مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گفتگو با کارگری که کیف چک را به صاحبش داد: توقعی ندارم

جام جم سرا: ‌کیف را چطور پیدا کردی؟

من نیروی شهرداری هستم و معمولا ساعت پنج‌ صبح سر کار می‌روم. پنجشنبه هفته پیش هم مثل هرروز کار خودم را شروع کرده بودم که حدود ساعت شش کیف را در جوی آب پیدا کردم.

‌چه نوع کیفی بود و آیا داخل کیف را دیدی؟
کیف جیبی مردانه بود. داخل آن را نگاه کردم. یک‌چک سفیدامضا، یک‌چک ۳۷میلیون‌تومانی حامل، یک‌چک ۳۲میلیونی و یک‌چک ۲۰میلیونی با هشت‌کارت عابربانک و یک‌کارت‌ملی داخل کیف بود.

بعد از آنکه داخل کیف را دیدی چه کردی؟
کیف را بردم و به خود آقای شهردار تحویل دادم.

وسوسه ‌نشدی چک‌های حامل و سفیدامضا را برای خودت برداری؟
نه. من از این کار‌ها بلد نیستم. یک‌بار هم همسرم در بازار یک‌میلیون‌و۶۰۰هزارتومان پیدا کرده بود که آن را هم به صاحبش پس دادیم.

آن ماجرا چه بود؟
همسرم به بازار رفته و دیده بود کیسه پلاستیک سیاهی روی زمین افتاده است، آن را باز کرد و دید داخل آن پر از اسکناس است. بعد که به خانه آمد چند نوشته اطراف جایی که پول را پیدا کرده بود، چسباندیم و صاحبش که پیدا شد و نشانی داد ما پول را پس دادیم.

این دفعه صاحب کیف پول را دیدی؟ آیا به شما مژدگانی داد؟
من کیف را به شهردار دادم و او خودش صاحب کیف را پیدا کرد. ‌من اصلا صاحب کیف را ندیدم، فقط می‌دانم مرودشتی بود و با وانتش برای ماهی‌فروشی به شهر ما آمده بود که کیفش گم شد و من آن را پیدا کردم. مژدگانی هم به من نداد.

شهرداری از تو تقدیر و تشکر کرد؟
یک‌لوح تقدیر و ۵۰هزارتومان پاداش به من دادند.

وقتی این کار را کردی چه توقعی داشتی؟
هیچ توقعی نداشتم. فقط کیف را پیدا کردم و خواستم به دست صاحبش برسد. اگر باز هم چیزی پیدا کنم، همین کار را می‌کنم.

از زندگی خودت بگو.
تا دوم راهنمایی درس خوانده‌ام و شش‌سال است ازدواج کرده‌ام. یک‌بچه دارم و مستاجر هستم و ۶۵۰هزار‌تومان دستمزد می‌گیرم. بیمه هم نیستم.

با یکی، دو فقره از چک‌هایی که پیداکردی، می‌توانستی تکانی به زندگی‌ات بدهی.
نه، نمی‌توانستم. با پول حرام که نمی‌شود. ما پول حلال خودمان را به‌زور می‌خوریم.

درخواستت از مسوولان چیست؟
هیچ. فقط می‌خواهم بیمه‌ام کنند. الان دو، سه‌سال است در شهرداری کار می‌کنم اما هنوز بیمه نیستم.(شرق)



