مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوراکی‌های مناسب برای زنگ تفریح دانش‌آموزان

جام جم سرا: دکتر یحیی پاسدار افزود: والدین تا حد امکان از دادن ساندویچ سوسیس، کالباس، همبرگر و فلافل به دانش‌آموزان خودداری کنند، مگر در مواردی که نسبت به سالم بودن آن اطمینان داشته باشند.
این متخصص تغذیه گفت: در کنار ساندویچ، میوه‌ها نیز باید در تغذیه زنگ تفریح دانش‌آموزان لحاظ شود و بهتر است این میوه‌ها به صورت خرد شده باشد تا میل و رغبت دانش‌آموزان برای مصرف آن را افزایش دهد. میوه‌هایی مانند سیب، هلو، شلیل، گلابی، موز و انگور برای کودکان بسیار انرژی‌زا هستند. در مورد نوشیدنی مناسب برای دانش‌آموزان در مدرسه نیز باید گفت، والدین حتما شیر را برای دانش‌آموزان تهیه کرده و سعی کنند به جای آبمیوه‌هایی که از اسانس در تولید آنها استفاده شده، آبمیوه طبیعی به فرزندان خود بدهند.
پاسدار اضافه کرد: مصرف چیپس و پفک به دلیل وجود اسیدهای چرب ترانس که ریسک ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی و عروقی را افزایش می‌دهد، برای دانش‌آموزان زیان‌آور است. والدین باید دانش‌آموزان را نسبت به مضرات استفاده از این نوع مواد خوراکی آگاه کنند. نباید به بوفه مدارس به شکل یک واحد درآمدزا نگاه شود، بلکه این واحد باید به‌عنوان یک واحد کمک تغذیه برای دانش‌آموزان عمل کرده و مواد مغذی موردنیاز برای سلامت دانش‌آموزان را فراهم کند.



لینک منبع :خوراکی‌های مناسب برای زنگ تفریح دانش‌آموزان

خوراکی های مفید برای زنگ تفریح دانش آموزان - نمناک namnak.com/خوراکی-های-مفید-دانش-آموزان.p21590‎Cachedخوراکی های مفید و خوراکی های مفید برای دانش آموزان و خوراکی های مفید برای زنگ تفریح و تغذیه دانش آموزان و خوراکی های مفید برای کودکان را در نمناک بشناسید. 6 خوراکی مفید برای زنگ تفریح کودکان - بیتوته www.beytoote.com/baby/nutrition.../shelf1-recess-children.html‎Cached Similarتغذیه دانش آموزان در مدرسه,ساندویچ خانگی,اسنک گوشت,گردو ,کشمش,عسل,ساندویچ کوکو,خوراکی مفید برای زنگ تفریح کودکان,تغذیه کودکان,غذای کودکان. خوراکی‌های مناسب برای زنگ تفریح دانش‌آموزان - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../خوراکی‌های-مناسب-برای-زنگ-تفریح-دانش‌آموزان‎Cached23 ا کتبر 2014 ... این متخصص تغذیه گفت: در کنار ساندویچ، میوه‌ها نیز باید در تغذیه زنگ تفریح دانش‌آموزان لحاظ شود و بهتر است این میوه‌ها به صورت خرد شده باشد تا ... خوراکی زنگ تفریح - پارسی طب fa.parsiteb.com/خوراکی-زنگ-تفریح/‎Cached Similarتامین انرژی و مواد لازم برای فعالیت های ذهنی دانش آموزان، علاوه بر این که سلامت جسم ... با صرف کمی وقت، میان وعده مناسبی را برای زنگ تفریح کودک در مدرسه تهیه کنند. خوراکی زنگ تفریح چه باشد؟ - تبیان article.tebyan.net/103544/خوراکی-زنگ-تفریح-چه-باشد-‎Cached30 سپتامبر 2009 ... تامین انرژی و مواد لازم برای فعالیت های ذهنی دانش آموزان، علاوه بر اینکه سلامت ... وقت، میان وعده مناسبی را برای زنگ تفریح کودک در مدرسه تهیه کنند. تغذیه ای مخصوص زنگ تفریح مدرسه ای ها - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/20533_تغذیه-ای-مخصوص-زنگ-تفریح-مدرسه-ای-ها.html/‎Cached Similarدر زنگ تفریح چه بخوریم تغذیه در مدرسه تغذیه برای زنگ تفریح بهترین غذا برای دانش ... البته بی شک شروع پاییز برای دانش آموزان و خانواده های شان مهم تر بوده و در ... پس مهم است که والدین به شیوه ای مناسب، کودک را تشویق به مصرف صبحانه کنند. خوراکی‌های انرژی‌زا برای زنگ تفریح دانش آموزان - ایسنا www.isna.ir/.../خوراکی-های-انرژی-زا-برای-زنگ-تفریح-دانش-آموزان‎Cached14 ا کتبر 2014 ... ... دلیل انرژی‌زا بودن آن بهترین تغذیه برای زنگ تفریح دانش آموزان عنوان کرد. ... وی در مورد نوشیدنی مناسب برای دانش‌آموزان در مدرسه نیز گفت: والدین ... میان وعده مناسب برای زنگ تفریح - آفتاب www.aftabir.com/.../میان-وعده-مناسب-برای-زنگ-تفریح‎Cached Similar25 سپتامبر 2011 ... با شروع فصل مدرسه و گذراندن بیش از نیمی از وقت دانش‌آموز در خارج از خانه، میل و رغبت بچه‌ها برای مصرف غذا‌ها و خوراکی‌های خانگی کم می‌شود و بیشتر ... خوراکی‌های مناسب برای زنگ تفریح دانش‌آموزان - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../خوراکی‌های-مناسب-برای-زنگ-تفریح-دانش‌آموزان‎Cached23 ا کتبر 2014 ... به گفته یک متخصص تغذیه، ساندویچ سرد که از مواد سالم تهیه شده باشد و نیز ساندویچ تخم‌مرغ به دلیل انرژی‌زایی آن، بهترین تغذیه برای زنگ ... بهترین تغذیه در زنگ تفریح - معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ... eazphcp.tbzmed.ac.ir/Page/.../بهترین-تغذیه-در-زنگ-تفریح.html‎Cachedعنوان /موضوع آموزشی : بهترین تغذیه در زنگ تفریح. گروه هدف : اولیای دانش اموزان ومدارس- دانش اموزان. مقدمه : بعد از یک روز طولانی در مدرسه، بچه‌ها با گرسنگی به خانه ...