مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۴ نکته برای جلوگیری از ریزش مو‌ها

جام جم سرا به نقل از قدس آنلاین:


از سشوار بدرستی استفاده کنید

یکی از نکاتی که شاید خیلی به آن دقت نداشته باشید گرم کردن بیش از اندازه مو است. این مشکل بیشتر در بانوان دیده می‌شود چرا که آن‌ها به میزان زیادی از سشوار استفاده می‌کنند و گرمای آن را به زیر موهای خودشان می‌فرستند. گرم کردن بیش از انداره مو‌ها باعث می‌شود تا ریشه‌های آن نرم شود و به راحتی از جای خود خارج می‌شوند.


رژیم غذاییتان را بررسی کنید

مواد غذایی که مصرف می‌کنید نیز می‌تواند از جمله مواردی باشد که به ریزش موهای شما کمک می‌کند. بسیاری از ما این روز‌ها از غذاهای آماده و فست فود‌ها استفاده می‌کنیم که نه تنها هیچ فایده‌ای برای بدن ما ندارند بلکه بیشتر باعث ریزش مو‌ها می‌شود. استفاده از غذاهایی که به میزان زیادی دارای اسیدهای چرب مانند امگا۳ هستند می‌تواند به شما در داشتن موهایی همیشه سالم کمک کند.


ویتامین‌ها را به بدن برسانید

یکی از بهترین محافظان موی سر آهن است که با کمک به افزایش تعداد گلبول‌های قرمز بدن، این محافظان اصلی مو، سبب رشد مو‌ها شده، به آن‌ها استحکام می‌بخشد و اجازه سستی و کنده شدن نمی‌دهند. در کنار آهن استفاده از ویتامین C نیز همیشه توصیه شده است که به سلامت کل بدن از جمله مو‌ها کمک می‌کند.


تاریخچه خانواده را بررسی کنید

اگر تابه حال دچار ریزش مو نشده‌اید بهتر است نگاهی به سوابق خانوادگیتان بیندازید چرا که ممکن است در بین اقوام یا اجداد شما افرادی که ریزش شدید مو داشته‌اند وجود داشته باشند. بهترین زمان برای از بین بردن ریزش مو قبل از آن است که شروع شود. خوردن میزان زیادی ماهی و امگا۳ می‌تواند بهترین گزینه برای پیشگیری از این مشکل باشد.



لینک منبع :۴ نکته برای جلوگیری از ریزش مو‌ها

۴ نکته برای جلوگیری از ریزش مو‌ها - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../۴-نکته-برای-جلوگیری-از-ریزش-مو‌ها‎Cached16 نوامبر 2014 ... داروهای شیمیایی گوناگونی برای مهار ریزش مو ساخته شده است اما بهترین روش برای کاهش ریزش مو، استفاده از راه‌های طبیعی است. در ادامه برخی از این ... ۴ نکته برای جلوگیری از ریزش مو‌ها - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../۴-نکته-برای-جلوگیری-از-ریزش-مو‌ها ۴ نکته برای جلوگیری از ریزش مو‌ها. یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 08:54. داروهای شیمیایی گوناگونی برای مهار ریزش مو ساخته شده است اما بهترین روش برای کاهش ریزش ... زیرش مو زیاد دارید؟ این 4 نکته برای پیشگیری از ریزش مو را از دست ... https://hesezibaei.ir/.../پیشگیری-از-ریزش-مو-اما-با-چه-روش-های-موث/‎Cached19 آوریل 2017 ... ریزش مو زیاد دارید این مطلب را از دست ندهید.”دیلیپ کاندیلا” کارشناس ماساژ در این مطلب به چند نکته مفید برای پیشگیری از ریزش مو اشاره می کند. 10 نکته جهت جلوگیری از ریزش مو(طنز) - بیتوته www.beytoote.com/fun/comic.../prevent-hair1-humor.html‎Cached Similarسرکاری مطالب طنز کچل مطالب خنده دار جلوگیری از ریزش مو سایت سرگرمی پیک‌ موتوری,شاه میگو,طنز کچلی,درمان ریزش مو,جوکهای سرکاری. برای جلوگیری از ریزش مو چه باید خورد؟ - بیتوته www.beytoote.com/attire/hair/rezesh-mu.html‎Cached Similarجلوگیری از ریزش مو. ریزش مو یکی از مشکلاتی است که به جرات می توان گفت اکثر مردم دنیا با آن مواجه هستند. عوامل زیادی مانند عوامل محیطی، ژنتیکی، هورمونی، برخی ... 4 روش موثر برای جلوگیری از ریزش مو - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../4-روش-موثر-برای-جلوگیری-از-ریزش-مو‎Cachedیکی از دغدغه های بزرگ بسیاری از افراد دنیا مشکل ریزش مو است. به اندازه فراگیر بودن این مشکل نیز دارو و روش درمان در بازار وجود دارد، اما "ویلیام یاتس″ تنها چهار روش ... 21 دلیل ریزش مو و راه‌های جلوگیری و مقابله با آن‌ها - بامیلو بلاگ blog.bamilo.com/21-دلیل-از-دست-دادن-مو/‎Cached27 نوامبر 2014 ... در اکثر شرایط راه های زیادی برای درمان ریزش مو ی هم زنان و هم مردان هستند. همه چیز به دلیلش بستگی دارد. ... ۴-کمبود پروتئین. با توجه به آکادمی پوست و .... شما با موفقیت ثبت شد. برچسب‌هاجلوگیری از ریزش مو ریزش مو سلامت مو نکته ... 5 توصیه برای جلوگیری از ریزش مو | زیباشو دات کام www.zibasho.com/archives/2312‎Cached Similar4 مارس 2011 ... hot headshots 02 jpg 500x400 Optimized ۵ توصیه برای جلوگیری از ریزش مو برای پیشگیری از ریزش مو ۵ نکته مهم پیشنهاد می‌کنیم که رعایت آنها ... جلوگیری از ریزش مو با رعایت چند نکته - سیمرغ seemorgh.com/.../226049-جلوگیری-از-ریزش-مو-با-رعایت-چند-نکته/‎Cached Similar3 آوریل 2015 ... برای جلوگیری از ریزش موهای تان کافی است این نکات را رعایت کنید. ۵ توصیه برای جلوگیری از ریزش مو - وب سایت زیبایی ایران ziba20.com/hair-and-beauty-by.../4684-1390-06-26-16-59-27.html‎Cachedبرای پیشگیری از ریزش مو ۵ نکته مهم پیشنهاد می‌کنیم که رعایت آنها می‌تواند سودمند باشد: .... رژیم غذایی نامناسب، مصرف دارو و سابقه خانوادگی علت ریزش مو است.