مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تزئین سالاد الویه به شکل کفش دخترانه [مجموعه‌عکس]

جام جم سرا: بسته به سلیقه خودتان هم می‌توانید این کفش‌های خوردنی را زیبا‌تر و هنرمندانه‌تر کنید؛ مثلا می‌توان روی کفش‌ها با تره بند کفش هم گذاشت.

مواد لازم:

یک نوع سالاد دلخواه
نان در اندازه کوچک

برای تزیین کفش:

گوجه فرنگی
برگ سبزیجات

طرز تهیه:

ابتدا یک نوع سالاد دلخواه را تهیه کنید. نانهای ساندویچی سالم و صاف و کشیده را برای خرید انتخاب کنید. اندازه نان‌ها باید کوچک و در سایز کفش کودک باشد.
سپس نان‌ها را با کارد تیز برش زده و به شکل کفش کودک درست کنید.
اکنون خمیر داخل نان را خالی کرده و آن را صاف کنید.
از سالاد دلخواه، داخل نان ریخته و سپس با برگ سبز و گوجه فرنگی و یا هر تزیین دلخواه دیگر کفش را تزیین کنید. این ساندویچ‌ها برای جشن تولد دخترهای کوچک و ملوس بسیار مناسب است.
می‌توان روی کفش بند کار کرد. با یک سیخ چوبی که مقطع گرد دارد روی آن ۶ سوراخ تعبیه کنید و سپس از داخل آن چند نوار با سبزی «تره» رد کرده و سپس با برگ و گوجه فرنگی و ذرت آن را تزیین کنید.



لینک منبع :تزئین سالاد الویه به شکل کفش دخترانه [مجموعه‌عکس]

Images for تزئین سالاد الویه به شکل کفش دخترانه [مجموعه‌عکس] تزئین سالاد الویه به شکل کفش دخترانه [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../تزئین-سالاد-الویه-به-شکل-کفش-دخترانه-مجموعه‌عکس‎Cached12 ا کتبر 2014 ... برای اینکه بتوانید در سفره‌آرایی و کدبانوگری هنر‌هایتان را تقویت کنید و مهمانان یا اعضای خانواده را به خوردن غذایی که پخته‌اید بیشتر راغب کنید، ... تزئین سالاد الویه به شکل کفش دخترانه! - تابناک باتو tabnakbato.ir/fa/news/.../تزئین-سالاد-الویه-به-شکل-کفش-دخترانه‎Cached25 مه 2017 ... در این مطلب برای شما کدبانوهای عزیز نحوه تزیین سالاد الویه به شکل کفش دخترانه را آماده کرده ایم. با ما همراه باشید. ابتدا یک نوع سالاد دلخواه را تهیه ... تزئین سالاد الویه به شکل کفش دخترانه! | Hendevaneh hendevaneh.com/تزئین-سالاد-الویه-به-شکل-کفش-دخترانه/‎Cachedدر این مطلب برای شما کدبانوهای عزیز نحوه تزیین سالاد الویه به شکل کفش دخترانه را آماده کرده ایم. با ما همراه باشید. ابتدا یک نوع سالاد دلخواه را تهیه کنید. سالاد الویه خلاقانه |عکس| - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/1379628241091695804/سالاد-الویه-خلاقانه-عکس 12 فوریه 2014 ... تزیین سالاد الویه یکی از هنرهای کدبانوگری است. تصویری را که در ادامه ... تزئین سالاد الویه به شکل کفش دخترانه [مجموعه‌عکس]. یکشنبه 20 مهر ... سفره آرایی تزیین سالاد | جدیدترین مطالب روز دنیا titrerooz.ir/sfrh-arayy-tzyyn-salad/ 10 مارس 2017 ... ۱۹ برای تزیین جلوی کفش، میتوانیم قبل از ریختن سالاد در آن با نوک چاقو سوراخهایی در ... آخرین خبر سفره آرایی تزیین سالاد الویه به شکل گل آفتاب گردان .... سری اول مجموعه عکس های تزیین سالاد الویه در میان غذاهای سرد، سالاد الویه از .... ۵ جولای ساندویچ سالاد الویه یا سیب زمینی با تزیین کفش دخترانه گل دار برای ... سفره آرایی : تزیین سالاد الویه (3) - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/سفره-آرایی-تزیین-سالاد-الویه-3/‎Cachedسری سوم مجموعه عکس های تزیین سالاد الویه. در میان غذاهای سرد، ... با تزیین سالاد الویه لذت چند برابر به میهمانانتان هدیه کنید. در این مطلب سری سوم ... این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید: اشتراک گذاری در ... تزئین سالاد الویه به شکل درخت کریسمس ... کوتاه راه راه جدیدترین مدل مانتو ترک تابستانی دخترانه و زنانه ۹۶ – ۲۰۱۷. تزئینات زیبا و جالب سالاد الویه - تالاب www.talab.org/.../beautiful-interesting-decorations-olivier-salad.html‎Cachedمجموعه عکس های دیدنی از تزئینات زیبا و جالب سالاد الویه تزیین الویه به شکل گل آفتابگردان تزیین تخم مرغی الویه ... آموزش نقاشی روی کفش اسپرت دخترانه. تزئین سالاد الویه به صورت کفش دخترانه - ایمپریا imperia.ir/culinary.../food.../decorate-the-salad-aloe-shoes-for-girls‎Cachedسپس نان ها را با کارد تیز برش زده و به شکل کفش کودک درست کنید . تزئین سالاد الویه به صورت کفش دخترانه - تصویر 1. اکنون خمیر داخل نان را خالی کرده و آنرا ... تزئین سالاد الویه، تزیین سالاد الویه - آموزش آشپزی ایرانی irancookery.rozblog.com/.../تزئین-سالاد-الویه-تزیین-سالاد-الویه.html‎Cached21 آگوست 2016 ... مجموعه عکس های دیدنی از تزئینات زیبا و جالب سالاد الویه تزیین الویه به ... برای تزئین ... تزئین سالاد الویه به شکل کفش دخترانه! - نازوب ... الویه ...