مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لحظات شگفت‌انگیز از زایمان زرافه [مجموعه‌عکس]

جام جم سرا به نقل از هدانا: «آندریاس کنوسنبرگر»، عکاس آماتور و راهنمای یک تور گردشگری در پارک ماسایی مارای کنیا به طور اتفاقی با زرافه‌ای ماده در حالی که مشغول وضع حمل بود مواجه شد. به گفته او زایمان نزدیک به ۳۰ دقیقه طول کشیده و در طول این مدت دو زرافه دیگر در نزدیکی محل زایمان مراقب حملات احتمالی کفتار‌ها به نوزاد و مادرش ایستاده بودند. مادر پس از چند بار خم شدن و ایستادن در ‌‌نهایت فرزندش را سالم به دنیا می‌آورد.
عکاس گفته که تنها چند لحظه پس از اینکه زرافه به دنیا می‌آید مادرش شروع به لیس زدن او می‌کند و دو زرافه مراقب هم به آن‌ها نزدیک می‌شوند و همین کار را می‌کنند. آنگاه مادر نوزادش را مجبور می‌کند که روی پاهای خودش بایستد.

گفته می‌شود دوران بارداری زرافه حدود ۴۶۰-۴۰۰ روز به طول می‌انجامد و کمتر پیش می‌آید که بچه به دنیا نیاید؛ حتی گاهی ممکن است فرزند دوقلو باشد. همچنین گزارش شده که مادر معمولا ایستاده زایمان می‌کند و این سبب می‌شود که نوزاد در بدو ورود به جهان از ارتفاع ۲متری به زمین بیفتد. چند لحظه پس از تولد، مادر به نوزاد ایستادن را می‌آموزد و او پس از زمین خوردن‌های پیاپی می‌آموزد که چگونه روی پای خود بایستد. زرافه مادر معمولا به بچه خود تا یک ماه شیر می‌دهد اما در مواردی دیده شده که این کار تا یکسال هم ادامه داشته است. فرزندان ماده در ۴ سالگی و فرزندان نر، در ۴ یا ۵ سالگی بالغ می‌شوند.



لینک منبع :لحظات شگفت‌انگیز از زایمان زرافه [مجموعه‌عکس]

Images for لحظات شگفت‌انگیز از زایمان زرافه [مجموعه‌عکس] لحظات شگفت‌انگیز از زایمان زرافه [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../لحظات-شگفت‌انگیز-از-زایمان-زرافه-مجموعه‌عکس‎Cached19 ا کتبر 2014 ... راهنمای یک تور گردشگری در پارک حیات وحش «ماسایی مارا» توانست لحظات شگفت انگیزی از تولد یک زرافه نوزاد را عکاسی کند. بیائید به این پارک ... لحظات شگفت‌انگیز از زایمان زرافه [مجموعه‌عکس] - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../لحظات-شگفت‌انگیز-از-زایمان-زرافه-[مجموعه‌عکس]‎Cached19 ا کتبر 2014 ... به گزارش بولتن نیوز،راهنمای یک تور گردشگری در پارک حیات وحش «ماسایی مارا» توانست لحظات شگفت انگیزی از تولد یک زرافه نوزاد را عکاسی ... لحظات شگفت‌انگیز از زایمان زرافه [مجموعه‌عکس]-خبرگزاری بیان ... bayan-news.ir/1393/07/27/لحظات-شگفت‌انگیز-از-زایمان-زرافه-مجم/‎Cached19 ا کتبر 2014 ... لحظات شگفت‌انگیز از زایمان زرافه [مجموعه‌عکس]. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،راهنمای یک تور گردشگری در پارک حیات وحش ... لحظات شگفت انگیز از زایمان زرافه [مجموعه عکس] | راهنمای یک - قطره www.ghatreh.com/.../لحظات-شگفت-انگیز-زایمان-زرافه-مجموعه-عکس‎Cachedراهنمای یک تور گردشگری در پارک حیات وحش «ماسایی مارا» توانست لحظات شگفت انگیزی از تولد یک زرافه نوزاد را عکاسی. تصاویر شگفت انگیز از لحظه زایمان یک زرافه! - آریا گیم ariyagame.com/fun/عکس-زایمان-طبیعی-زرافه/‎Cachedتصاویر شگفت انگیز از لحظه زایمان یک زرافه!راهنمای تور گردشگری پارک حیات وحش “ماسایی مارا” توانست لحظات شگفت انگیز تولد یک زرافه نوزاد را عکاسی کند. لحظه زایمان زرافه - آپارات ► 0:60www.aparat.com/v/Bh0qo/لحظه_زایمان_زرافه Sep 4, 2016 - 60 sec ویدئو گردی لحظه زایمان زرافه لحظه زایمان , زرافه , باحال , ویدئو گردی. ... زایمان شگفت انگیز و دیدنی زرافه · عصر ایران. 17,050 بازدید. 1:00 ... لحظات شگفت‌انگیز از زایمان زرافه [مجموعه‌عکس] - کلوب www.cloob.com/.../لحظات_شگفت%26zwnj%3Bانگیز_از_زایمان_زرافه_%5Bمجموعه%26zwnj%3Bعکس%5D 19 ا کتبر 2014 ... لحظات شگفت‌انگیز از زایمان زرافه [مجموعه‌عکس] ... بیائید به این پارک سفر کنیم تا آن لحظات ناااااااااااب را ببینیم. بر روی لینک کلیک کنید. وا! مگه بچه‌ها هم میگرن می‌گیرن؟! – news news.adbx.ir/d/2017/06/04/وا-مگه-بچه‌ها-هم-میگرن-می‌گیرن؟/‎Cached4 ژوئن 2017 ... تفریح این روزهای بچه‌پولدارهای ایران · لحظات شگفت‌انگیز از زایمان زرافه [ مجموعه‌عکس] · توصیه‌هایی برای مواجهه احتمالی با اسیدپاشی · پیشگیری از ... مبارزه تمساح و فیل مادر |مجموعه عکس| - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../مبارزه-تمساح-و-فیل-مادر-مجموعه-عکس‎Cached... 30 تیر 1393 12:07. تصویر زشت‌ترین و بدقیافه‌ترین حیوانات جهان |مجموعه‌عکس| ... 22 مهر 1393 09:17. تصویر لحظات شگفت‌انگیز از زایمان زرافه [مجموعه‌عکس] ...