مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک ذره‌بین و اشعه آفتابی که همه جا هست [+عکس]

جام جم سرا: «جردن منگ-ئوزان»، هنرمند فیلیپینی، به همین طریق نقاشی‌هایی زیبا را با یک قطعه ذره بین و استفاده از اشعه خورشید روی تخته‌های چوبی ترسیم کرده، حاصل خلاقیت خود را در نمایشگاهی در معرض دید گذاشته است.
درونمایه آثار او از فرهنگ، تاریخ و محیط زیست قبیله‌ای وی سرچشمه گرفته است. او می‌گوید از سن ۱۹ سالگی به این هنر روی آورده و تاکنون جوایز متعددی حتی در سطح بین المللی نیز از همین طریق کسب کرده است. برخی آثار او را در ادامه ببینید. شاید هنر او شما را نیز به این فکر اندازد که به همین طریق تابلوهایی برای تزئین دیوارهای منزل خود پدید آورید.

(ترجمه: زری حسین‌زاده/ویژوال‌نیوز)



لینک منبع :یک ذره‌بین و اشعه آفتابی که همه جا هست [+عکس]

Images for یک ذره‌بین و اشعه آفتابی که همه جا هست [+عکس] یک ذره‌بین و اشعه آفتابی که همه جا هست [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../یک-ذره‌بین-و-اشعه-آفتابی-که-همه-جا-هست-عکس‎Cached31 ا کتبر 2014 ... جام جم سرا: «جردن منگ-ئوزان»، هنرمند فیلیپینی، به همین طریق نقاشی‌هایی زیبا را با یک قطعه ذره بین و استفاده از اشعه خورشید روی تخته‌های چوبی ... یک ذره‌بین و اشعه آفتابی که همه جا هست [ عکس] - رهتا www.rahta.com/.../یک_ذره‌بین_و_اشعه_آفتابی_که_همه_جا_هست_[+عکس]‎Cachedیک ذره‌بین و اشعه آفتابی که همه جا هست [+عکس]. تاریخ : ۲۰:۳۵:۳۵, ۷ تیر ۱۳۹۶. گردآوری پورتال رهتا : سوخت‌نگاری، نوعی هنر نقاشی است که طی آن سطح چوب (و گاهی ... |عکس| پرتره‌های دیدنی از میخ و نخ - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../عکس-پرتره‌های-دیدنی-از-میخ-و-نخ‎Cached17 دسامبر 2013 ... یک هنرمند ژاپنی که با وسائلی چون تکه پارچه، میخ، نخ، سیم و... آثاری زیبا و ... یک ذره‌بین و اشعه آفتابی که همه جا هست [+عکس]. جمعه 9 آبان 1393 14: ... خلاقیت جالب با قالپاق خودرو |مجموعه عکس| - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../خلاقیت-جالب-با-قالپاق-خودرو-مجموعه-عکس‎Cached28 آوریل 2014 ... آثاری هنرمندانه را که با استفاده از چند قالپاق خودرو شکل گرفت و ساخته شده‌اند در ادامه این مطلب به ... یک ذره‌بین و اشعه آفتابی که همه جا هست [+عکس]. نوزادی که با هنرمندی مادرش جهانی شد [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../نوزادی-که-با-هنرمندی-مادرش-جهانی-شد-مجموعه‌عکس‎Cached28 ا کتبر 2014 ... تصویر نوزادی که با هنرمندی مادرش جهانی شد [مجموعه‌عکس]. جام جم سرا: ... است.احسنت به این همه خلاقیت ... یک ذره‌بین و اشعه آفتابی که همه جا هست [+عکس]. خلق آثار هنری تماشایی با کاغذ [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../خلق-آثار-هنری-تماشایی-با-کاغذ-مجموعه‌عکس‎Cached2 نوامبر 2014 ... یک ذره‌بین و اشعه آفتابی که همه جا هست [+عکس]. جمعه 9 آبان 1393 14:22. تصویر تابلوهایی تماشایی از کاغذ و روبان رنگی [مجموعه‌عکس] ... خلاقیت جالب با قالپاق خودرو |مجموعه عکس| - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../خلاقیت-جالب-با-قالپاق-خودرو-مجموعه-عکس‎Cached28 آوریل 2014 ... آثاری هنرمندانه را که با استفاده از چند قالپاق خودرو شکل گرفت و ساخته شده‌اند در ادامه این مطلب به ... یک ذره‌بین و اشعه آفتابی که همه جا هست [+عکس]. خلاقیت با هر آنچه دم دست است |عکس| - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../خلاقیت-با-هر-آنچه-دم-دست-است-عکس 4 مه 2014 ... اگر می‌خواهید قدرت خلاقیت خودتان را تقویت کنید، تصاویری که در ادامه آمده، نمونه نسبتاً خوبی برای ... یک ذره‌بین و اشعه آفتابی که همه جا هست [+عکس]. ۹ روش درست کردن آتش بدون کبریت - کجارو www.kojaro.com/2015/.../9-ways-to-start-a-fire-without-matches/‎Cached Similar10 دسامبر 2015 ... این روش یکی از سخت‌ترین راه‌های درست کردن آتش بدون کبریت است. ... است. یک راه قدیمی و البته سخت، که تمام چیزی که برای آن نیاز دارید چوب، دستانی ... ذره‌بین، شیشه عینک و لنز دوربین شکاری همگی مناسب هستند. ... تمامی چیزی که در این روش نیاز دارید یک قوطی نوشابه و یک تخته شکلات و یک روز آفتابی است.