مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حسادت همسر «شهاب حسینی» به طرفداران شوهرش!

جام جم سرا به نقل از بانی فیلم، شهاب حسینی که این روز‌ها اولین فیلم خود در مقام کارگردان با نام «ساکن طبقه وسط» را روی پرده دارد به لحاظ شخصیتی آدمی است بشدت دوستدار خانواده، همواره سعی کرده زندگی متعادلی را برای همسر و دو فرزند پسرش فراهم کند.

پریچهر حسینی در گفت‌وگویی با ساناز صفایی در «ریتم زندگی» گفته است: گاهی اوقات شده که به طرفداران شهاب حسودی‌ام می‌شود اما هم رفتارهای شایسته شهاب و هم برخوردهای او نسبت به طرفدارانش دلگرمم می‌کند؛ امیدوارم که خداوند همواره کمکش کند.

وی ادامه داده است: خدا را شکر عشقی بین من و شهاب بوده است که نگذاشته اتفاق خاصی بین ما بیفتد. البته که همه زندگی‌ها سختیهای خاص خودش را هم دارد.



لینک منبع :حسادت همسر «شهاب حسینی» به طرفداران شوهرش!

Images for حسادت همسر «شهاب حسینی» به طرفداران شوهرش! حسادت همسر «شهاب حسینی» به طرفداران شوهرش! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../حسادت-همسر-شهاب-حسینی-به-طرفداران-شوهرش‎Cached Similar3 نوامبر 2014 ... پریچهر حسینی، همسر بازیگر بااخلاق سینمای ایران، در یکی از تازه‌ترین مصاحبه‌هایش از این گفته که برخی اوقات به طرفداران شوهرش حسادت می‌کند اما ... حسادت همسر شهاب حسینی! + تصاویر - نمناک namnak.com/حسادت-همسر-شهاب-حسینی.p9337‎Cachedهمسر شهاب حسینی در تازه ترین مصاحبه ی خود با اشاره به حسادتی که نسبت به طرفداران همسرش دارد گفت:برخی اوقات به طرفداران شوهرش حسادت می کند اما رفتارهای ... حسادت همسر شهاب حسینی به طرفداران همسرش! - ایران بانو www.iranbanou.com/.../177353-حسادت-همسر-شهاب-حسینی-به-طرفداران-همسرش!‎Cachedاخبار فرهنگی - حسادت همسر "شهاب حسینی" به طرفداران همسرش! "پریچهر حسینی"، همسر بازیگر بااخلاق سینمای ایران، در یکی از تازه‌ترین مصاحبه‌هایش از. حسادت همسر شهاب حسینی به طرفداران شوهرش! - بانی‌فیلم banifilm.ir/حسادت-همسر-شهاب-حسینی-به-طرفداران-شوهر/‎Cachedبه گزارش خبرگزاری میزان ،شهاب حسینی که این روزها اولین فیلم خود در مقام کارگردان با نام "ساکن طبقه وسط" را روی پرده دارد به لحاظ شخصیتی آدمی است به شدت ... حسادت همسر شهاب حسینی به دوستداران شوهرش - سماتک www.samatak.com/.../shahab-hosseini-s-wife-jealous-lovers-shvh.html‎Cachedهمسر شهاب حسینی به دوستداران شوهرش حسودی می کند. پریچهر حسینی در گفت‌وگویی گفته است: گاهی اوقات شده که به طرفداران شهاب حسودی‌ام می‌شود اما هم رفتارهای ... حسادت همسر «شهاب حسینی» به طرفداران شوهرش! + تصاویر شهاب ... persianv.com/.../حسادت-همسر-شهاب-حسینی-به-طرفداران-شو.html‎Cached3 نوامبر 2014 ... حسادت همسر شهاب حسینی به طرفداران شوهرش شهاب حسینی که این روز‌ها اولین فیلم خود در مقام کارگردان با نام «ساکن طبقه وسط» را روی پرده دارد به ... حسادت همسر «شهاب حسینی» به طرفداران شوهرش! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../حسادت-همسر-شهاب-حسینی-به-طرفداران-شوهرش‎Cached3 نوامبر 2014 ... پریچهر حسینی، همسر بازیگر بااخلاق سینمای ایران، در یکی از تازه‌ترین مصاحبه‌هایش از این گفته که برخی اوقات به طرفداران شوهرش حسادت می‌کند اما ... همسر شهاب حسینی: به طرفداران شوهر حسادت میکنم - هفت گنج 7ganj.ir/همسر-شهاب-حسینی-به-طرفداران-شوهر-حسادت/‎Cachedپریچهر حسینی، همسر بازیگر با اخلاق سینمای ایران، در یکی از تازه‌ترین مصاحبه‌هایش از این گفته که برخی اوقات به طرفداران شوهرش حسادت می‌کند اما رفتارهای ... اعتراف همسر شهاب حسینی: بله، من به طرفدارهای شهاب حسودی ام می شود+ ... plus.ir/.../اعتراف-همسر-شهاب-حسینی-بله-من-به-طرفدارهای-شهاب-حسودی-ام-می-شود-گزارش-پشت-صحنه-اکران-خصوصی-فیلم-شهاب-حسینی‎Cached Similarساکن طبقه وسط اولین فیلم شهاب حسینی، بازیگر سرشناس سینما و تئاتر، در قامت کارگردان است.در این فیلم همسر این ست ...