مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جشنواره «غذاهای رو به فراموشی ایرانی»

جام جم سرا: مرکز فرهنگی هنری منطقه ۱۳ در فرهنگسرای امید، نهمین جشنواره غذاهای ایرانی را با عنوان «غذاهای رو به فراموشی» روز دوشنبه ۷ مهرماه برگزار می‌کند. این جشنواره با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۱۳ برپا می‌شود و طی آن شهروندان با تهیه و معرفی غذای اقوام ایرانی که رو به فراموشی است با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در این جشنواره غذاهای سنتی و آئینی ایران از جمله خورش تره سنندج، زیره پلو کرمان، قایرمه کردستان، ته تالا اراک، هواری بندر عباس و صد‌ها نوع غذای متنوع دیگر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

موضوعات داوری در این جشنواره، خاص بودن غذا، طعم غذا، استفاده از ظروف و پوشش سنتی شرکت کنندگان است که در پایان به ۵ غذای بر‌تر جوایزی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند در تاریخ اعلام شده از ساعت ۱۴:۳۰ به آدرس میدان امام حسین (ع)، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه و یا با تلفن ۳۳۳۵۵۳۰۳ - ۳۳۳۰۲۵۸۸ تماس حاصل کنند. (تسنیم)



لینک منبع :جشنواره «غذاهای رو به فراموشی ایرانی»

Images for جشنواره «غذاهای رو به فراموشی ایرانی» برگزاری جشنواره غذاهای فراموش شده برای «سالمندان» - ایسنا www.isna.ir/.../برگزاری-جشنواره-غذاهای-فراموش-شده-برای-سالمندان‎Cached27 سپتامبر 2014 ... به گزارش سرویس«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فرهنگسرای امید نهمین جشنواره غذاهای ایرانی را با عنوان غذاهای رو به فراموشی روز دو شنبه ... جشنواره «غذاهای رو به فراموشی ایرانی» - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../جشنواره-غذاهای-رو-به-فراموشی-ایرانی‎Cached28 سپتامبر 2014 ... همزمان با روز جهانی سالمند، جشنواره «غذاهای رو به فراموشی» با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از سالمندان شهر تهران در بوستان خیام برگزار می‌شود. در پایان این ... جشنواره «غذاهای رو به فراموشی ایرانی» برگزار می‌شود - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../جشنواره-غذاهای-رو-به-فراموشی-ایرانی-برگزار-می-شود 27 سپتامبر 2014 ... فرهنگسرای امید نهمین دوره جشنواره «غذاهای رو به فراموشی ایرانی» را در آستانه روز جهانی سالمند با حضور بیش از 200 نفر از سالمندان شهر تهران دوشنبه ... جشنواره «غذاهای رو به فراموشی ایرانی» - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../جشنواره-غذاهای-رو-به-فراموشی-ایرانی‎Cached30 سپتامبر 2014 ... همزمان با روز جهانی سالمند، جشنواره «غذاهای رو به فراموشی» با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از سالمندان شهر تهران در بوستان خیام برگزار می‌شود. در پایان این ... جشنواره غذا های رو به فراموشی ایرانی omid.farhangsara.ir/Default.aspx?TabId=1645&ArticleId=36741‎Cachedآن موقع که هرخانه ای برای خودش حوض باصفایی وسط حیاط داشت و تختی هم چسبیده بود به سینه دیوار اما رو به حوض و آدم های اطرافش . اینطور که از وجنات میزها و آشپزهای ... جشنواره «غذاهای رو به فراموشی ایرانی» برگزار می‌شود - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/377658/society/fun 27 سپتامبر 2014 ... فرهنگسرای امید همزمان با روز جهانی سالمند جشنواره «غذاهای رو به فراموشی» را با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از سالمندان شهر تهران در بوستان خیام برگزار ... جشنواره غذاهای «روبه فراموشی ایرانی» برگزار می‌شود fhnews.ir/fa/news/79663/‎Cached24 سپتامبر 2014 ... به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نهمین جشنواره "غذاهای ایرانی" با عنوان غذاهای رو به فراموشی روز دو شنبه 7مهر ماه با همکاری ... گزارش تصویری// جشنواره غذاهای رو به فراموشی ایرانی snn.ir/fa/.../گزارش-تصویری-جشنواره-غذاهای-رو-به-فراموشی-ایرانی‎Cachedخبرگزاری رسمی دانشجویان و دانشگاه‌های ایران. ... گزارش تصویری// جشنواره غذاهای رو به فراموشی ایرانی. ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷. برچسب ها: بوستان خیام فراموش شده غذاهای ... برگزاری جشنواره غذاهای فراموش شده برای «سالمندان» | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2014/09/27/518908 27 سپتامبر 2014 ... به گزارش سرویس«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فرهنگسرای امید نهمین جشنواره غذاهای ایرانی را با عنوان غذاهای رو به فراموشی روز دو شنبه ...