مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تیراندازی در عروسی جان کودکی را گرفت

جام جم سرا به نقل از ایرنا: سرهنگ اکبر قاسمی افزود: تیراندازی ازسوی بستگان خانواده صاحب عروسی در یکی از تالارهای گناوه رخ داد و مأموران انتظامی به محض اطلاع از حادثه در محل حاضر و پس از شناسایی فردی که تیراندازی کرده بود، او را دستگیر کردند.

وی یادآورشد: با وجود هشدارهای مکرر پلیس و مسوولان ذی ربط برای استفاده نکردن از سلاح و خودداری از تیراندازی در مراسم عروسی، برخی از صاحبان مجالس بدون توجه به این توصیه‌ها، شادی خانواده و بستگان خود را به عزا تبدیل می‌کنند.



لینک منبع :تیراندازی در عروسی جان کودکی را گرفت

Images for تیراندازی در عروسی جان کودکی را گرفت تیراندازی در جشن عروسی جان کودکی را گرفت - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/.../تیراندازی-در-جشن-عروسی-جان-کودکی-را-گرفت‎Cached1 ا کتبر 2016 ... دو روز پس از آنکه اعلام شد تیراندازی در مراسم عروسی در غرب و جنوب ایران «ممنوع» شده است، پسربچه‌ای 12 ساله بر اثر شلیک تیر هوایی در یک مراسم ... تیراندازی درجشن عروسی جان کودکی را گرفت - تیتر شهر titreshahr.ir/fa/news/2193/تیراندازی-درجشن-عروسی-جان-کودکی-را-گرفت 6 آوریل 2017 ... رسم نادرست تیراندازی در یک مجلس عروسی در شهرستان شوش در استان خوزستان مرگ یک کودک ۱۲ ساله را رقم زد. تیراندازی در جشن عروسی جان کودکی را گرفت - شهدای ایران shohadayeiran.com/.../تیراندازی-در-جشن-عروسی-جان-کودکی-را-گرفت‎Cached1 ا کتبر 2016 ... تیراندازی در یک مجلس عروسی در شهرستان شوش در خوزستان مرگ یک کودک 12 ساله را رقم زد. پایکوبی مرگبار /تیراندازی در جشن عروسی جان کودکی را گرفت iranianuk.com/.../پایکوبی-مرگبار-تیراندازی-در-جشن-عروسی-جان-کودکی-را-گرفت 1 ا کتبر 2016 ... دو روز پس از آنکه اعلام شد تیراندازی در مراسم عروسی در غرب و جنوب ایران «ممنوع» شده است، پسربچه‌ای 12 ساله بر اثر شلیک تیر هوایی در یک مراسم ... تیراندازی در جشن عروسی جان یک کودک را گرفت www.fardanews.com/.../تیراندازی-در-جشن-عروسی-جان-یک-کودک-را-گرفت‎Cachedفرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که با تیراندازی در یک مراسم عروسی در روستای «نظرآقای» دشتستان باعث مرگ کودک ۹ ساله و مصدومیت سه نفر دیگر شده بود ... تیراندازی درجشن عروسی جان کودکی را گرفت - onvansho onvansho.ir/result/تیراندازی-درجشن-عروسی-جان-کودکی-را-گرفت.html ایرنا تیراندازی درجشن عروسی جان کودکی را گرفت. دزفول ایرنا رسم نادرست تیراندازی در یک مجلس عروسی در شهرستان شوش در استان خوزستان . تیراندازی عروسی را به ... تیراندازی درجشن عروسی جان کودکی را گرفت - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../تیراندازی-درجشن-عروسی-جان-کودکی-را-گرفت‎Cached1 ا کتبر 2016 ... رسم نادرست تیراندازی در یک مجلس عروسی در شهرستان شوش در استان خوزستان مرگ یک کودک 12 ساله را رقم زد. تیراندازی درجشن عروسی جان کودکی را گرفت - خراسان khorasannews.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID=551261 تیراندازی در یک مجلس عروسی در شهرستان شوش در خوزستان مرگ یک کودک 12 ساله را رقم زد.به گزارش ایرنا این حادثه چهارشنبه شب در روستای خلف مسلم بخش مرکزی ... تیراندازی درجشن عروسی جان کودکی را گرفت - بولتن نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25848214 29 سپتامبر 2016 ... تیراندازی درجشن عروسی جان کودکی را گرفت. رسم نادرست تیراندازی در یک مجلس عروسی در شهرستان شوش در استان خوزستان مرگ یک کودک 12 ساله ...