مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

همسر ۱۴ ساله‌ام فقط به فکر تجملات است

جام جم سرا: با توجه به اینکه شما و همسرتان هنوز در ابتدای راه زندگی مشترک خود هستید، لازم است به این نکته توجه کنید که هر کدام از شما دارای افکار و تمایلات مخصوص به خود هستید و این اختلاف نظر یک امر طبیعی به حساب می‌آید؛ بنابراین باید با صبر، حوصله و دید مثبت برای هماهنگ شدن و رسیدن به یک تعادل نسبی گام بردارید و انتظار نداشته باشید که از همین ابتدای زندگی همسرتان کاملا منطبق با نظرات شما عمل کند.

فراموش نکردن گذشت و سعه صدر

شما و همسرتان باید بپذیرید که برای رسیدن به خواسته‌‌هایتان نیازمند توافق با یکدیگر هستید و شاید لازم باشد، گاهی به خاطر همسرتان از بعضی خواسته‌های خود صرف نظر کنید. اینکه توقع داشته باشید همیشه همسرتان نظرش را تغییر دهد، باعث لجبازی و به نتیجه نرسیدن خواهد شد؛ بنابراین بعد از اینکه تلاشتان را برای رسیدن به توافق انجام دادید و به نتیجه نرسیدید، هر از گاهی به نفع همسرتان کوتاه بیایید و مطمئن باشید که همسرتان این لطف شما را جبران خواهد کرد. هر قدر که تلاش کنید ظرف زندگی را به طور عادلانه و منصفانه از توقعات خود پر کنید و در این فرآیند گذشت و سعه صدر را نیز مد نظر داشته باشید، چالش‌های کمتری در زندگی مشترک خواهید داشت.

شناسایی روحیات و انتظارات همسر

به این نکته هم توجه کنید که زن و مرد مثل هم فکر نمی‌کنند و این مسئله با توجه به اختلاف سنی ۸ ساله شما با همسرتان بیشتر نمود پیدا می‌کند زیرا درک متقابل که به عنوان یک اصل در زندگی مشترک مطرح می‌شود، نیازمند نزدیک بودن شرایط و روحیات دوطرف است و قطعا ۲ نفری که در شرایط سنی یا حتی مکانی متفاوت از یکدیگر قرار دارند، نمی‌توانند درک یکسانی داشته باشند.

شما برای اینکه تنش کمتری داشته باشید، باید انتظارات خود را بر مبنای سن و سال، تجربه و توانمندی‌های یکدیگر تنظیم کنید و قطعا با گذشت زمان و آگاهی یافتن همسرتان از روحیات و انتظارات شما، وی خود را تا حدودی با شما هماهنگ خواهد کرد و اگر شما هم به‌‌ همان اندازه در مسیر شناخت همسرتان گام بردارید و خلق و خوی وی را دریابید، مشکلات و اختلافات شما کمتر خواهد شد.

داشتن صبر و حوصله

نکته مهم این است که باید در این مسیر صبر و حوصله کافی داشته و انتظار نداشته باشید که ظرف یک مدت محدود کلیه رفتارهای همسرتان مطابق میل شما تغییر کند چرا که این رفتار‌ها طی سالیان متمادی شکل گرفته است و اگر قرار باشد تغییری در آن حاصل شود؛ این امر به تدریج اتفاق خواهد افتاد. (حسین محرابی - کار‌شناس و مشاور خانواده/خراسان)



