مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عکس خانوادگی با مار ۸۰ کیلویی! [مجموعه‌عکس]

جام جم سرا: سباستین باسکولۀ ۳۹ ساله، یک معلم ریاضی است که در منطقه فراسوی نشین «ماتوری» در شمال امریکا زندگی می‌کند. او پس از این که متوجه شد افعی عظیم الجثه سگ دوستش را که مهمان او بود کشته و خورده، دست به کار شد و مار را به دام انداخت.
به نقل از دیلی میل، باسکوله پس از گرفتن مار سر او را با یک کیسه بست و یک شب تا صبح در وان حمام خانه خود نگه داشت و صبح مار ۸۰ کیلویی را در رودخانه بزرگی حوالی خانه‌اش‌‌ رها کرد.


پیش از رها کردن مار، او همراه با دوستان، خانواده و فرزندانش چند عکس یادگاری نیز گرفت و در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.



لینک منبع :عکس خانوادگی با مار ۸۰ کیلویی! [مجموعه‌عکس]

Images for عکس خانوادگی با مار ۸۰ کیلویی! [مجموعه‌عکس] عکس خانوادگی با مار ۸۰ کیلویی! [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../عکس-خانوادگی-با-مار-۸۰-کیلویی-مجموعه‌عکس‎Cached30 سپتامبر 2014 ... یک معلم ریاضی، ماری غول پیکر را که سگ دوستش را بلعیده بود، به دام انداخت و پس از بستن سر مار با کیسه، یک شبانه روز در وان حمامش نگاه داشت. عکس خانوادگی با مار ۸۰ کیلویی! [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/1664014988516472669‎Cached30 سپتامبر 2014 ... این معلم روز بعد افعی ۸۰ کیلویی را در رودخانه بزرگی حوالی خانه‌اش‌‌ رها کرد. ... پیش از رها کردن مار، او همراه با دوستان، خانواده و فرزندانش چند عکس ... عکس خانوادگی با مار ۸۰ کیلویی! [مجموعه‌عکس] – news news.adbx.ir/d/2017/06/.../عکس-خانوادگی-با-مار-۸۰-کیلویی-مجموعه‌/‎Cached5 ژوئن 2017 ... عکس خانوادگی با مار ۸۰ کیلویی! [مجموعه‌عکس]. جام جم سرا: سباستین باسکولۀ ۳۹ ساله، یک معلم ریاضی است که در منطقه فراسوی نشین «ماتوری» در ... عکس خانوادگی با مار ۸۰ کیلویی! [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../عکس-خانوادگی-با-مار-۸۰-کیلویی-مجموعه‌عکس‎Cached30 سپتامبر 2014 ... یک معلم ریاضی، ماری غول پیکر را که سگ دوستش را بلعیده بود، به دام انداخت و پس از بستن سر مار با کیسه، یک شبانه روز در وان حمامش نگاه داشت. عکس خانوادگی با مار ۸۰ کیلویی! www.fardanews.com/fa/news/.../عکس-خانوادگی-با-مار-۸۰-کیلویی‎Cached1 ا کتبر 2014 ... یک معلم ریاضی، ماری غول پیکر را که سگ دوستش را بلعیده بود، به دام انداخت و پس از بستن سر مار با کیسه، یک شبانه روز در وان حمامش نگاه داشت. عکس خانوادگی با مار 80 کیلویی! |مجموعه عکس| | یک معلم - قطره www.ghatreh.com/news/.../عکس-خانوادگی-مار-کیلویی-%7Cمجموعه-عکس%7C 30 سپتامبر 2014 ... یک معلم ریاضی، ماری غول پیکر را که سگ دوستش را بلعیده بود، به دام انداخت و پس از بستن سر مار با کیسه، یک شبانه رو. عکس خانوادگی با مار ۸۰ کیلویی! |مجموعه عکس| - پایگاه خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/B1CB31323385.html‎Cached1 ا کتبر 2014 ... عکس خانوادگی با مار ۸۰ کیلویی! |مجموعه‌عکس| یک معلم ریاضی، ماری غول پیکر را که سگ دوستش را بلعیده بود، به دام انداخت و پس از بستن سر مار با ... یک لقمه چپ! |عکس| - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/1350173014578455220/یک-لقمه-چپ-عکس 18 ژانویه 2014 ... برچسب‌ها : عکس جالب حیات وحش مار مرغ غذا خوردن مار ... تصویر چشم در چشم عنکبوت | مجموعه عکس| ... تصویر عکس خانوادگی با مار ۸۰ کیلویی! صاحبی که بزرگترین سگ دنیا را دارد - پارس ناز www.parsnaz.com/صاحبی-که-بزرگترین-سگ-دنیا.html‎Cachedستاره های مشهوری که با ازدواج میانه ای ندارند ... مجموعه : عکس های پرندگان و حیوانات ... کاربران زیادی در شبکه های اجتماعی با اشتراک این عکس ها استقبال خود را از ذوق هنری صاحب ... انتشار عکس های خانوادگی بدون اجازه ... جفت گیری جالب و عجیب هزاران مار نر با یک مار ماده (عکس) ... این مرد عجیب با 80 درصد خالکوبی بر بدن و صورت (عکس).