مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دلم برای همسرم تنگ نمی‌شود

جام جم سرا: ما خیلی آرام کنار هم زندگی می‌کنیم بدون این که به یکدیگر وابسته باشیم. همه چیز در زندگی ما حالتی معمولی و روزمره دارد. حضور بچه‌ها، اشتغال هر دوی ما و مشکلات زندگی امروز کاری کرده که از صبح تا شب هر دو مشغول هستیم، این که هیچ وقت دلم برای همسرم تنگ نمی‌شود، طبیعی است؟ همه زن‌ها بعد از چند سال این گونه می‌شوند؟

***

پاسخ مشاور: یکی از زنگ خطر‌های مهم زندگی زناشویی این بی‌تفاوتی نسبت به یکدیگر است. بهانه این بی‌تفاوتی هرچه باشد فرقی نمی‌کند، ارتباط زناشویی به گونه‌ای است که باید همیشه قلب دو نفر برای هم بلرزد. این یک شعار نیست. اگر این گونه نباشد، بی‌تفاوتی می‌تواند به از هم پاشیدن زندگی زناشویی منجر شود. زن و شوهر‌هایی که بعد از گذشت چند سال احساس می‌کنند نسبت به هم بی‌علاقه هستند، باید این علامت را جدی بگیرند. مثل تب کردن که می​تواند نشانه یک بیماری نهفته باشد باید پیگیر شوید تا بفهمید علت این بی‌تفاوتی چیست. زندگی مشترک یک موجود زنده است، نیاز به رسیدگی دارد. آب می‌خواهد، غذا می‌خواهد، باید گاهی استراحت کند، باید هیجان‌زده شود و رشد کند، خود را ترمیم کند تا زنده بماند. اگر زن و شوهر حواسشان به برخی نیازهای زندگی مشترکشان نباشد، بیمار می‌شود و در آخر می‌میرد. طلاق، مرگ دوست داشتن‌هایی است که در بسیاری از مواقع می‌شود آن را زنده نگه داشت. پس تا رابطه‌تان بیمار است به فکر درمان آن باشید و نگذارید وضع از این که هست خراب‌تر شود. اول از همه شاید اشتباه فکر می‌کنید و با هم بودن‌های همیشگی باعث شده است که گمان کنید حضور همسرتان برایتان عادی است. اگر فکر می‌کنید به همسرتان علاقه‌ای ندارید، به نبود او فکر کنید. اگر خدایی نکرده بیماری بگیرد یا اتفاقی برایش بیفتد، شما چه احساسی دارید؟

خیلی اوقات شما نبود هیجان را به بی‌علاقگی تعبیر می‌کنید اگر بعد از بررسی‌های درونی به این نتیجه رسیدید که علاقه‌ای وجود ندارد، باید چند کار انجام دهید: خوب فکر کنید و دلیل این سرد شدن را پیدا کنید. به مشاور مراجعه کنید و در این خصوص با همسرتان حرف بزنید. البته نگویید که به تو بی‌علاقه شده‌ام، اما از او بخواهید تا کمک کند زندگی‌تان گرم‌تر بشود. در بخشی از سوال شما آمده است که حس می‌کنید همسرتان هم همین طور است. این را از کجا متوجه شده‌اید: از عدم ابراز دلتنگی و علاقه نسبت به خودتان، اما یادتان باشد که مردها بیشتر عملی محبت‌شان را بروز می‌دهند. سکوت یک مرد دلیل خوبی برای نتیجه‌گیری به بی‌علاقگی او نیست. البته همین که بیان کرده‌اید از بی‌علاقگی همسرتان می‌ترسید، یعنی او و جایگاه شما در قلبش برایتان مهم است. نگذارید این بی‌تفاوتی عادت شود. هر چه زودتر زندگی‌تان را نجات دهید. (ضمیمه چاردیواری)



لینک منبع :دلم برای همسرم تنگ نمی‌شود

Images for دلم برای همسرم تنگ نمی‌شود دلم برای همسرم تنگ نمی‌شود - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دلم-برای-همسرم-تنگ-نمی‌شود‎Cached23 سپتامبر 2014 ... حضور بچه‌ها، اشتغال هر دوی ما و مشکلات زندگی امروز کاری کرده که از صبح تا شب هر دو مشغول هستیم، این که هیچ وقت دلم برای همسرم تنگ نمی‌شود، ... دل شوهرم برایم تنگ نمی شود - تالار گفتگوی همدردی www.hamdardi.net/thread-22655.html‎Cached Similar19 مه 2012 ... سلام به همه بچه ها من و شوهرم 1 سال نامزدیم و از هم دور هم هستیم تو دوتا شهر مختلفیم. مشکلم اینه که شوهرم دلش برام تنگ نمیشه اکه 2 هفته هم باهام حرف نزنه ... دلم برای همسرم تنگ نمی‌شود - نیک صالحی www.niksalehi.com/public/219558.html‎Cached27 سپتامبر 2014 ... حضور بچه‌ها، اشتغال هر دوی ما و مشکلات زندگی امروز کاری کرده که از صبح تا شب هر دو مشغول هستیم، این که هیچ وقت دلم برای همسرم تنگ نمی‌شود، ... قصه‌های مامان/ دلم برای همسرم تنگ شده! | مجله نی نی سایت www.ninisite.com/article/.../قصههای-مامان-دلم-برای-همسرم-تنگ-شده‎Cached11 ژوئن 2016 ... دلم برای روزهای قبلم تنگ شده، روزهایی که هنوز بهنیا به دنیا نیامده بود و من تمام ... شب‌ها از گریه پسرم نمی‌تواند بخوابد و به خاطر همین روزها سر کار و در ... دلم برای همسر سابقم تنگ شده است - YouTube ► 11:14https://www.youtube.com/watch?v=d7NS7Yux6lc Jan 28, 2017 - 11 min - Uploaded by Persian Ravanshenasi اگر این ویدیو را مفید یافتید، خواهشمند است لایک و سابسکرایب فرمایید تا ویدیوهای بعدی نیز در دسترستان قرار گیرد. For more videos please ... اس ام اس دلم برات تنگ شده (4) - پارس ناز www.parsnaz.com/news_detail_11227.html‎Cachedمن وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست آرزویم نظری روی. ... اس ام اس دلم برات تنگ شده (4) . مجموعه : اس ام اس جدید ... نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. عامل جنایت تلگرامی: دلم برای همسرم تنگ شده - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/340258/Society/socialnews‎Cached17 جولای 2016 ... عامل جنایت تلگرامی: دلم برای همسرم تنگ شده ... نمی‌دانم انگار جنون به سراغم آمده بود. یعنی با هم ... خودم هنوز باورم نمی‌شود که سپیده از بین ما رفته است. پارسی نیوز: دلم برای همسرم تنگ نمی‌شود parsinews.ir/news/page/d0866182e57562106cbaccb24f5e9638‎Cached23 سپتامبر 2014 ... دلم برای همسرم تنگ نمی‌شود. همسرم مرد خوبی است، به من توجه دارد، مهربان است و مرا درک می‌کند. از نظر مالی مشکلی نداریم و در کل زندگی خوبی را ... دلم برای نامزدم تنگ نمی‌شود | گروه اینترنتی رهروان ولایت www.welayatnet.com/fa/news/110204‎Cached25 ژوئن 2017 ... عشق و علاقه واقعی در ذات خطبه عقد نهفته شده است که بعد از اجرا در دل زوجین تزریق میشود و همچنین اخلاق و رفتار حسنه نیز می تواند در ایجات و افزایش ...