مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تقاضای طلاق از مرد خوشخواب!

جام جم سرا: زنی ۶۰ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده با ارائه درخواست طلاق خود به قاضی گفت: آقای قاضی من با همسرم مشکل دارم. او خیلی خسیس است و اصلا به من پولی نمی‌دهد. ۴۰ سال است که دارم با شوهرم زندگی می‌کنم و در مدت این ۴۰ سال همیشه با او مشکل داشتم اما مشکل اصلی من با شوهرم این است که او همیشه در خواب است.
وی افزود: از وقتی که یادم می‌آید قاسم همیشه به دنبال جایی برای خوابیدن می‌گشته است. همیشه دوست داشت بخوابد و حتی با زور به سر کار می‌رفت. آن زمان قاسم تنها زمانی بیدار بود که سر کارش بود. وقتی به خانه برمی‌گشت شروع می‌کرد به خوردن غذا و بعد هم بلافاصله می‌خوابید!

این زن می‌انسال ادامه داد: او حتی در تعطیلات هم فقط می‌خورد و می‌خوابد. هرچه به او می‌گفتم بیا یک مسافرتی برویم و یا برای انجام کاری او را به جایی می‌فرستادم خواب را بهانه می‌کرد و نمی‌رفت. همیشه همه کار‌هایم را خودم انجام داده ام. حتی وقتی فرزندانمان به دنیا آمدند هم قاسم رفتارش را درست نکرد.

وی بیان داشت: خیلی به خاطر این موضوع عذاب می‌کشیدم ولی دیگر عادت کرده بودم و به خاطر بچه‌هایم هیچ وقت از او جدا نشدم. اما حالا و بعد از بازنشسته شدنش مشکلات ما بیشتر شده. خوابیدن‌های قاسم بیشتر شده و دیگر تقریبا تمام ساعات روز و شب می‌خوابد. هرچه سعی می‌کنم اجازه ندهم زیاد بخوابد فایده‌ای ندارد. صبح از خواب بلند می‌شود، غذا می‌خورد، تلویزیون می‌بیند، بعد دوباره می‌خوابد. من هم دیگر از دست او خسته شده‌ام. برای همین تصمیم گرفته‌ام به دادگاه خانواده بیایم و درخواست طلاق بدهم.

قاضی پس از شنیدن حرف‌های زن، دستور احضار شوهر وی را به دادگاه خانواده صادر کرد تا دلایل وی را بشنود. (باشگاه خبرنگاران)



لینک منبع :تقاضای طلاق از مرد خوشخواب!

تقاضای طلاق از مرد خوشخواب! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../تقاضای-طلاق-از-مرد-خوشخواب‎Cached28 نوامبر 2014 ... خوابیدن بیش از حد مرد میانسال برای او و زندگی‌اش دردسر ساز شد و همسر او را در ۶۵ سالگی به دادگاه خانواده کشاند تا با تقاضای طلاق به زندگی مشترک ... تقاضای طلاق از مرد خوشخواب! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../تقاضای-طلاق-از-مرد-خوشخواب‎Cached28 نوامبر 2014 ... خوابیدن بیش از حد مرد میانسال برای او و زندگی‌اش دردسر ساز شد و همسر او را در ۶۵ سالگی به دادگاه خانواده کشاند تا با تقاضای طلاق به زندگی مشترک ... تقاضای طلاق از مرد خوشخواب! - نسخه‌ی قابل چاپ www.zibasho.com/forum/printthread.php?tid=7342‎Cachedخوابیدن بیش از حد مرد میانسال برای او و زندگی.اش دردسر ساز شد و همسر او را در ۶۵ سالگی به دادگاه خانواده کشاند تا با تقاضای طلاق به زندگی مشترک با شوهر خوشخواب ... ۳ راه برای طلاق گرفتن سریع + مراحل و مدارک – گروه وکلای یاسا https://www.yasa.co/.../۳-راه-برای-طلاق-گرفتن-سریع-مراحل-و-مدارک‎Cachedآیا در طلاق توافقی مرد میتواند مبلغی را از زن در ازای طلاق دریافت کند؟ ... در مواردی که قانون به زن حق تقاضای طلاق داده است که همان شروط 12 گانه ضمن عقد ازدواج میباشد. طلاق از طرف زوجه (زن) – گروه وکلای یاسا https://www.yasa.co/خدمات/طلاق-از-طرف-زوجه-زن‎Cachedحق طلاق به دست مرد است و زن بدون دلیل نمیتواند طلاق بگیرد. یعنی زن اگر شروط 12 گانه ضمن عقد را داشته باشد میتواند از همسرش جدا شود. من طلاق می خوام؛ طلاهام کمه و شوهرم برام طلا نمی خره- جستجوگر اخبار تی ... football.tnews.ir/جام-جم-آنلاین/F89832935739 10 نوامبر 2014 ... من طلاق می خوام؛ طلاهام کمه و شوهرم برام طلا نمی خره. ... سر املت یا کوکوسبزی! پنج شنبه 13 آذر 1393 09:43. تصویر تقاضای طلاق از مرد خوشخواب! کارتن برای زن ها خوشخواب مناسبی نیست - سلام خبر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/9880485 آمار های ارائه شده از دختران فراری، زنان خیابانی، زنان در معرض خشونت، طلاق و . ... آماری وجود دارد که نسبت اعتیاد مردان به زنان، 9 به 1 است اما همان . ... از من بزرگ تر باشد و می توانستیم به زندگی خوب اوایل ازدواجمان ادامه دهیم، تقاضای طلاق داد و مرا ترک کرد. درخواست طلاق از هنرپیشه مشهور ایرانی ! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../درخواست-طلاق-از-هنرپیشه-مشهور-ایرانی.html‎Cachedبر اساس قوانین دعاوی خانوادگی در صورت ارائه دادخواست طلاق از سوی مرد؛ حقوق قانونی همچون مهریه، نفقه، اجرت المثل ایام زندگی مشترک به همراه نیمی از اموال باید به زن ... سرقت 300 میلیونی 12 عضو باند اژدها/دزد خوش‌خواب با لباس‌های ... www.khabaronline.ir/.../detail/158761/society/events‎Cachedصاحبخانه ابتدا با طناب دست و پای مرد سارق را بست تا مانع از فرار او شود و بعد در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مشهد تقاضای کمک کرد. دقایقی بعد ماموران با ... اخبار و حوادث آذر ماه 93 - جامعه مجازی دانشگاه پیام نور www.pnuforums.ir/thread-52391.html‎Cachedخوابیدن بیش از حد مرد میانسال برای او و زندگی‌اش دردسر ساز شد و همسر او را در ۶۵ سالگی به دادگاه خانواده کشاند تا با تقاضای طلاق به زندگی مشترک با شوهر خوشخواب ...