مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

«رویا»ی 7 ساله با رویای مدرسه پَر کشید

جام جم سرا:قلب دخترک، آنقدر تند و تند و تند زد تا در یک لحظه و به ناگاه از تپش بازایستاد. رویا تمام رویاهایش را پشت در مدرسه و پیش از آ‌ن‌که گام‌های کوچکش به آنجا برسد، جاگذاشت.

او که قرار بود امسال در پایه اول ابتدایی تحصیل کند، ساکن محله اکبرآباد یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد بود و به دلیل هیجان بیش از اندازه و ابتلا به نوعی بیماری قلبی، دچار سکته و ایست قلبی شد و تلاش خانواده و پزشکان بیمارستان یاسوج برای نجات جانش به نتیجه‌ای نرسید.

به گفته پزشک متخصص معالج رویا، وی به بیماری مادرزادی سندرم قلبی مبتلا بود، اما بیماری‌اش شناسایی نشده بود.

مرگ رویای کوچک، اولین اتفاق از این دست در کشور ما نیست. اواخر فروردین امسال نیز مهدی میرزایی، دانش‌آموز یکی از مدارس شهر مومن‌آباد شهرستان ازنا در لرستان، به دلیل ایست قلبی، هنگام ورزش در مدرسه به کما رفت و پس از چند روز درگذشت.

مرگ این کودک بار دیگر تلنگری به خانواده‌هاست که مراقب سلامت کودکانشان باشند، آنها را از چکاپ‌های پزشکی محروم نکنند و بدانند اگر بیماری نوگلانشان زود تشخیص داده شود، شاید برای تحقق رویاهای آنها زود دیر نشود.(فاطمه مرادزاده /گروه ایران)



لینک منبع :«رویا»ی 7 ساله با رویای مدرسه پَر کشید

Images for «رویا»ی 7 ساله با رویای مدرسه پَر کشید «رویا»ی 7 ساله با رویای مدرسه پَر کشید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../رویا-ی-7-ساله-با-رویای-مدرسه-پَر-کشید «رویا»ی 7 ساله با رویای مدرسه پَر کشید. چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 08:38. شور و شوق رفتن به مدرسه، آرام و قرار برایش باقی نگذاشته بود. هر چه به مدرسه نزدیک‌تر ... «رویا»ی 7 ساله با رویای مدرسه پَر کشید press.jamejamonline.ir/Newspreview/1655823609871755785 «رویا»ی 7 ساله با رویای مدرسه پَر کشید. شور و شوق رفتن به مدرسه، آرام و قرار برایش باقی نگذاشته بود. هر چه به مدرسه نزدیک‌تر می‌شد، تپش قلبش هم بیشتر و ... «رویا»ی 7 ساله با رویای مدرسه پَر کشید - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../رویا-ی-7-ساله-با-رویای-مدرسه-پَر-کشید‎Cached24 سپتامبر 2014 ... تصویر «رویا»ی 7 ساله با رویای مدرسه پَر کشید. جام جم سرا:قلب دخترک، آنقدر تند و تند و تند زد تا در یک لحظه و به ناگاه از تپش بازایستاد. «رویا»ی 7 ساله با رویای مدرسه پَر کشید - بیان الدورق bayanaldoraq.com/pr?id=75‎Cached24 سپتامبر 2014 ... شور و شوق رفتن به مدرسه، آرام و قرار برایش باقی نگذاشته بود. هر چه به مدرسه نزدیک‌تر می‌شد، تپش قلبش هم بیشتر و بیشتر می‌شد، آنقدر که دیگر ... «رویا»ی 7 ساله با رویای مدرسه پَر کشید - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/D6A930875278.html‎Cached24 سپتامبر 2014 ... تصویر «رویا»ی 7 ساله با رویای مدرسه پَر کشید. جام جم سرا:قلب دخترک، آنقدر تند و تند و تند زد تا در یک لحظه و به ناگاه از تپش بازایستاد. رویا ... magiran.com: روزنامه جام جم، شماره 4080 www.magiran.com/nptoc.asp?mgID=2835&Number=4080‎Cachedزنگ مهر در 122 هزار مدرسه ... نگاه بودجه 94 به اقتصاد ایران / بخشنامه بودجه 94 دیروز با رویکردهایی چون کاهش بیشتر تورم، .... «رویا»ی 7 ساله با رویای مدرسه پَر کشید خاطرات شیرین مدرسه را اینجا بنویسید! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../خاطرات-شیرین-مدرسه-را-اینجا-بنویسید‎Cached1 مه 2016 ... دوران ۱۲ ساله تحصیل پر است از روزهای درس خواندن و نخواندن، شیطنت‌ها و ... هم می توانید خاطرات شیرین دوران مدرسه را در بخش نظرات ارسال کرده و آن را با ... انواع خلاصه های رمان - بهمن NOPO tanhavbiks.blogsky.com/1394/11/11/post-416/انواع-خلاصه-های-رمان‎Cached31 ژانویه 2016 ... راوی داستان دختری به اسم رویا است که از رفتار دختر همسایه شون به اسم ... سارا با خانوادهاش به روستا ایی در نزدیکی شیراز میروند پدرش از هفت .... تا دخترک پانزده ساله با عشق خود، در خانوادهای که نمیشناسد، تنها زندگی ..... پس فراموش نمی کنم آن کس را که بعد از تو آمد اما پرنده وار پر کشید چه زود! .... رمان رویای با تو بودن. خواب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/خواب‎Cached Similarحالت چهره شخص بی خواب، کشیده و بی حرکت می‌شود، ابروها چین می‌خورد، شخص با زحمت ... نوپا (تا ۲ ساله): عدد پیشنهادی بین ۱۱ تا ۱۴ ساعت است، اما هر رقمی از ۹ تا ۱۶ ساعت ... ساعت خواب را حفظ کنند و بعد برای پنج تا هفت هفته بعدی هر شب ۱۰ ساعت بخوابند. .... اخیراً پژوهشگران توانسته‌اند در خصوص رویاهای غیر معقول در خواب( Cluttered ...