لینک منبع :همسر ۱۴ ساله‌ام فقط به فکر تجملات است

Images for همسر ۱۴ ساله‌ام فقط به فکر تجملات است همسر ۱۴ ساله‌ام فقط به فکر تجملات است - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../همسر-۱۴-ساله‌ام-فقط-به-فکر-تجملات-است‎Cached21 سپتامبر 2014 ... جوانی ۲۲ ساله‌ام که با خانمی ۱۴ ساله که دختر دایی‌ام هست، ۵ ماه پیش ازدواج کردم. همسرم به حرف‌های من گوش نمی‌دهد. فقط به فکر تجملات است و حرف مردم ... همسر ۱۴ ساله‌ام فقط به فکر تجملات است / جام جم آنلاین vazeh.com/nf/8801813 همسر ۱۴ ساله‌ام فقط به فکر تجملات است جوانی ۲۲ ساله‌ام که با خانمی ۱۴ ساله که دختر دایی‌ام هست، ۵ ماه پیش ازدواج کردم. همسرم به حرف‌های من گوش نمی‌دهد. فقط به فکر ... دلم برای همسرم تنگ نمی‌شود - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../دلم-برای-همسرم-تنگ-نمی‌شود‎Cachedهمسرم مرد خوبی است، به من توجه دارد، مهربان است و مرا درک می‌کند. از نظر مالی مشکلی نداریم و ... 24 شهریور 1393 15:57. تصویر همسر ۱۴ ساله‌ام فقط به فکر تجملات است ... بردۀ همسرم شدم: پول مرا به خانواده‌اش می‌دهد! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../بردۀ-همسرم-شدم-پول-مرا-به-خانواده‌اش-می‌دهد‎Cachedهمسرم ۵ ماه از من بزرگ‌تر است. ... پولم را خرج خانواده‌اش می‌کند و مجبورم کرده است ۳ جا کار کنم تا برای برادر معتادش ... تصویر همسر ۱۴ ساله‌ام فقط به فکر تجملات است ... تجمل گرایی، مانع خوشبختی - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../تجمل-گرایی،-مانع-خوشبختی‎Cachedتجمل گرایی، مانع خوشبختی ... انگار بعضی خانواده‌ها فقط می‌خواهند دارایی و اموال‌شان را به رخ دیگران بکشند و به همه ..... تصویر همسر ۱۴ ساله‌ام فقط به فکر تجملات است ... خطرناک‌ترین نوع طلاق در بین زوج های ایرانی home4me.ir/?t=1638&e=87255030&ref=movies4u.ir&z... همسر ۱۴ ساله‌ام فقط به فکر تجملات است ... خبرگزاری ایسنا: یک آسیب‌شناس گفت: 80 درصد از طلاق‌ها در دوران میانسالی به علت لبریز شدن صبر زوجین روی می‌دهد. C# application publish - errors on different systems mansa.ir/?t=1426&e=9612263310&ref=khone.xyz&z=C‎Cachedthe second one (window 7 with 64 bit) installed it but she could see only the main screen (that doesn't require DB) but ... همسر ۱۴ ساله‌ام فقط به فکر تجملات است ده عادتی که آدم‌های دوست‌داشتنی دارند | چطور chetor.com/1163-ده-عادتی-که-آدم‌های-دوست‌داشتنی-دارن/‎Cached Rating: 96% - 3,146 votes واقعیتِ مشکلی که وجود دارد این است که حتّی درونگراترین افراد هم به حداقل یک ... و یا اگر به برنامه‌ی جمعه‌شب‌ها دعوت نمی‌شوید، احتمالا لازم است کاری با فکر انجام ... فقط بدون تلاش برای در کنترل زندگی دیگران به آنها کمک کنید. .... ۱۳۹۶-۰۲-۰۴ در ۱۴:۱۷. وقتی مردی شما را بخواهد... - مردمان www.mardoman.net/family/وقتی-مردی-شما-را.../comment-page-17‎Cachedتوسط madmin ۱۴ مرداد ۱۳۸۷ تعداد مشاهده : 684,454 ... هیچوقت به خاطر اینکه فکر می کنید گذر زمان ممکن است اوضاع را بهتر کند، در یک رابطه نمانید. .... مردی که در خواست رابطه می کنه دقیقا و فقط دختر و زن رو برای رابطه و ارضای ...... شرایط هم صحبتی با دوستان، شرایط خونواده، عقاید، عدم دوستی با جنس مخالف جهت وفاداری به همسر آینده ...