مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درگذشت زن باردار در بیمارستان ماهشهر

جام جم سرا: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در جلسه شورای اداری این شهرستان، نماینده مردم بندر امام و ماهشهر و هندیجان در خصوص بروز این حادثه ناگوار و قصور صورت گرفته از مدبریت شبکه بهداشت و درمان ماهشهر شدیداً انتقاد کرد.
ضعف مدیریت و نارسایی در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان روند خدمات‌رسانی دولت در این منطقه را با مشکلات دیگری نیز روبرو کرده است که نیازمند رسیدگی جدی به آن است. (تسنیم)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :درگذشت زن باردار در بیمارستان ماهشهر

درگذشت زن باردار در بیمارستان ماهشهر - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../درگذشت-زن-باردار-در-بیمارستان-ماهشهر‎Cached29 سپتامبر 2014 ... فوت یک زن باردار و فرزندش در مراجعه به بیمارستان ماهشهر به واسطه کوتاهی و سهل‌انگاری پزشکان و کادر درمانی موجب نارضایتی مردم این منطقه شد. Images for درگذشت زن باردار در بیمارستان ماهشهر درگذشت زن باردار در بیمارستان ماهشهر - تیک tik.ir/fa/news/54596/درگذشت-زن-باردار-در-بیمارستان-ماهشهر 29 سپتامبر 2014 ... فوت یک زن باردار و فرزندش در مراجعه به بیمارستان ماهشهر به واسطه کوتاهی و سهل‌انگاری پزشکان و کادر درمانی موجب نارضایتی مردم این منطقه شد. جام نیوز :: JamNews - مرگ زن باردار در بیمارستان ماهشهر jamnews.ir/detail/News/398287‎Cached1 ا کتبر 2014 ... فوت یک زن باردار و فرزندش در مراجعه به بیمارستان ماهشهر به واسطه کوتاهی و سهل‌انگاری پزشکان و کادر درمانی موجب نارضایتی مردم این منطقه شد. مرگ زن باردار بر اثر سهل انگاری کادر پزشکی در ماهشهر | شبنم نیوز www.shabnamnews.com/.../59035&title=مرگ+زن+باردار+بر+اثر+سهل+انگاری+کادر+پزشکی+در+ماهشهر 29 سپتامبر 2014 ...

مرگ یک زن باردار و فرزندش در مراجعه به بیمارستان ماهشهر بواسطه کوتاهی و سهل‌انگاری پزشکان و کادر پزشکی و درمانی موجب نارضایتی مردم این ... مرگ زن باردار در بیمارستان ماهشهر - جوان ایرانی www.javaneirani.com/اجتماعی/.../237343-باردار-بیمارستان-ماهشهر‎Cached1 ا کتبر 2014 ... مرگ زن باردار در بیمارستان ماهشهر - به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از جام جم، -باردار-بیمارستان-ماهشهر. بهار نیوز - فوت زن باردار و فرزندش در راه بیمارستان https://baharnews.ir/news/56254/ 29 سپتامبر 2014 ... گروه حوادث: فوت یک زن باردار و فرزندش در مراجعه به بیمارستان ماهشهر بواسطه کوتاهی و سهل‌انگاری پزشکان و کادر درمانی موجب نارضایتی مردم این منطقه ... درگذشت زن باردار در بیمارستان ماهشهر - پایگاه خبری تحلیلی تیک tnews.ir/news/ec1f31119100.html 29 سپتامبر 2014 ... فوت یک زن باردار و فرزندش در مراجعه به بیمارستان ماهشهر به واسطه کوتاهی و سهل انگاری پزشکان و کادر درمانی موجب نارضایتی مردم این منطقه شد. فوت مادران باردار هنگام زایمان، دلایل - خبرلند khabarland.com/news/325761/فوت-مادران-باردار-هنگام-زایمان،-دلایل‎Cached6 جولای 2017 ... همچنین خبر مرگ زن دیگری در حین زایمان در بیمارستانی در یزد منتشر شد. ... شهریور ماه امسال یک مادر باردار در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر ... فوت زن باردار با سهل انگاری بیمارستان - صراط نیوز www.seratnews.ir/fa/.../فوت-زن-باردار-با-سهل-انگاری-بیمارستان‎Cached29 سپتامبر 2014 ... فوت یک زن باردار و فرزندش در مراجعه به بیمارستان ماهشهر بواسطه کوتاهی و سهل‌انگاری پزشکان و کادر درمانی موجب نارضایتی مردم این منطقه شد.