مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه مربای گل محمدی در خانه

جام جم سرا:

طرز تهیه:

گل‌سرخ را شسته و در ظرفی ریخته و حرارت دهید.
بعد از جوش آمدن آب آن را خالی کنید و مجددا روی آن آب بریزید و این کار را سه تا چهار بار تکرار کنید تا تلخی آنها بر طرف شود و گل‌سرخ تقریبا پخته شود.
شکر و آب را هم مخلوط کرده و روی حرارت بگذارید تا شکر حل شده و گل‌سرخ را به آن اضافه کنید و بگذارید هم گل کاملا پخته شود و هم مربا قوام بیاید.
آبلیمو در آن بریزید و رنگ خوراکی را هم قطره قطره بریزید تا رنگ دلخواه به دست بیاید. دقت کنید آبلیمو را در مرحله آخر بریزید و بیش از پنج دقیقه نجوشانید تا مربا رنگ شفاف داشته باشد.
مربا را بعد از خنک شدن در شیشه ریخته و در جای خنک نگهداری کنید.

مربای گل محمدی - جام جم سرا
نکته:

اگر می‌خواهید مربا شفاف باشد به جای شکر از قند استفاده کنید، چون شکر آن را تیره‌تر می‌کند.



لینک منبع :طرز تهیه مربای گل محمدی در خانه

مربای گل - طرز تهیه مربای گل محمدی | ایران کوک https://irancook.ir/04/29/moraba-gol/7041/‎Cachedمربای گل محمدی : برای تهیه مربای گل رز یا مربای گل محمدی ابتدا گلبرگ های گل رز صورتی را تمیز کنید و گلبرگ ها را داخل ماهیتابه ای بریزید و ... طرز تهیه مربای گل محمدی در خانه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-مربای-گل-محمدی-در-خانه‎Cached18 نوامبر 2014 ... تصویر طرز تهیه مربای گل محمدی در خانه. جام جم سرا: طرز تهیه: گل‌سرخ را شسته و در ظرفی ریخته و حرارت دهید. بعد از جوش آمدن آب آن را خالی کنید و مجددا ... طرز تهیه مربای گل سرخ تازه (مربا گل محمدی) | ستاره setare.com/fa/.../طرز-تهیه-مربای-گل-سرخ-تازه-مربا-گل-محمدی‎Cached28 فوریه 2017 ... مربای گل سرخ یا مربای گل محمدی با استفاده از برگ گل تازه یا خشک گل محمدی تهیه میشود. در اینجا با طرز تهیه مربای گل سرخ تازه آشنا شوید. طرز تهیه مربای گل محمدی خوشرنگ و خوشمزه • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-مربای-گل-محمدی/‎Cachedبرای تهیه مربای گل محمدی از گلبرگ های گلی که رنگ صورتی دارند استفاده کنید چون گلبرگ های رز قرمز تلخ و مسهل هستند. در ادامه دو روش تهیه مربای گل محمدی و نکات. مربای گل محمدی(با گل خشک) :: دنیای اسراء asrafood.ir/1391/11/16/مربای-گل-محمدی‎Cached Similar4 فوریه 2013 ... واسه درست کردن این مربا از گل محمدی منطقه آذربایجان استفاده کنید، چون گلهای مناطق .... سلام اسرا خانوم لطفا طرز تهیه مربا با گل تازه رو هم آموزش بدید . مربا گل محمدی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../confection-golmaohammadi.html‎Cached Similarآشپزی و تغذیهانواع مربا و ترشیجاتمربا گل محمدی ... طرز تهیه : گل خشک را به مدت یک ساعت خیس کرده بعد به مدت 5 دقیقه می جوشانیم آنرا در آب سرد ریخته به مدت 4 الی ... مربای گل محمدی - انواع مربا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/moraba1/120802020802.html‎Cached Similarمربای گل محمدی,مربای گل محمدی تازه,طرز تهیه مربای گل محمدی,مربای گل محمدی تلخ ... محمدی خشک شده,شربت گل محمدی,طرز تهیه شربت گل محمدی,انواع مربا کمپوت مارمالاد. طرز تهیه مربای گل محمدی تازه - سوران www.sooran.com/fa/recipes/10059/‎Cached13 ژانویه 2016 ... طرز تهیه ابتدا گلبرگها را از گل جدا می کنیم سپس آنها را در سبدی ریخته و می شوریم باید مواظب باشیم که فشار آب زیاد نباشد چون گلبرگها ضربه می ... طرز تهیه مربای گل سرخ به همراه نکات مهم - هفت گنج 7ganj.ir/طرز-تهیه-مربای-گل-سرخ-به-همراه-نکات-مهم/‎Cached Similarطرز تهیه مربای گل سرخ به همراه نکات مهم. 2,885 بازدید. 3 دقیقه مطالعه. با ما همراه شوید تا با طرز تهیه این مربای خوش عطر و خوش طعم آشنا شوید... با ما همراه شوید تا با طرز ... آشپزی لیدی الهام - مربای گل محمدی با گل تازه (قیزیل گول) "مامان پز" ladyelham1984.blogfa.com/post/99‎Cached Similar28 ژوئن 2013 ... این مربا با گل محمدی (به ترکی: قیزیل گول) مناطق کوهستانی آذربایجان تهیه ... 1- طرز تهیه مربا با گل تازه و همچین گل خشک متفاوت است و مربا با گل ...