مصرف حبوبات · بجوید و لاغر شوید! بخورید و سریع لاغر شوید !! drjavaherian.com/tabid/206/ArticleId/131/-131.aspx?... 29 ا کتبر 2011 ... رژیم گریپ فروت افسانه نیست! محققان دریافته اند که شرکت کنندگانی که با هر وعده غذایی یک نصفه گریپ فروت مصرف می نمودند، به طور متوسط ... گریپ فروت بخورید و سریع لاغر شوید | آخرین تحقیقات دانشمندان - قطره www.ghatreh.com/news/.../گریپ-فروت-بخورید-سریع-لاغر-شوید‎Cached1 دسامبر 2014 ... آخرین تحقیقات دانشمندان مورد جدیدی به لیست بلندبالای خواص این میوه اضافه کرده است. بر این اساس نوشیدن آب گریپ Ù. این ها را بخورید و لاغر شوید (کالری منفی ها) - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../این-ها-را-بخورید-و-لاغر-شوید-کالری-منفی-ها‎Cached Similar7 مارس 2013 ... این ها را بخورید و لاغر شوید (کالری منفی ها) .... گریپ فروت از لحاظ فنی یک خوراکی کالری منفی نمی باشد اما شایان ذکر است که به دلایل دیگری که ... لاغری بدون زحمت! - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/254326/لاغری-بدون-زحمت‎Cached Similar26 ژانویه 2013 ... اسرار : اگر هر روز گریپ فروت بخورید در یک برنامه کاهش وزن ۱۲ هفته ای چیزی ... بیندازید یا اینکه در سالاد خود اسفناج بریزید تا دیرتر گرسنه شوید و ... این ماده داخل دستگاه گوارش به ژله تبدیل شده و جلوی جذب سریع شکر را می گیرد.