مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مار سر بریده، آشپز چینی را نیش زد و کشت! [+عکس]

جام جم سرا به نقل از ایسنا: «پنگ فن»، آشپز ۴۴ ساله چینی، یک مار کبرای هندوچینی را برای پختن سوپ مار که یک غذای بسیار پرطرفدار در استان گوانگ‌دونگ در جنوب این کشور است قطعه قطعه کرده بود اما با اینکه ۲۰ دقیقه از جدا شدن سر مار از بدنش می‌گذشت، این کبری، بالاخره زهر خود را ریخت و با گرفتن جان پنگ فن، انتقام خود را از آشپز گرفت.


آشپز بینوا قبل از رسیدن کمک پزشکان و تزریق پادزهر، با اثر کردن زهر کبرا جان خود را از دست داد.
به گزارش جام جم سرا به نقل از ریپلی، «یانگ هونگ چانگ» که ۴۰ سال به تحقیق روی مارهای کبری پرداخته می‌گوید: تمام خزندگان حتی با گذشت بیش از یک ساعت پس از قطع سر یا اعضای بدنشان، هنوز توانایی حرکت دارند و به حیات و عملکرد اعضای خود ادامه می‌دهند.



لینک منبع :مار سر بریده، آشپز چینی را نیش زد و کشت! [+عکس]

Images for مار سر بریده، آشپز چینی را نیش زد و کشت! [+عکس] مار سر بریده، آشپز چینی را نیش زد و کشت! [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../مار-سر-بریده،-آشپز-چینی-را-نیش-زد-و-کشت-عکس‎Cached10 نوامبر 2014 ... سر بریده یک مار کبرا ۲۰ دقیقه پس از جدا شدن از بدنش، آشپزی را که قصد داشت سر مار را برای طبخ سوپی پرطرفدار قطعه قطعه کند، نیش زد و وی را ... مار سر بریده، آشپز چینی را نیش زد و کشت! [+عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/.../مار-سر-بریده،-آشپز-چینی-را-نیش-زد-و-کشت-عکس‎‎Cached10 نوامبر 2014 ... سر بریده یک مار کبرا ۲۰ دقیقه پس از جدا شدن از بدنش، آشپزی را که قصد داشت سر مار را برای طبخ سوپی پرطرفدار قطعه قطعه کند، نیش زد و وی را ... سر مار آشپز چینی را نیش زد و کشت + عکس - تکناز www.taknaz.net/chinese-culinary-bites-snakes-head-and-culture-photo.html‎Cached20 دقیقه بعد ، سرآشپز تکه های مار را داخل قابلمه پر از آب جوش ریخت تا سوپ درست کند. سر مار آشپز چینی را نیش زد و کشت + عکس. ناگهان سر بریده مار کبرا که از ... مار سر بریده، آشپز چینی را نیش زد و کشت! [+عکس] - kodoom.com ... news.kodoom.com/.../مار-سر-بریده-آشپز-چینی-را-نیش-زد/.../4596388/‎Cachedسر بریده یک مار کبرا ۲۰ دقیقه پس از جدا شدن از بدنش، آشپزی را که قصد داشت سر مار را برای طبخ سوپی پرطرفدار قطعه قطعه کند، نیش زد و وی را روانه قبرستان کرد! سر مار آشپز چینی را نیش زد و کشت + عکس - آکا - آکاایران www.akairan.com/fun/tanz/news20175323305673375.html‎Cached3 مه 2017 ... [categoriy]. آکاایران: سر مار آشپز چینی را نیش زد و کشت + عکس ... ناگهان سر بریده مار کبرا که از گونه اندونزیایی بود دست سرآشپز را نیش زد. *مار سر بریده، آشپز چینی را نیش زد و کشت! [+عکس]* سر بریده یک مار ... net.tebyan.net/@3367/posts.html/1075535‎Cached*مار سر بریده، آشپز چینی را نیش زد و کشت! [+عکس]* سر بریده یک مار کبرا ۲۰ دقیقه پس از جدا شدن از بدنش، آشپزی را که قصد داشت سر مار را برای طبخ سوپی ... مار سر بریده، آشپز چینی را نیش زد و کشت! [+عکس] - صبح بخیر sobbekheir.com/.../مار-سر-بریده،-آشپز-چینی-را-نیش-زد-و-کشت-%5B-عکس%5D‎Cached«پنگ فن»، آشپز ۴۴ ساله چینی، یک مار کبرای هندوچینی را برای پختن سوپ مار که یک غذای بسیار پرطرفدار در استان گوانگ‌دونگ در جنوب این کشور است قطعه قطعه ... مار سر بریده، آشپز چینی را نیش زد و کشت! [+عکس] / جام جم آنلاین vazeh.com/nf/9084970 [+عکس]-مار سر بریده، آشپز چینی را نیش زد و کشت! [+عکس] سر بریده یک مار کبرا ۲۰ دقیقه پس از جدا شدن از بدنش، آشپزی را که قصد داشت سر مار را برای طبخ سوپی ... مطهری: معتقدم فتنه را همه با هم ساختیم - دکوراسیون داخلی تجاری www.barsoosazeh.ir/post/1108‎Cachedمار سر بریده، آشپز چینی را نیش زد و کشت! [+عکس] · اگر وزیر علوم رای نیاورد ... معتقدم تا وقتی که این دولت بر سر کار کار اساسی در زمینه حجاب نمی‌توان کرد.