مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فنآوری جدید در صنعت کفش: کفش‌های بدون بند [+عکس]

جام جم سرا به نقل از ایسنا: شرکت Powerlace در کانادا کفشی تولید کرده که نیاز به بستن بندهای آن نیست و ادعا می‌شود راه را برای اعمال تغییرات عمده در صنعت کفش هموار خواهد کرد.
کفش این شرکت از نوعی صفحه فشار در پاشنه برای تنگ‌کردن کفش‌ها و یک سطح در قسمت پایین‌تر آن و همچنین یک سیستم کشنده برای تنظیم زبان استفاده می‌کند. تیم شرکت سازنده دو سال است به طور تمام‌وقت بر روی این پروژه کار کرده است. این شرکت در تولید کفش جدید به دنبال استفاده از باتری‌ها، موتور‌ها یا وزن غیرضروری نبود و مهم‌ترین مولفه برای آن‌ ارائه سیستمی ساده و کارآمد عنوان شد.

کفش جدید از کابل‌های بسیار مقاوم برای نگه‌داشتن پا استفاده می‌کند. نوعی از کفی پاشنه پلی‌یورتان حرارتی به عنوان پشتیبانی برای مکانیسم عملکرد کفش و همچنین اهرمی عمل می‌کند که قفل کفش را هنگام نیاز به درآوردن آن باز می‌کند. این در حالی است زبان کفش زمانی که فشار موجود روی بندهای کفش آزاد می‌شود، باز می‌شود.

نتایج آزمایش تیم علمی نشان می‌دهد این کفش در صورت استفاده چهار بار در روز، می‌تواند به مدت ۶۸ سال دوام بیاورد و شرکت تولیدکننده نیز در حال بازاریابی برای تولید کفش دو مردانه از این دست است.
این کفش در چهار رنگ نارنجی، آبی، سبز و خاکستری در دسترس خواهد بود و در صورت موفقیت تجاری‌سازی، تا ماه مه سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد و گفته می‌شود نمونه‌های بچگانه و زنانه و دیگر طرح‌های کفش جدید در آینده تولید خواهند شد.



لینک منبع :فنآوری جدید در صنعت کفش: کفش‌های بدون بند [+عکس]

Images for فنآوری جدید در صنعت کفش: کفش‌های بدون بند [+عکس] فنآوری جدید در صنعت کفش: کفش‌های بدون بند [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../فنآوری-جدید-در-صنعت-کفش-کفش‌های-بدون-بند-عکس‎Cached21 نوامبر 2014 ... در واقع، با تعبیه قفلی ویژه، این کفش‌ها نیازی به بند ندارد. تصویر فنآوری جدید در صنعت کفش: کفش‌های بدون بند [+عکس]. جام جم سرا به نقل از ... فنآوری جدید در صنعت کفش: کفش‌های بدون بند [+عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../فنآوری-جدید-در-صنعت-کفش-کفش‌های-بدون-بند-عکس‎‎Cached21 نوامبر 2014 ... یک شرکت کانادایی کفشهایی تولید کرده که برای به پا کردن یا از پا درآوردن آن‌ها دیگر نیازی به بستن یا باز کردن بند ندارند. در واقع، با تعبیه ... فنآوری جدید در صنعت کفش: کفش های بدون بند [+عکس] - جام جم آنلاین tnews.ir/جام-جم-آنلاین/574D33423324.html 18 نوامبر 2014 ... یک شرکت کانادایی کفشهایی تولید کرده که برای به پا کردن یا از پا درآوردن آن ها دیگر نیازی به بستن یا باز کردن بند ندارند. در واقع، با تعبیه ... انقلابی در صنعت کفش با فناوری جدید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../انقلابی-در-صنعت-کفش-با-فناوری-جدید‎Cached22 نوامبر 2014 ... انقلابی در صنعت کفش با فناوری جدید. به گزارش ایسنا، کفش این شرکت از نوعی صفحه فشار در پاشنه برای تنگ‌کردن کفش‌ها و یک سطح در قسمت ... کفش - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کفش‎Cached Similarاز نظر کاربرد نیز کفش‌های معمولی، ورزشی، صنعتی و مانند آن قابل تشخیص هستند. ... کفش رویه کوتاه: کفش‌های بی بند و راحتی شبیه به کفش کلارک اما با رویه ... صنعت (3) - پرشین ریپیر www.ldir.ir/component/search/?searchword=صنعت...newest...‎Cachedتاریخچه پیدایش بلبرینگ بیشتر پیشرفتهای مهندسی بدون وجود بلبرینگ که ... فنآوری جدید در صنعت کفش: کفش‌های بدون بند [+عکس]; جام جم سرا به نقل از ایسنا: ... گرم کردن اتاق با ۴ عدد شمع کوچک [+عکس] - پرشین ریپیر www.ldir.ir/جام-جم-آنلاین/339-گرم-کردن-اتاق-با-۴-عدد-شمع-کوچک-عکس 6 آوریل 2015 ... 17 فروردین 1394 - فنآوری جدید در صنعت کفش: کفش‌های بدون بند [+عکس] ... گرم کردن اتاق با ۴ عدد شمع کوچک [+عکس] ... +عکس» منتشر کرد. باتری (3) - پرشین ریپیر www.ldir.ir/component/search/?searchword=باتری...newest...‎Cachedساده ترین عکس ها اغلب زیباترین هستند و چشم نواز. با شامل کردن مقدار وسیعی فضای ... فنآوری جدید در صنعت کفش: کفش‌های بدون بند [+عکس] ... قسمت پایین‌تر آن و ... زبان (10) - پرشین ریپیر www.ldir.ir/component/search/?searchword=زبان...newest...‎Cachedدر این شماره از عکس کاوی لنزک، داستان پشت این عکس را از زبان عکاس اثر خواهید خواند. .... فنآوری جدید در صنعت کفش: کفش‌های بدون بند [+عکس] ... فشار در پاشنه ...