مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جداسازی پاهای کودکی شبیه به پری دریایی |عکس|

جام جم سرا: Milagros Cerron که بیشتر به نام «پری دریایی کوچولو» معروف شده، از ابتدای تولد با پاهای به هم جوش خورده همانند تصویر ذهنی مردم از پریهای دریایی در افسانه‌ها متولد شد. او مبتلا به سندرم سیرنوملیا sirenomelia یا «پری‌پایی» بود که به وضعیتی پزشکی گفته می‌شود و با چرخش و تلفیق پاهای فرد مبتلا شکل می‌گیرد.

به گزارش جام جم سرا، دیلی میل نوشته است یک مورخ پزشکی از برخی موارد این بیماری که در گذشته رخ داده یاد می‌کند که تصویر نمونه‌ای از آنها را در بالا می‌بینید. این نمونه در موزه Vrolik آمستردام به نمایش گذاشته شده‌اند.



لینک منبع :جداسازی پاهای کودکی شبیه به پری دریایی |عکس|

Images for جداسازی پاهای کودکی شبیه به پری دریایی |عکس| جداسازی پاهای کودکی شبیه به پری دریایی |عکس| - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../جداسازی-پاهای-کودکی-شبیه-به-پری-دریایی-عکس‎Cached27 سپتامبر 2014 ... یک کودک ۷ ساله پروئی که با پاهایی به هم چسبیده همچون موجودات افسانه‌ها و قصه‌های موسوم به پری دریایی متولد شده بود، برای دومین بار جراحی شد و ... جداسازی پاهای کودکی شبیه به پری دریایی +تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../جداسازی-پاهای-کودکی-شبیه-به-پری-دریایی.html‎Cachedیک کودک ۷ ساله پروئی که با پاهایی به هم چسبیده همچون موجودات افسانه‌ها و قصه‌های موسوم به پری دریایی متولد شده بود، برای دومین بار جراحی شد و پزشکان توانست. جداسازی پاهای کودکی شبیه به پری دریایی+تصاویر - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../جداسازی-پاهای-کودکی-شبیه-به-پری-دریایی-تصاویر 27 سپتامبر 2014 ... یک کودک ۷ ساله پروئی که با پاهایی به هم چسبیده همچون موجودات افسانه‌ها و قصه‌های موسوم به پری دریایی متولد شده بود، برای دومین بار جراحی شد و ... جداسازی پاهای کودکی شبیه به پری دریایی! |عکس| www.akharinnews.com/.../66781-جداسازی-پاهای-کودکی-شبیه-به-پری-دریایی-عکس.html‎Cached27 سپتامبر 2014 ... یک کودک ۷ ساله پروئی که با پاهایی به هم چسبیده همچون موجودات افسانه‌ها و قصه‌های موسوم به پری دریایی متولد شده بود، برای دومین بار جراحی شد و ... جداسازی پاهای کودکی شبیه به پری دریایی +تصاویر دانلود کتاب آموزش ... www.iran-eng.ir/.../611292-جداسازی-پاهای-کودکی-شبیه-به-پری-دریایی-تصاویر‎Cachedیک کودک ۷ ساله پروئی که با پاهایی به هم چسبیده همچون موجودات افسانه‌ها و قصه‌های موسوم به پری دریایی متولد شده بود، برای دومین بار جراحی شد و ... جداسازی پاهای کودکی شبیه به پری دریایی +تصاویر - پرشین وی persianv.com/.../جداسازی-پاهای-کودکی-شبیه-به-پری-دریایی.html‎Cached27 سپتامبر 2014 ... Milagros Cerron که بیشتر به نام «پری دریاریی کوچولو» معروف شده، از ابتدای تولد با پاهای به هم جوش خورده همانند تصویر ذهنی مردم از پریهای دریایی ... جداسازی پاهای کودکی شبیه به پری دریایی+تصاویر- جستجوگر اخبار ... football.tnews.ir/news/E67931041635 جداسازی پاهای کودکی شبیه به پری دریایی+تصاویر. جداسازی پاهای کودکی شبیه به پری دریایی +تصاویر - پایگاه خبری ... tnews.ir/news/e68631069667.html‎Cachedاتحادجنوب: کودک ۷ ساله پروئی که با پاهایی به هم چسبیده همچون موجودات افسانه ها و قصه های موسوم به پری دریایی متولد شده بود، برای دومین بار جراحی شد و پزشکان ... جداسازی پاهای کودکی شبیه به پری دریایی+تصاویر - پایگاه خبری ... tnews.ir/news/E67931041635.html‎Cachedیک کودک ۷ ساله پروئی که با پاهایی به هم چسبیده همچون موجودات افسانه ها و قصه های موسوم به پری دریایی متولد شده بود، برای دومین بار جراحی شد و پزشکان توانستند ...