لینک منبع :گفتگو با کارگری که کیف چک را به صاحبش داد: توقعی ندارم

گفتگو با کارگری که کیف چک را به صاحبش داد: توقعی ندارم jamejamonline.ir/.../گفتگو-با-کارگری-که-کیف-چک-را-به-صاحبش-داد-توقعی-ندارم‎Cached24 سپتامبر 2014 ... «حسین باقری»، کارگر شهرداری شهرستان بردسکن استان خراسان‌رضوی کیفی پر از چک را به دست صاحبش رساند. او در گفت‌وگویی کوتاه، ماجرای ... گفتگو با کارگری که کیف چک را به صاحبش داد: توقعی ندارم 77.104.65.15/.../گفتگو-با-کارگری-که-کیف-چک-را-به-صاحبش-داد-توقعی-ندارم‎‎Cached24 سپتامبر 2014 ... «حسین باقری»، کارگر شهرداری شهرستان بردسکن استان خراسان‌رضوی کیفی پر از چک را به دست صاحبش رساند. او در گفت‌وگویی کوتاه، ماجرای ... Images for گفتگو با کارگری که کیف چک را به صاحبش داد: توقعی ندارم گفتگو با کارگری که کیف چک را به صاحبش داد: توقعی ندارم | «حسین www.ghatreh.com/news/.../گفتگو-کارگری-کیف-صاحبش-داد-توقعی-ندارم 24 سپتامبر 2014 ... «حسین باقری»، کارگر شهرداری شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی کیفی پر از چک را به دست صاحبش رساند. او در گفت وگو. کارگری که از پول میلیاردی گذشت - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../کارگری-که-از-پول-میلیاردی-گذشت‎Cached9 آوریل 2016 ... این کارگر امانتدار درباره کیف دومی که پیدا کرده و آن را به صاحبش بازگردانده ... دو کیلو طلا و جواهر و بیش از 30 میلیون تومان پول و تراول چک داخل کیف بود. ... آن زن با اصرار زیاد مبلغ دو میلیون تومان پول داخل پاکتی گذاشت و به من داد. خاطرات و اخبار مهاجرت و پناهندگی کانادا، آمریکا، اروپا ... forum.panahandegi.com/viewtopic.php?t=1936 امیر اهل تهرونه و نسبت فامیلی با زن راننده ای که ما رو از اتریش به المان انتقال داد ...... طاقت ندارم 1 بار دیگه این مسیر رو از کیف تا اینجا به این فرم بیام. ..... شاید بخاطر اینکه همه همیشه بیش از سنم ازم توقع داشتن، و فکر کردن کسی که .... کارت پایان خدمتو به صاحبش برگردوندم و ازش خاسم تا قبل از خروج من اعلام مفقودی شناسنامشو نکنه. پایگاه جوکهای جدید وبلاگ www.mrfj4.blogfa.com/‎Cached Similarدیروز تو مدرسه با مدیرمون دعوام شد من گفتم یا جای من تو این مدرسه است یا شما. ... کافیه به یه نفر که حتی سوادم نداره بگی که انگلیسی بلد نیستی، یه جوری بهت نگاه میکنه ... میگه : من یه کیف پیدا کردم توش 50میلیون پوله. خانمه : افرین بە شما، میخواهید از این طریق پیام بگذارید که صاحبش پیدا بشه ؟ ...... معلم : کارگران مشغول کارند نامه ی محمد نوری زاد به ولادیمیر پوتین www.nurizad.info/blog/29949 22 آوریل 2016 ... راستش نمی شود شما را به قرآنی قسم داد که برای رهبر آورده اید. ...... کاری به این ندارم ولی واقعیت این است که شبستری در جبران این مقاله اش به نقد فقاهت می ...... می ماند اینکه هنگام گفتگو با طرف مقابل به پرسشهایش جواب بدهی. ...... منتشر نفرمودید بنابراین با توجه به اینکه حضور بنده در سرایی که صاحبش رضایت ... ۹۱/۰۲/۰۱ - ۹۱/۰۲/۳۱ - limooiy limooshirin1.blogfa.com/1391/02‎Cachedاز زن جوان که به زحمت 37 سالش تمام شده است می خواهم قصه زندگی اش را با "سید نورخدا" ... می گوید همه زندگی ما قصه است، یک قصه تمام نشدنی که دوست ندارم تمام شود. .... بیلبورد خبر داد و اعلام کرد که این گروه طی آن ، اوباما را با محمود احمدی نژاد رئیس ..... توقع من، این است. ..... ‌شنیدیم کیف یک‌میلیاردتومانی پیدا کرده و به صاحبش پس داده‌ای؟ الف - طنز/ فیش حقوقی جواد ظریف+ عکس alef.ir/vdcc0sqii2bqxe8.ala2.html?201642‎Cached Similar12 ا کتبر 2013 ... یک شهروند تهرانی، روز گذشته، کیف بغلی دکتر ظریف را که به طرز ... 8 سال گفتگو و زد و بند با کشورهای گرسنه و قحطی زده پر توقع برای ما ..... کرده بود به رسم امانت داری بایستی کیف را به صاحبش تحویل میداد. ... ثالثا برای امثال آقای ظریف بایستی چک سفید امضا داد نه حقوق . ..... کارگری باحقوق 400000 تومن.