مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مهریه زنان یزدی در دوره قاجاریه +عکس

جام جم سرا: از نکات جالب و زیبای این قباله‌‏‏ها می‌توان به سبک تزئین و تذهیب قباله‏‏‌ها و نحوه کتابت آنها اشاره کرد که همگی خاص این بازه زمانی هستند. آراستگی این اسناد به خطوط ثلث، تعلیق و نستعلیق و برخورداری از هنر صفحه آرایی است.

میزان و نوع مهریه در سند بالا مشخص است

نکته قابل توجه دیگر، صداقیه در این قباله‏‏‌ها است که اغلب شامل یک جلد کلام الله مجید، مقداری پول رایج، پارچه و طلاجات بوده است.
این نمایشگاه که از ششم مهر برپا شده، تا دوازدهم مهر در تالار خانه لاری‎‎ها واقع در بافت تاریخی شهر یزد پذیرای بازدیدکنندگان است. تصویری که می‌بینید یکی از اسناد به نمایش گذاشته شده درباره مهریه زنان یزدی است.



لینک منبع :مهریه زنان یزدی در دوره قاجاریه +عکس

Images for مهریه زنان یزدی در دوره قاجاریه +عکس مهریه زنان یزدی در دوره قاجاریه /عکس www.fardanews.com/fa/.../مهریه-زنان-یزدی-در-دوره-قاجاریه-عکس‎Cached30 سپتامبر 2014 ... مهریه زنان یزدی در دوره قاجاریه /عکس. نمایشگاهی از اسناد قدیمی مرتبط با موضوع ازدواج به همت مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و به مناسبت روز ... مهریه زنان یزدی در دوره قاجاریه +عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مهریه-زنان-یزدی-در-دوره-قاجاریه-عکس‎Cached1 ا کتبر 2014 ... در میان این اسناد، سندهایی از مهریه زنان یزدی دوره قاجاریه جالب توجه است. تصویر مهریه زنان یزدی در دوره قاجاریه +عکس. جام جم سرا: از نکات جالب و ... مهریه جالب زنان یزدی در دوره قاجاریه + عکس | ساتین - Part 2 saten.ir/39332/مهریه-جالب-زنان-یزدی-در-دوره-قاجاریه-ع/2/ در میان این اسناد، سندهایی از مهریه زنان یزدی دوره قاجاریه جالب توجه است. از نکات جالب و زیبای این قباله‌ ها می‌توان به سبک تزئین و تذهیب قباله ‌ها و نحوه کتابت آنها ... مهریه جالب زنان یزدی در دوره قاجاریه + عکس | ساتین saten.ir/39332/مهریه-جالب-زنان-یزدی-در-دوره-قاجاریه-ع/‎Cached Similar5 ا کتبر 2014 ... در میان این اسناد، سندهایی از مهریه زنان یزدی دوره قاجاریه جالب توجه است. از نکات جالب و ... مهریه زن عکس قدیمی عروس و داماد سند قدیمی احکام ازدواج. مهریه جالب زنان یزدی در دوره قاجاریه + عکس | ساتین - Part 4 saten.ir/39332/مهریه-جالب-زنان-یزدی-در-دوره-قاجاریه-ع/4/ در میان این اسناد، سندهایی از مهریه زنان یزدی دوره قاجاریه جالب توجه است. از نکات جالب و زیبای این قباله‌ ها می‌توان به سبک تزئین و تذهیب قباله ‌ها و نحوه کتابت آنها ... مهریه زنان یزدی در دوره قاجاریه +عکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../مهریه-زنان-یزدی-در-دوره-قاجاریه-عکس‎Cachedدر میان این اسناد، سندهایی از مهریه زنان یزدی دوره قاجاریه جالب توجه است. تصویر مهریه زنان یزدی در دوره قاجاریه +عکس. جام جم سرا: از نکات جالب و زیبای این قباله‌ ها ... مهریه جالب زنان یزدی در دوره قاجاریه عکس - باشگاه خبرنگاران نوجوان https://yjcnews.ir/search/?q=مهریه...زنان+یزدی...دوره+قاجاریه+++عکس‎Cached1 روز پیش ... وی عنوان کرد: هزار و ۹۵ نفر از این تعداد زائر را مردان و هزار و ۱۷۵ زائر را زنان تشکیل می‌دهند. شریفی یادآور شد: زائران یزدی امسال مدینه قبل هستند، بیان ... مهریه زنان یزدی در دوره قاجاریه(عکس) - پایگاه خبری تحلیلی هراز نیوز haraznews.com/132552/مهریه-زنان-یزدی-در-دوره-قاجاریهعکس/ 1 ا کتبر 2014 ... در این نمایشگاه نزدیک به 29 قباله ازدواج متعلق به سال‌های 1208 تا 1354 هجری قمری متعلق به دوره قاجاریه در معرض دید عموم گذاشته شده است. از نکات ... مهریه جالب زنان یزدی در دوره قاجاریه + عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار چهره ها ... www.akairan.com/biography/.../news20151165111764953.html‎Cached6 نوامبر 2015 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد مهریه جالب زنان یزدی در دوره قاجاریه + عکس ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته از ...