مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خشکشویی مخصوص بی‌خانمان‌ها [+عکس]

جام جم سرا به نقل از مجله مهر: لباسهای شسته و تمیز یکی از چیزهایی است که موجب آرامش بیشتری در زندگی می‌شود اما عده‌ای از این نعمت محرومند و نمی‌توانند همواره لباس‌های تمیز و مرتبی داشته باشند.
دو دانشجوی مهندسی استرالیایی تصمیم گرفته‌اند با همکاری، یک خشکشویی سیار بسازند تا آرزوی داشتن لباس تمیز را برای بی‌خانمان‌ها برآورده کنند.

«لوکاس» و «نیکلاس» ۲۰ ساله صاحبان ونی هستند که حالا یک خشکشویی سیار شده است. این ایده در سفری خارج از استرالیا به سرشان زد. بعد از آن تصمیم گرفتند این کار خیر را برای مستمندان انجام دهند.


داخل ون نارنجی رنگ لوکاس و نیکلاس دو ماشین لباسشویی صنعتی قدیمی وجود دارد که می‌تواند ۲۰ کیلوگرم لباس را در یک ساعت شسته و خشک کند. اما نصب و قرار دادن چنین ماشین لباسشویی داخل ون کار آسانی نبود و آن‌ها باید خیلی دقیق فکر همه جای کار را می‌کردند.

مردم عادی از دیدن ون این دو دوست جوان بسیار متعجب می‌شوند و گاهی از آن‌ها درباره کارشان می‌پرسند. لوکاس و نیکلاس می‌گویند بازخورد‌ها مثبت بوده و این موضوع بسیار امیدوارشان کرده است.

هزینه شستشوی هر لباس در شهر «بریزبن» استرالیا به طور میانگین ۵ دلار تمام می‌شود. پرداخت چنین پولی برای افرادی که حتی سقفی بالای سرشان ندارند غیرممکن است اما لوکاس و نیکلاس این کار را برای مردم به صورت رایگان انجام می‌دهند.

لوکاس و نیکلاس هنگام شستشوی لباس افراد با آن‌ها گپ می‌زنند و از این کار لذت می‌برند. لوکاس در این باره می‌گوید: «مردم عادی درباره بی‌خانمان‌ها اشتباهات زیادی مرتکب می‌شوند و تصور بدی دارند. خود من یک روز هنگام شستشوی لباس با پسری صحبت می‌کردم که مهندس شیمی بود اما متاسفانه در جمع بی‌خانمان‌ها قرار داشت.»

نام ون این دو دوست خیر و مهربان، «آسمان نارنجی» است که از نام یکی از آهنگ‌های مورد علاقه آنها گرفته شده و به کمک کردن به برادران و خواهران بدون درنظر گرفتن دین،‌ نژاد و یا هر چیز دیگر اشاره می‌کند.»
حالا آسمان نارنجی لوکاس و نیکلاس تبدیل به سقفی برای بی‌خانمان‌های استرالیایی شده است تا به زندگی بهتر امیدوار شوند.



لینک منبع :خشکشویی مخصوص بی‌خانمان‌ها [+عکس]

خشکشویی مخصوص بی‌خانمان‌ها [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../خشکشویی-مخصوص-بی‌خانمان‌ها-عکس‎Cached12 نوامبر 2014 ... تصویر خشکشویی مخصوص بی‌خانمان‌ها [+عکس] ... با همکاری، یک خشکشویی سیار بسازند تا آرزوی داشتن لباس تمیز را برای بی‌خانمان‌ها برآورده کنند. Images for خشکشویی مخصوص بی‌خانمان‌ها [+عکس] خشکشویی مخصوص بی‌ خانمان ها! (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../خشکشویی-مخصوص-بی‌-خانمان-ها-عکس‎Cachedخشکشویی مخصوص بی‌ خانمان ها! (+عکس). هزینه شستشوی هر لباس در شهر «بریزبن» استرالیا به طور میانگین ۵ دلار تمام می شود که پرداخت چنین پولی برای افرادی که ... خشکشویی سیار «آسمان نارنجی» در استرالیا - خبرگزاری تسنیم ... https://www.tasnimnews.com/.../خشکشویی-سیار-آسمان-نارنجی-در-استرالیا‎Cachedبه گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ خدمات خشکشویی همراه برای کمک به بی‌خانمان استرالیا راه‌اندازی شده است. شاید برای بسیاری از ما تصور راه‌اندازی یک ... این ظریف بنفش و پُر ناز و ادای گرانقیمت [مجموعه‌عکس] – news news.adbx.ir/d/.../این-ظریف-بنفش-و-پُر-ناز-و-ادای-گرانقیمت/‎Cached5 ژوئن 2017 ... راهبری نوشته‌ها. پیشین نوشته قبلی: محققان: برای تصمیمگیری بهتر، گرسنه بمانید! پسین نوشته بعدی: خشکشویی مخصوص بی‌خانمان‌ها [+عکس]. خشکشویی سیار برای کمک به بی‌خانمان‌ها + تصاویر | رسانه تی وی ilna.rasanetv.com/page-814614.html‎Cachedبه گزارش ایلنا، خدمات خشکشویی همراه برای کمک به بی‌خانمان استرالیا راه‌اندازی شده است. شاید برای .... خشکشویی مخصوص بی‌خانمان‌ها [+عکس] آن‌ها ون شخصی خود را ... بی خانمان - جوان امروز www.javanemrooz.com/search/NewsReader.aspx?Page...‎Cachedهیچ مکانی برای افراد بی خانمان تبریزی در سطح شهر نیست جمع آوری معتادان منطقه ترلان دره سی ( مهر نیوز ) ... خشکشویی مخصوص بی خانمان ها عکس ( عصر ایران ). جستجو - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency www.mehrnews.com/search?lang=fa&l...a... ... فیلم عکس مجله مهر و استان ها | mehrnews.com, mehrnews, mehr news agency. ... Orange-Sky-Laundry-550x550.jpg ۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۵:۱۰. خشکشویی مخصوص بی خانمان ها. دو دوست استرالیایی که علاقمند به امور خیریه هستند، برای افراد بی خانمان اقدام ... خشکشویی مخصوص بی‌خانمان ها! عکس خشکشویی akairan.com/.../خشکشویی%20مخصوص%20بی‌خانمان%20ها!%20+عکس%20خشکشویی/ عکس خشکشویی. خشکشویی مخصوص بی‌خانمان ها! +عکس. مجله مهر: دو دوست استرالیایی که علاقمند به امور خیریه هستند، برای افراد بی خانمان اقدام جالبی انجام دادند. خشکشویی سیار برای کمک به بی خانمان ها تصاویر - خبر آنلاین khabaronlines.ir/search/?...خشکشویی%20سیار%20برای%20کمک%20به%20بی%20خانمان%2...‎Cachedساعت رولکس مدل دیتونا. صفحه و دو رقاب نگین دار. در دو رنگ طلایی و نقره ای. بند از جنس استیل. شیشه این ساعت ضد خش است(Sapphire). نبضی بدون نیاز به باطری.