مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تهیه گران‌ترین پنیر جهان از شیر الاغ!

جام جم سرا به نقل از ایسنا: پنیر یکی از محبوب‌ترین لبنیات در میان مردم جهان محسوب می‌شود به طوری که مردم حاضرند برای خرید برخی انواع آن مبالغ گزافی پرداخت کنند. حتما قبلا درباره پنیرهای کپک زده با قدمت چندین ساله مطالب بسیاری شنیده‌اید که این پنیر‌ها نیز طرفداران خاص خود را دارند، به طوری که برخی حاضرند برای خرید آن مبالغ هنگفتی بپردازند. اما شاید جالب باشد که بشنوید گران‌ترین پنیر جهان از شیر الاغ تهیه می‌شود!

به نقل از ریپلی، این پنیر که در صربستان تهیه می‌شود «پول» نام دارد و برای تهیه تنها یک کیلوگرم از آن به ۲۵ لیتر شیر تازه الاغ نیاز است. قیمت هر کیلوگرم از این پنیر نیز بیش از ۱۲۰۰ دلار است که آن‌ را گران‌ترین پنیر جهان کرده است.



لینک منبع :تهیه گران‌ترین پنیر جهان از شیر الاغ!

گرانترین پنیر جهان از شیر الاغ تولید می شود! banki.ir/.../14167-گرانترین-پنیر-جهان-از-شیر-الاغ-تولید-می-شود‎Cached Similarاین خانم در حال دوشیدن شیر الاغ برای تهیه یکی از گرانترین، اگر نگوییم گرانترین، پنیرهای جهان است. گفته می شود برای تولید هر کلیو از این پنیر به 25 لیتر ... گرانترین پنیر جهان از شیر الاغ درست می‌شود! - ایسنا www.isna.ir/news/.../گرانترین-پنیر-جهان-از-شیر-الاغ-درست-می-شود‎Cached22 نوامبر 2014 ... به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پنیر ... اما شاید جالب باشد که بشنوید گرانترین پنیر جهان از شیر الاغ تهیه می‌شود! پنیر الاغ، گران ترین پنیر جهان +عکس - بیتوته www.beytoote.com/news/selective.../interestingfacts187.html‎Cached Similarپنیر الاغ، گران ترین پنیر جهان +عکس. گران قیمت ترین پنیر جهان که با قیمت هر کیلو 1255 دلار (1000 یورو) به فروش می رسد از شیر الاغ های صربستان تهیه می شود. گرانترین پنیر جهان از شیر الاغ! /تصاویر www.fardanews.com/.../گرانترین-پنیر-جهان-از-شیر-الاغ-تصاویر‎Cached Similar11 نوامبر 2012 ... نوعی از پنیر هم هست که ویژه مرفه هاست. عاشقان پنیر که پول کافی هم دارند برای خرید هر کیلو از این پنیر که از شیر الاغ تهیه می شود، باید 800 پوند ... پنیر شیر الاغ، گران ترین پنیر جهان (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../پنیر-شیر-الاغ-گران-ترین-پنیر-جهان-عکس‎Cached Similar2 ژوئن 2012 ... گران ترین پنیر جهان، پنیر تهیه شده از شیر الاغ است. ... گران قیمت ترین پنیر جهان که با قیمت هر کیلو 1255 دلار (1000 یورو) به فروش می رسد از ... گران قیمت ترین پنیر دنیا - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ... www.mehrnews.com/news/2766734/‎Cached4 ژوئن 2015 ... گران ترین پنیر جهان در مزرعه ای در صربستان تولید می شود. ... باورتان نشود اما گرانقیمت ترین پنیر جهان نه از شیرگاو و نه بز و گوسفند تهیه نمی شود. ... طرفداران شیر الاغ معتقدند شیر این حیوان برای تقویت ایمنی نوزادان و پوست ... گران ترین پنیر جهان از شیر الاغ به بازار آمد - العربیة.نت www.alarabiya.net/articles/2012/06/02/218179.html‎Cached2 ژوئن 2012 ... پیش از این پنیر ساخته شده از شیر گاو در کشور هلند گران ترین پنیر در ... این نوع پنیر تنها از الاغ های پرورشى در بلگراد پایتخت صربستان تهیه ... گرانترین پنیر از شیر الاغ درست می‌شود! gilmazonline.com/news_print.php?id=63294 پنیر یکی از محبوب‌ترین لبنیات در میان مردم جهان محسوب می‌شود به طوری که مردم حاضرند ... اما شاید جالب باشد که بشنوید گرانترین پنیر جهان از شیر الاغ تهیه می‌شود! گران ترین پنیر جهان از شیر خر! /عکس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../گران-ترین-پنیر-جهان-از-شیر-خر-عکس‎Cached Similar2 ژوئن 2012 ... پنیر ساخته شده از شیر خر در حال حاضر در جهان گران ترین پنیر جهان است. ... مثلا گرانترین قهوه دنیا از مدفوع قهوه خورده شده توسط گربه تهیه میشه. تهیه گران ترین پنیر جهان از شیر الاغ! +عکس - پارسینه www.parsine.com/fa/.../تهیه-گران-ترین-پنیر-جهان-از-شیر-الاغ-عکس‎Cached25 نوامبر 2014 ... اما شاید جالب باشد که بشنوید گرانترین پنیر جهان از شیر الاغ تهیه می‌شود! ... برای تهیه تنها یک کیلوگرم از آن به 25 لیتر شیر تازه الاغ نیاز است.