مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۶ ویژگی زوج‌های خوشبخت

جام جم سرا: خوشبختی واقعی در ازدواج نتیجه همین کارهای کوچک است که زوج‌های خوشبخت هر روز انجام می‌دهند با این حال آنها ویژگیهای مشخص دیگری دارند که در ادامه ذکر شده‌اند؛ شما هم می‌توانید آنها را به کار ببندید تا نتایجش را در زندگی زناشویی خود ببینید.


۱- برای یکدیگر از هر کاری دست می‌کشند

اگر همسرتان به شما نیاز دارد، هر کار دیگری که دارید‌‌ رها کنید و به او توجه کنید. هیچ چیز مهم‌تر از نیاز همسرتان به شما نیست. این خصیصه‌ای است که هر زوج خوشبخت دارد. در حقیقت، زوج‌های خیلی خوشبخت یک قدم فرا‌تر می‌روند. آن‌ها هر روز ساعت‌هایی را به یکدیگر اختصاص داده و از هر کار دیگری برای این لحظات زیبا دست می‌کشند.


۲- از وضع همدیگر با خبر هستند

خواه می‌خواهید تا دیروقت در دفتر کارتان بمانید یا ففط می‌خواهید بدانید همسرتان بموقع ناهارش را خورده است، این اطلاع رسانی‌های کوچک سرگرمی روزانه زوج‌های خوشبخت است. بله این فکر خوبی است که مرتب از احوال همسرتان مطلع شوید. این تماسهای کوچک نشاندهنده این است که چقدر مراقب همسرتان هستید و چقدر به او توجه دارید. بنابراین گاه به گاه یک تماس کوتاه با او بگیرید یا یک پیامک بفرستید، خوب است که همیشه با هم در تماس باشیدحتی اگر فقط گفتن یک «سلام» یا «دلم برات تنگ شده» باشد.


۳- به یکدیگر گوش می‌دهند

زوج‌های خوشبخت هر روز بادقت به حرف‌های یکدیگر گوش می‌دهند. چه بهتر از این؟ آن‌ها به همدیگر فرصت صحبت کردن می‌دهند. در یک رابطه گوش دادن اغلب مهم‌تر از معاشرت کردن است. آن‌ها از یکدیگر پرس و جو می‌کنند تا از احساس همسرشان مطلع شوند. زوج‌هایی به یکدیگر گوش می‌کنند که واقعا با یکدیگر در ارتباط بود و یکدیگر را درک می‌کنند.


۵- از یکدیگر تشکر می‌کنند

قدردانی یک احساس مثبت قوی است. زوج‌های خوشبخت تشکر از یکدیگر را متوقف نمی‌کنند. همزمان بسیار مهم است که بجا از یکدیگر تشکر کنید و گرنه قدردانی شما لُوث می‌شود. قدردانی می‌تواند برای یک کار بزرگ یا کوچک باشد، حتی اگر همسر شما یک استکان چای برای شما آورد از او تشکر کنید. رعایت این نکات کوچک همبستگی محکمی میان شما و همسرتان ایجاد می‌کند.


۶- به همدیگر می‌گویند: «دوستت دارم»

شما می‌دانید که همسرتان دوستتان دارد. همسرتان می‌داند که شما دوستش دارید. با این حال، این مهم است که واقعا هر روز به زبان بیاورید که دوستش دارید. این عبارت ساده واقعا روحیه شما را بالا برده و خشنودتان می‌کند. زوج‌های خوشبخت روزشان را با این عبارت شروع کرده و حتی در بین روز از به زبان آوردن آن غافل نمی‌شوند حتی از طریق یک پیامک ساده.
این عادت‌های خوب را در خودتان پرورش دهید و شگفتی آن را در زندگی مشترکتان ببینید. اگر قبلاً در روابطتان این عادت‌ها را رعایت می‌کردید، بعید نیست که شما هم یکی از همان زوجهای خوشبخت باشید. (ایران مطلب)



