مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

احساسات مردم، درآمد کودکان کار را ۴ برابر بزرگسالان کرده

جام جم سرا به نقل از ایرنا: همایون هاشمی، در هشتمین همایش علمی کاربردی معاونین پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی کشور در شیراز افزود: در بررسی‌های انجام شده معلوم شد ۸۶ درصد کودکان خیابانی و متکدیان در کشور بومی نیستند و از کشورهای افغانستان و پاکستان به شهرهای مختلف ایران مهاجرت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد کودکان خیابانی و متکدیان در کشور دارای ولی قهری و غیر موثرند اضافه کرد: اعتیاد، طلاق، فقر و احساسی کار کردن مردم علت افزایش تکدی‌گری است که باید برای افزایش آگاهی جامعه در این زمینه فعالیت‌های موثری انجام شود.

هاشمی اظهارداشت: در سال گذشته تعداد پنج هزار و ۱۰۰ نفر از کودکان کار و خیابانی را در کشور ساماندهی کردیم که پیش بینی می‌شود این میزان تا پایان امسال به ۱۵ هزار نفر برسد. بر این اساس در شش ماه اول امسال نیز در شهر تهران دو هزار و ۵۰۰ کارتنخواب، معتاد پر خطر و افراد بی‌خانمان ساماندهی شدند.

رییس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: برای جمع آوری و ساماندهی افراد پر خطر در جامعه کمکاری دستگاه‌های دیگر روی دوش سازمان بهزیستی قرار گرفته است که در این زمینه کمپی برای جمع آوری و آسیب‌شناسی کودکان خیابانی و متکدی گران راه اندازی شده است.

هاشمی همچنین گفت: استان فارس در بحث کودکان خیابانی جزو پنج استان بر‌تر کشور است که پهناوری و گستردگی، توریست پذیر بودن و محور ارتباطی چند استان در جنوب کشور از دلایل وجود کودکان خیابانی و متکدی‌گران در این استان است.



لینک منبع :احساسات مردم، درآمد کودکان کار را ۴ برابر بزرگسالان کرده

احساسات مردم، درآمد کودکان کار را ۴ برابر بزرگسالان کرده - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../احساسات-مردم،-درآمد-کودکان-کار-را-۴-برابر-بزرگسالان-کرده‎‎Cached24 نوامبر 2014 ... رئیس سازمان بهزیستی کشور، با اشاره به افزایش تکدی‌گری به دلیل اعتیاد، طلاق، فقر و احساسی کار کردن مردم گفت: کودکان کار، خیابانی و ... Images for احساسات مردم، درآمد کودکان کار را ۴ برابر بزرگسالان کرده احساسات مردم، درآمد کودکان کار را 4 برابر بزرگسالان کرده - قطره www.ghatreh.com/.../احساسات-مردم-درآمد-کودکان-کار-برابر-بزرگسالان-کرده 24 نوامبر 2014 ... رییس سازمان بهزیستی کشور، با اشاره به افزایش تکدی گری به دلیل اعتیاد، طلاق، فقر و احساسی کار کردن مردم گفت: کود. وضعیت کودکان کار و خیابانی، هر روز بدتر می‌شود - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../وضعیت-کودکان-کار-و-خیابانی،-هر-روز-بدتر-می‌شود‎Cached16 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: به گفتهٔ رئیس سازمان بهزیستی، ۴ هزار کودک کار و خیابانی از ... تصویر احساسات مردم، درآمد کودکان کار را ۴ برابر بزرگسالان کرده ... کودکان کار - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/Sara/Search/keyword/1?q=کودکان%20کار‎Cachedجام جم سرا- عقیل، کودکی ۸ ساله اتست که ترک تحصیل کرده چون مجبور بوده برای تامین معاش پدر ... تصویر احساسات مردم، درآمد کودکان کار را ۴ برابر بزرگسالان کرده ... تکدیگری؛ زندگی به شیوه‌ای ناپسند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/.../تکدیگری؛-زندگی-به-شیوه‌ای-ناپسند‎Cached4 آگوست 2015 ... در برابر تکدی چه باید بکنیم؟ ... اما به راستی در برابر یک متکدی باید چه کرد؟ .... احساسات مردم، درآمد کودکان کار را ۴ برابر بزرگسالان کرده. جامعه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/Online/service/01-04-102/1388/جامعه‎Cachedسازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام کرد: کارکنان وظیفه نیروهای مسلح(سرباز) هرگاه در زمان صلح ... تصویر احساسات مردم، درآمد کودکان کار را ۴ برابر بزرگسالان کرده ... هجوم متکدیان به تهران در روزهای آینده - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/.../هجوم-متکدیان-به-تهران-در-روزهای-آینده‎Cached14 فوریه 2016 ... هرچند به دلیل زیرزمینی بودن و صورت‌های جدیدی که گدایی پیدا کرده است به راحتی .... احساسات مردم، درآمد کودکان کار را ۴ برابر بزرگسالان کرده. تمام بلاهایی که سر کودکان کار می‌آید؛ تجاوز، اعتیاد، فقر، بی‌سوادی و.. www.asriran.com/.../تمام-بلاهایی-که-سر-کودکان-کار-می‌آید-تجاوز-اعتیاد-فقر-بی‌سوادی-و‎Cached Similar6 جولای 2015 ... کودکان کار در بزرگسالی دچار مشکلات فراوانی می شوند، کودکی نکرده اند، یا ... شده‌اند به روسپیگری 4 برابر کسانی است که قربانی این مساله نشده‌اند. ... به درآمد کودک با توجه به نقش فقر در ایجاد پدیده کودک خیابانی می‌تواند .... احساس مسئولیت کرده وباور کنند که می‌توانند کارهای بزرگی انجام داده و ..... ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان. کودکان کار و خیابان؛ پدیده ای عادی یا معضلی پرچالش | Euronews fa.euronews.com/2015/07/22/pe-children-labour-in-iran 22 جولای 2015 ... پانته آ بهرامی وجود کودکان کار و خیابان امروز چه در عرصه تولید مثل کوره ... که گروه بزرگتری است، کار و تحصیل می کنند و احساس تعلق به خانواده دارند. ... های مجلس کودکان بازمانده از چرخه تحصیل را حدود ۴ میلیون نفر اعلام کرد. ... و یکی از اقدامات موثر را آموزش کودک در “نه گفتن” در مقابل خواست های بزرگسالان می داند.