مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چای و پرتقال، دشمنان سرطان رحم

جام جم سرا به نقل از سلامت نیوز: خوردن روزانه دو فنجان چای سیاه در کنار مصرف به اندازه مرکباتی هم چون پرتقال از خطر سرطان رحم پیشگیری می‌کند. این دو ماده غذایی در صورتی که صحیح استفاده شوند نقش حیاتی و مهمی در افزایش طول عمر افراد بازی می‌کنند.
اکثر افراد با خوردن یک فنجان چای داغ و مرکبات تازه احساس خوبی پیدا می‌کنند، اما آنچه در بدن ما اتفاق می‌افتد کاملاً پنهانی و بدون طعم است. هر دو این مواد دارای مقادیر قابل توجهی فلاونوئید هستند، یک ترکیب طبیعی که از رگ‌های خونی محافظت می‌کند، موجب دفع التهاب‌های بدنی می‌شود و از دردهای سلولی ناشی از استرس اُکسیداتیو جلوگیری می‌کند. بدون فلاونوئید‌ها بدن انسان در برابر کبودی، سرماخوردگی و عفونت‌های بی‌دفاع می‌شود. علاوه بر این کاهش این عنصر شیمیایی زنان را در برابر سرطان رحم بسیار آسیب پذیر می‌کند.

تحقیقات دانشمندان نشان داده است زنانی که در برنامه غذایی خود از دو نوع فلاونوئید به نام‌های فلانول و فلاوانونس استفاده می‌کنند بسیار کمتر از دیگران به سرطان رحم دچار می‌شوند. دو ترکیبی که به راحتی با نوشیدن چای سیاه و خوردن مرکبات به ویژه پرتقال تأمین می‌شود.
به طور کلی استفاده از خوراکی‌هایی همچون کلم بروکلی، کلم پیچ، سیب و گریپ فروت در کنار پرتقال و چای می‌تواند در کاهش احتمال ابتلا به چنین بیماری اثر گذار باشد.



لینک منبع :چای و پرتقال، دشمنان سرطان رحم

چای و پرتقال، دشمنان سرطان رحم - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../چای-و-پرتقال،-دشمنان-سرطان-رحم‎Cached5 نوامبر 2014 ... شنیدن نام سرطان رحم ممکن است برای بسیاری از زنان رعب‌آور باشد؛ زیرا این بیماری شایع، در برخی موارد حاد منجر به مرگ هم می‌شود. با این حال، دانشمندان ... چای و پرتقال، دشمنان سرطان رحم - تبیان article.tebyan.net/287957/چای-و-پرتقال-دشمنان-سرطان-رحم‎Cached10 نوامبر 2014 ... خوردن روزانه دو فنجان چای سیاه در کنار مصرف به اندازه مرکباتی همچون پرتقال از خطر سرطان رحم پیشگیری می‌کند. این دو ماده غذایی در صورتی که ... Images for چای و پرتقال، دشمنان سرطان رحم چای و پرتقال، دشمنان سرطان رحم - آکا akairan.com/health/taghziyeh-salem/201553145223.html خوردن روزانه دو فنجان چای سیاه در کنار مصرف به اندازه مرکباتی همچون پرتقال از خطر سرطان رحم پیشگیری می کند. این دو ماده غذایی در صورتی که صحیح استفاده شوند ... چای و پرتقال دشمن سرطان رحم! - تبلیغات zod-blogfa-com.zod-blogfa-com.dayan.v3b.ir/.../چای+و+پرتقال+دشمن+سرطان+رحم!.html‎Cachedچای و پرتقال دشمن سرطان رحم! چای و پرتقال دشمن سرطان رحم! شنیدن نام سرطان رحم ممکن است برای بسیاری از زنان رعب‌آور باشد؛ زیرا این بیماری شایع، در برخی موارد حاد ... چای و پرتقال دشمن سرطان رحم! - تبلیغات - به dariush1350-blogfa-com.nahamta.ir/page-406.html چای و پرتقال دشمن سرطان رحم! شنیدن نام سرطان رحم ممکن است برای بسیاری از زنان رعب‌آور باشد؛ زیرا این بیماری شایع، در برخی موارد حاد. منجر به مرگ هم می‌شود. چای و پرتقال، دشمنان سرطان رحم | شنیدن نام سرطان رحم ممکن - قطره www.ghatreh.com/news/.../چای-پرتقال-دشمنان-سرطان-رحم‎Cached5 نوامبر 2014 ... شنیدن نام سرطان رحم ممکن است برای بسیاری از زنان رعب آور باشد؛ زیرا این بیماری شایع، در برخی موارد حاد منجر به Ù. چای و آب پرتقال، دشمن سرطان تخمدان tasalamati.com/e/elVBn/‎Cachedسلامت نیوز : محققان می‌گویند نوشیدن چای و آب‌پرتقال ریسک سرطان تخمدان را تا یک‌سوم کاهش می‌دهد. به گزارش سلامانه و به نقل از Daily Mail سرطان تخمدان بیماری خاموشی ... چای و پرتقال، دشمنان سرطان رحم > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/ID/8729/PostComment 5 نوامبر 2014 ... شنیدن نام سرطان رحم ممکن است برای بسیاری از زنان رعب‌آور باشد؛ زیرا این بیماری شایع، در برخی موارد حاد منجر به مرگ هم می‌شود. با این حال، دانشمندان ... چای و پرتقال دشمن سرطان رحم! midwifes91-blogfa.mahmole.ir/page-406.html‎Cached1 آگوست 2017 ... چای و پرتقال دشمن سرطان رحم! شنیدن نام سرطان رحم ممکن است برای بسیاری از زنان رعب‌آور باشد؛ زیرا این بیماری شایع، در برخی موارد حاد. منجر به مرگ ...