لینک منبع :۶ ویژگی زوج‌های خوشبخت

۶ ویژگی زوج‌های خوشبخت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1670708353028019128/۶-ویژگی-زوج‌های-خوشبخت ۶ ویژگی زوج‌های خوشبخت. دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 13:13. خوشبختی در زندگی فقط این نیست که سالی یک مرتبه به مسافرت خارجی بروید یا خانه رویاییتان را ... Images for ۶ ویژگی زوج‌های خوشبخت 6 کاری که زوج های خوشبخت انجام می دهند - مامانم mamanam.com/psychology-married/419-راز-زوج-های-خوشبخت‎Cachedاما سعی خیلی زیادی هم کردیم تا روابط زناشوییمان را بهبود بخشیم. طبق تجربیاتی که خودم و با دیدن دوستانم کرده ام، متوجه شده ام زوج های خوشحال ویژگی های مشترک زیادی ... ۶ کاری که زوج‌های خوشبخت انجام می‌دهند - مجله ونوس - دانشنامه فرزند https://mag.farzand.net/.../۶-کاری-که-زوج‌های-خوشبخت-انجام-می‌دهن/‎Cached6 ژوئن 2017 ... ۶ کاری که زوج‌های خوشبخت انجام می‌دهند ... طبق تجربیاتی که خودم و با دیدن دوستانم کرده ام، متوجه شده ام زوج های خوشحال ویژگی های مشترک زیادی دارند. 10 ویژگی زوج های خوشبخت و رازهای موفقیت آن ها | مجله اینترنتی بیر ... birclick.ir/2017/04/ویژگی-زوج-های-خوشبخت/‎Cached17 آوریل 2017 ... ویژگی زوج های خوشبخت : مجله اینترنتی بیرکلیک,زوج خوشبخت,راز زوج های خوشبخت,راز موفقیت,همسر,دوستت دارم ... ۶ – همدیگر را در آغوش می گیرند. هشت عادت زوج های خوشبخت - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/...raz/habits2-happy-couples.html‎Cached Similarعادت زوج های خوشبخت میل جنسی,زندگی پرشور,نترسیدن از بی پولی,مثبت اندیشی, خود خوشبختی. ... دو ویژگی در مردان، که زنان را جذب می‌کند · بیشتر » · خانه اخبار داغ ... خصوصیات ویژه زوجهای خوشبخت - ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط ... asheghi4u.blogsky.com/1396/.../خصوصیات-ویژه-زوجهای-خوشبخت‎Cached11 ژوئن 2017 ... خصوصیات ویژه زوجهای خوشبخت. چطور زوج خوشبختی باشیم. محققان و روانشناسان برای اینکه بدانند کدام زوج ها حقیقتا احساس خوشبختی می کنند به ... 6 ویژگی که میتواند رابطه عاطفی میان یک زوج را به خطر بیندازد www.tavangary.com/4674-2/‎Cached۶ ویژگی که میتواند رابطه عاطفی میان یک زوج را به خطر بیندازد ... کافی است اطرافتان و زوجهای خوشبخت را نگاه کنید تا مطمئن شوید این ایده همیشه درست نیست. ده خصوصیت زوجهای خوشبخت - تنظیم خانواده www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/632-1389-08-02-07-38-40‎Cachedبا به کار بستن این عادات ساده اما مهم در زندگی خود، رابطه عشقیتان را بیش از پیش رونق بخشید تا شما نیز جزء زوج های خوشبخت به حساب بیایید. 1. حداقل روزی یکبار ... 6 ویژگی مهم شخصیتی برای انتخاب همسر - تنظیم خانواده www.tanzimekhanevadeh.com/.../2970-ویژگی-شخصیتی-انتخاب-همسر‎Cached"آنجلیس" نویسنده کتاب تو آن گمشده ام هستی ، شش ویژگی شخصیتی را به عنوان .... امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می ...