مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماجرای بازداشت مجری تلویزیون در سربازی

جام جم سرا به نقل از توریسم: او گفت: در دوران خدمت سربازی، صدای فرمانده‌مان را آنقدر دقیق تقلید می‌کردم که هیچ کس متوجه نمی‌شد من به جای او صحبت می‌کنم. چند ماه بود که با صدای فرمانده پادگان، به نگهبانی دژبانی تلفن می‌زدم و می‌گفتم آقای گوران از دوستان است و می‌تواند زود‌تر برود. دفتر چه مرخصی‌اش هم امضا نمی‌خواهد! نگهبان دژبانی هم می‌گفت چشم حاج آقا!

گوران در گفت‌و‌گو با جوانان امروز افزوده: دو سه ماه به این منوال گذشت تا اینکه یک روز بعد از اینکه به دژبان زنگ زدم و گوشی را گذاشتم. فورا ساکم را برداشتم تا به خانه بروم. همین که خواستم از درب پادگان خارج شوم، فرمانده پادگان از درب دژبانی وارد شد. نگهبان با دیدن من و فرمانده پادگان، که از بیرون می‌آمد چشم‌هایش چهار تا شد! قبل از اینکه زنجیر ورودی را شل کند به فرمانده پادگان گفت: «قربان، شما همین چند دقیقه پیش از داخل دفترتان با دژبانی تماس گرفتید و فرمودید سرباز گوران می‌تواند به مرخصی برود؛ اما الان از بیرون پادگان تشریف می‌آورید؟!»

به گزارش جام جم سرا، وی با اشاره به تنبیه خود در آن روز، گفت: فرمانده من را خواست و متوجه شد که بار‌ها با تقلید صدای او برای خودم مرخصی صادر کرده‌ام. آن روز به خاطر این کار تنبیه شدم و چند هفته هم در پادگان بازداشت بودم! به تلافی آن همه مدت که برای خودم مرخصی صادر کرده بودم، به جای بقیه سربازان تنبیه شدم و نگهبانی دادم!



لینک منبع :ماجرای بازداشت مجری تلویزیون در سربازی

Images for ماجرای بازداشت مجری تلویزیون در سربازی ماجرای بازداشت مجری تلویزیون در سربازی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../ماجرای-بازداشت-مجری-تلویزیون-در-سربازی‎Cached Similar1 نوامبر 2014 ... تصویر ماجرای بازداشت مجری تلویزیون در سربازی. جام جم سرا به نقل از توریسم: او گفت: در دوران خدمت سربازی، صدای فرمانده‌مان را آنقدر دقیق تقلید ... ماجرای بازداشت مجری تلویزیون در سربازی - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../ماجرای-بازداشت-مجری-تلویزیون-در-سربازی‎Cached1 نوامبر 2014 ... تصویر ماجرای بازداشت مجری تلویزیون در سربازی. جام جم سرا به نقل از توریسم: او گفت: در دوران خدمت سربازی، صدای فرمانده‌مان را آنقدر دقیق تقلید ... بازداشت مجری تلویزیون در سربازی - خبرلند khabarland.com/news/.../بازداشت-مجری-تلویزیون-در-سربازی-1‎Cached30 مه 2017 ... بازداشت مجری تلویزیون در سربازی دوران سربازی,سربازی,سامان گوران,تلویزیون, مجری,تقلید صدا,خاطره جالب,بازداشت,اخبار فرهنگی. ... ماجرای پناهنده شدن آزاده نامداری و یک اشتباه فاحش در ترجمه خبر ... ماجرای بازداشت مجری تلویزیون در سربازی - پایگاه خبری تحلیلی تیک tnews.ir/news/158D32583011.html سامان گوران در گفتگویی کوتاه، از بازداشت یک هفته ای خود به خاطر درخواست ... به گزارش «تیک»، او گفت: در دوران خدمت سربازی، صدای فرمانده مان را آنقدر دقیق تقلید ... دستگیری محمدرضا حسینیان مجری مشهور تلویزیون بخاطر معرفی ... persianv.com/.../دستگیری-محمدرضا-حسینیان-مجری-مشهور-تل.html‎Cached4 آوریل 2016 ... این مجری تلویزیون افزود: صداوسیما محمدرضا حسینیان، فرزندی که بیست ... حسینیان تاکید کرد: در واقع اصل ماجرا به نوع حفاظت و حراست از کسانی ... از انتشار کلیپ‌های جنجالی تا خلبان فراری و ورود مجری "من‌و‌تو" به کشور ... www.isna.ir/.../از-انتشار-کلیپ-های-جنجالی-تا-خلبان-فراری-و-ورود-مجری-من-و-تو‎Cached14 مه 2016 ... منتظرالمهدی با بیان اینکه ضریب امنیتی کارت‌های فعلی سربازی بیش ... سوالی درباره انتشار کلیپ قرآن‌سوزی در ایران اظهار کرد: این ماجرا در ایران بوده و ... درباره ورود منصوره کریمی مجری سابق شبکه تلویزیونی "من و تو" و حضورش در ... بازداشت یکی از اعضای ستاد انتخاباتی روحانی در ایلام - BBC Persian www.bbc.com/persian/iran-39754896‎Cached29 آوریل 2017 ... مقام‌های قضایی استان ایلام در غرب ایران از بازداشت یکی از دست اندرکاران ... مقدسات تلقی کرده و خواستار برخورد با مجری ستاد انتخاباتی شده بودند. راهکار عجیب دروازبان تیم ملی برای نرفتن به سربازی!/ اعتراض شدید ... www.tabnak.ir/.../راهکار-عجیب-دروازبان-تیم-ملی-برای-نرفتن-به-سربازی-اعتراض-شدید-عارف-به-دلواپسان-کنسرت-تشبیه-هاشمی-به-مستبد-توسط-... 29 ا کتبر 2016 ... رضا رشیدپور مجری تلویزیون در صفحه اینستاگرامش نوشت: بیست سال ... خود به عنوان مظنون اصلی قتل اعضای خانواده‌اش در بازداشت به سر می‌برد. خاطرات تکان دهنده مجری مشهور تلویزیون از خودکشی ناکام اش+ تصویر و ... www.ion.ir/News/167294.html?catid...مجری...تلویزیون...‎Cached13 ژانویه 2017 ... ایران آنلاین-خاطرات تکان دهنده مجری مشهور تلویزیون از خودکشی ناکام اش+ ... خیابان تا خودکشی در سربازی : در یک برنامه تلویزیونی، مجری معروف که ...