مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

من طلاق می‌خوام؛ طلاهام کمه و شوهرم برام طلا نمی‌خره

جام جم سرا به نقل از مردمسالاری: چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارائه کرد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم برای من طلا نمی‌خرد. من همیشه عاشق طلا و جواهرات بودم و دوست داشتم که صندوقچه‌ای از طلا داشته باشم. اما الان یک سال است که با شوهرم ازدواج کرده‌ام و او تنها روز عروسیمان برایم طلا خرید و بعد از آن دیگر هیچ وقت این کار را نکرد.
وی افزود: هر بار به او می‌گویم که به مغازه طلا فروشی برویم تا من طلا بخرم بهانه می‌آورد و می‌گوید که دوست ندارد زن زیادی طلا بیندازد.
این زن جوان ادامه داد: دیگر از دست این خسیس بازی‌های او خسته شدم. طلاهای من خیلی کم است و این موضوع دارد آزارم می‌دهد. برای همین به دادگاه خانواده آمدم تا برای همیشه از همسرم جدا شوم.
بر اساس این گزارش، قاضی بعد از اعلام درخواست طلاق از سوی این زن، دستور احضار مرد به دادگاه خانواده را صادر کرده تا پس از شنیدن دلایل وی تصمیمگیری کند.



لینک منبع :من طلاق می‌خوام؛ طلاهام کمه و شوهرم برام طلا نمی‌خره

من طلاق می‌خوام؛ طلاهام کمه و شوهرم برام طلا نمی‌خره - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../من-طلاق-می‌خوام؛-طلاهام-کمه-و-شوهرم-برام-طلا-نمی‌خره‎Cached10 نوامبر 2014 ... زن جوانی یک سال پس از زندگی مشترک با شوهرش به این دلیل که او برایش طلا نمی‌خرد راهی دادگاه خانواده شد و طی دادخواستی تقاضای طلاق و جدایی خود را ... من طلاق می‌خوام؛ طلاهام کمه و شوهرم برام طلا نمی‌خره - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../من-طلاق-می‌خوام؛-طلاهام-کمه-و-شوهرم-برام-طلا-نمی‌خره‎‎Cached10 نوامبر 2014 ... زن جوانی یک سال پس از زندگی مشترک با شوهرش به این دلیل که او برایش طلا نمی‌خرد راهی دادگاه خانواده شد و طی دادخواستی تقاضای طلاق و جدایی خود را ... من طلاق می‌خوام؛ طلاهام کمه و شوهرم برام طلا نمی‌خره > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/ID/16735/PostComment من طلاق می‌خوام؛ طلاهام کمه و شوهرم برام طلا نمی‌خره. زن جوانی یک سال پس از زندگی مشترک با شوهرش به این دلیل که او برایش طلا نمی‌خرد راهی دادگاه خانواده شد و طی ... من طلاق می خوام؛ طلاهام کمه و شوهرم برام طلا نمی خره - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/F89832935739.html‎Cached10 نوامبر 2014 ... زن جوانی یک سال پس از زندگی مشترک با شوهرش به این دلیل که او برایش طلا نمی خرد راهی دادگاه خانواده شد و طی دادخواستی تقاضای طلاق و جدایی خود را ... شوهرم برایم طلا نمی‌خرد، می‌خواهم طلاق بگیرم - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/.../شوهرم-برایم-طلا-نمی‌خرد‌-می‌خواهم-طلاق-بگیرم‎Cached10 نوامبر 2014 ... من همیشه عاشق طلا و جواهرات بودم و دوست داشتم که صندوقچه ای از طلا داشته باشم. وی ادامه داد: اما الان یکسال است که با شوهرم ازدواج کرده ام ولی او تنها روز ... شوهرم پول داره اما لج کرده برام نمیخره؟؟؟؟؟ناراحتم | تبادل نظر نی نی سایت www.ninisite.com/.../شوهرم-پول-داره-اما-لج-کرده-برام-نمیخرهناراحتم‎Cached17 ا کتبر 2013 ... اما نمیخره میگه الان همه چیز گرونه اجناس پایین تر میاد میگم باشخ 5 ماه دیگه حداقل بخر اما لج کرده میگه سال آینده همیشه برای خورد و خوراک و و لباس و طلا خدایش برام کم نذاشته .... من دلم اون توستر میخواد بچه هاااا .... یادآوری کلمه عبور. یا. همسرم پورشه دوست دارد ، نه مرا - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/1394428825881649916/همسرم-پورشه-دوست-دارد-،-نه-مرا 23 فوریه 2014 ... مردی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده ونک دادخواست طلاق خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد و با ... من طلاق می‌خوام؛ طلاهام کمه و شوهرم برام طلا نمی‌خره. مــروارید اما از جنس طــلا ! (ببینید) - نواندیشان https://www.noandishaan.com/forums/thread106002.html‎Cachedمــروارید اما از جنس طــلا ! ... استخراج طلا از مروارید بسیار کاری چالش انگیز و سخت است حتی بمراتب سخت تر از استحصال طلا از ... من ازینا میخوام. عادات بد ما ایرانی‌ها - ツ ماجراهای مریمی merrymiriam.persianblog.ir/tag/عادات_بد_ما_ایرانی‌ها‎Cached Similar29 آوریل 2015 ... کسی که وقتی میخوای توی گوشی‌ت چیزی بهش نشون بدی، از سر احترام گوشی ... من هم براش نوشتم که به نظر من آدم باید نادون باشه که زندگی‌ش رو ... *دوستی می‌گفت شوهرم گفته خانوم فلانی که همکارم‌ه، مجرد ه. .... وقتی گروه میشن، وقتی امکان لو رفتن هویت واقعی‌شون خیلی کم‌ه، وقتی ..... چرا طلا نیاوردند. ... آخر سر هم نمی‌خرن. زندگی من www.azab25.blogfa.com/‎Cached Similarزندگی من - دلنوشته. ... و ازونجایی که برای خواهراش خیلی احساس مسئولیت می کنه تا یه کلمه بگی فقط میگه طلاق. ... مطالبی که میخوام بنویسم به جز نامها که مستعارست همه مطالب برگرفته از زندگی ... می دونستم از دانشگاه که برم باز فامیل بیشعور باز سر درد دلشون وامیشه که چرا ..... مامان من برای داداشام هم یه تکه وسیله برقی میگرفت هم طلا.