مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدار درباره مصرف زیاد فلافل

جام جم سرا به نقل از واحد مرکزی خبر: محسن اعرابی پایین بودن قیمت فلافل، استفاده از انواع ادویه و ترشی در این نوع غذای جنوبی سریع پخت که با خمیر نخود تهیه می‌شود را چالشی برای سلامت دانست.
وی با بیان اینکه مصرف این غذای فست فودی کمتر از یکسال اخیر در مراکز متعدد پخت فلافل شهرهای مازندران بسیار زیاد شده به مردم توصیه کرد با آگاهی از مضرات آن در استفاده از روغنهای مانده به نمک فراوان و افزودنیهای شیمیایی و مواد بی‌کیفیت زیاد روی نکنند.
اعرابی اضافه وزن، تغییر حالت خلق و خوی روحی و روانی، افسردگی، پیش فعالی ابتلا به انواع بیماریهای قلبی عروقی، فشار خون، ‌ابتلا به سرطان و دیابت را از دیگر اثرات مصرف غذاهای فست فودی بر شمرد.
او با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته در مازندران واحد فروش فلافل نبوده اما اکنون صد‌ها واحد در شهر‌ها ایجاد شده و تنها در قائم شهر ۴۰ واحد فعالیت می‌کند، نظارت ویژه بهداشت به این مراکز را خواستار شد.



لینک منبع :هشدار درباره مصرف زیاد فلافل

هشدار درباره مصرف زیاد فلافل - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../هشدار-درباره-مصرف-زیاد-فلافل‎Cached7 نوامبر 2014 ... معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره زیاده روی در مصرف فلافل هشدار داد و گفت: نباید در استفاده از روغنهای مانده، نمک و افزودنیهای ... هشدار درباره مصرف زیاد فلافل portal.jafamhis.com/fa/.../هشدار+درباره+مصرف+زیاد+فلافل.html‎Cachedمعاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره زیاده روی در مصرف فلافل هشدار داد و گفت: نباید در استفاده از روغنهای مانده، نمک و افزودنیهای شیمیایی زیاد روی کرد. هشدار درباره مصرف زیاد فلافل - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/188677/هشدار-درباره-مصرف-زیاد-فلافل 13 نوامبر 2014 ... هشدار درباره مصرف زیاد فلافل. نباید در استفاده از روغن های مانده، نمک و افزودنی های شیمیایی زیاد روی کرد. به گزارش نامه نیوز، پایین بودن قیمت ... جام نیوز :: JamNews - هشدار درباره مصرف زیاد فلافل jamnews.ir/detail/News/411090‎Cached13 نوامبر 2014 ... هشدار درباره مصرف زیاد فلافل. نباید در استفاده از روغن های مانده، نمک و افزودنی های شیمیایی زیاد روی کرد. فلافل هشدار درباره مصرف زیاد فلافل. هشدار درباره مصرف زیاد فلافل- هایپرکلابز hyperclubz.com/main/Club.aspx?qClub=golestan&qCat...‎Cachedهشدار درباره مصرف زیاد فلافل نباید در استفاده از روغن های مانده، نمک و افزودنی های شیمیایی زیاد روی کرد.پایین بودن قیمت فلافل، استفاده از انواع ادویه و ترشی در این ... هشدار درباره مصرف زیاد فلافل - پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا - تی نیوز tnews.ir/news/239432784653.html‎Cachedمحسن اعرابی کارشناس مواد غذایی، پایین بودن قیمت فلافل، استفاده از انواع ادویه و ترشی در این نوع غذای جنوبی سریع پخت که با خمیر نخود تهیه می شود را چالشی برای ... ضرر مصرف زیاد فلافل - میهن فال www.mihanfal.com/tag/ضرر-مصرف-زیاد-فلافل‎Cached Similarهشدار در مورد مصرف زیاد فلافل! نباید در استفاده از روغن های مانده، نمک و افزودنی های شیمیایی زیاد روی کرد. به گزارش میهن فال به نقل از واحد مرکزی خبر، پایین بودن ... فلافل - جام جم آنلاین jjm.ir/Sara/Search/keyword/1?q=فلافل‎Cachedمعاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره زیاده روی در مصرف فلافل هشدار داد و گفت: نباید در استفاده از روغنهای مانده، نمک و افزودنیهای شیمیایی زیاد روی کرد. آموزش تصویری پخت «فلافل رژیمی» - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../آموزش-تصویری-پخت-فلافل-رژیمی‎Cached14 آوریل 2014 ... آموزش تصویری پخت «فلافل رژیمی» ... فلافل‌ها را با کمی فاصله در سینی قرار دهید ( هم می‌توان از قالب فلافل استفاده ... هشدار درباره مصرف زیاد فلافل. مصرف زیاد فلافل | مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/?tag=مصرف-زیاد-فلافل‎Cachedروغن مورد استفاده در فلافل و سمبوسه معمولا روغن غیر سرخ کردنی است و یا اگر هم روغن سرخ کردنی استفاده شود چون چند بار مورد استفاده قرار می گیرد حرارت مکرر آن ...