مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین مخلفات برای ساندویچ

جام جم سرا: آنچه در پی می‌آید، گروهی از بهترین خوراکی‌هایی است که می‌توانید به ساندویچتان اضافه کنید:

آووکادو
هم چربی‌های مفید برای قلب دارد که کلسترول بد را کم می‌کند، هم آنتی اکسیدان‌هایی که با بیماری‌ها مبارزه می‌کنند و ضد بالا رفتن سن هستند. هم چنین شامل تقریبا ۲۰ ویتامین و ماده معدنی متفاوت است.

ریحان
ریحان تازه علاوه بر اینکه بسیار خوشمزه است، ضدالتهاب است. التهاب می‌تواند باعث پیری زودرس و بیماری‌های قلبی- عروقی شود. ریحان هم چنین غنی از ویتامین آ است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

پیاز
ضدالتهاب است، مراقب رگ‌ها است و به این ترتیب، با عارضه‌های قلبی می‌جنگد، کلسترول را هم کم می‌کند. مواد موجود در آن باعث بالا رفتن تراکم استخوان می‌شود، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند، قند خون را تنظیم می‌کند و بیماری‌های مزمن مثل سرطان را هم دور می‌کند.

حمص (نخود – ارده)
۲ قاشق غذاخوری حمص را به جای یک قاشق سس مایونز به ساندویچ اضافه کنید. پروتئین، ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌های گیاهی دارد و رنگ و طعم غذا را هم بیشتر می‌کند.

سرکه
کم کالری است، سرشار از آنتی اکسیدان است؛ و تحقیقات نشان داده، ماده اصلی تشکیل دهنده آن یعنی اسید استیک، به کنترل فشار خون و قند خون کمک می‌کند. استفاده از آن می‌تواند یک راه مفید برای کنترل وزن باشد. (سلامت)



لینک منبع :بهترین مخلفات برای ساندویچ

بهترین مخلفات برای ساندویچ - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../بهترین-مخلفات-برای-ساندویچ‎Cached Similar1 ا کتبر 2014 ... بهترین مخلفات برای ساندویچ. سلامت نیوز: می خواهید یک ساندویچ خوشمزه درست کنید؟ می توانید چند راه را برای سالم تر شدن ساندویچ تان و کم شدن ... Images for بهترین مخلفات برای ساندویچ بهترین مخلفات برای ساندویچ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../بهترین-مخلفات-برای-ساندویچ‎Cached1 ا کتبر 2014 ... اگر قصد تهیه ساندویچی خوشمزه دارید، می‌توانید چند ماده غذایی به عنوان مخلفات به آن بیفزایید تا هم ساندویچتان خوشمزه شود، هم مواد غذایی موجود در آن ... بهترین مخلفات برای ساندویچ - ایمپریا imperia.ir/medicine-and-health/...1/.../the-dressing-for-sandwiches‎Cachedبه گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامانه ، آنچه در پی می آید، گروهی از بهترین خوراکی هایی است که می توانید به ساندویچ تان اضافه کنید: آووکادو هم چربی های مفید برای ... بهترین مخلفات برای ساندویچ - مجله برنا bornamag.ir/a-252350.html‎Cachedمی خواهید یک ساندویچ خوشمزه درست کنید؟ می توانید چند راه را برای سالم تر شدن ساندویچ تان و کم شدن کالری آن امتحان کنید.آنچه در پی می آید، گروهی از بهترین خوراکی ... بهترین مخلفات برای ساندویچ - مجله پویا pooyamag.ir/a-252350.html‎Cachedمی خواهید یک ساندویچ خوشمزه درست کنید؟ می توانید چند راه را برای سالم تر شدن ساندویچ تان و کم شدن کالری آن امتحان کنید.آنچه در پی می آید، گروهی از بهترین خوراکی ... بهترین رستوران های «کثیف» تهران! - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/3896‎Cached24 دسامبر 2015 ... ... نام زاپاتا (ترکیبی از برگر، ژامبون، قارچ و پنیر، فیله مرغ و سایر مخلفات!) ... نام ساندویچ فریدون یا «فری کثیف» برای هر پایتخت نشینی آشناست. ... یکی از بهترین رستوران های کثیف مرکز شهر که سال های زیادی است در بلوار ... هشت تا از بهترین ساندویچی های شهر تورنتو - "i2canada.com ... www.i2canada.com/.../586-هشت-تا-از-بهترین-ساندویچی-های-شهر-تورنتو.html‎Cached17 آگوست 2016 ... ساندویچ یکی از خوشمزه ترین اختراعات بشر هست که همه ما به نوعی عاشقش هستیم. ساندویچ ها انواع مختلفی دارن و بسته به نون، پنیر و بقیه مخلفات ... لیست بهترین ساندویچ تهران | Best Sandwiches Tehran - NetNazar www.netnazar.com/بهترین-و-خوشمزه-ترین-ساندویچ-تهران/‎Cached18 دسامبر 2015 ... به دنبال بهترین ساندویچ ها و ساندویچ فروشی های تهران هستید؟ لیست ... دارن و بسته به نون، پنیر و بقیه مخلفات داخلش، اسم ساندویچ تغییر می کنه. این ساندویچ ها در ایران میلیون ها طرفدار دارد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../این-ساندویچ-ها-در-ایران-میلیون-ها-طرفدار-دارد‎Cached Similar24 ژوئن 2012 ... ایرانی‌ها هم در این سال‌ها به فرهنگی از ساندویچ خوردن دست پیدا کرده‌اند که به غذاهای خاصی منجر شده است. غذاهای خوشمزه‌ای که در هیچ جای دنیا رایج نیست و ...