مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آب‌شویی، راه‌حل مبارزه با مگس‌های سفید

جام جم سرا: رحمت‌الله حافظی در تشریح هجوم مگس‌های سفید به شهر تهران گفت: مگس‌های سفید یا «عسلک» آفات کشاورزی هستند که به صورت مستقیم مشکلی برای سلامت انسان‌ها ایجاد نمی‌کنند اما از آنجا که از طریق سیستم تنفسی وارد بینی می‌شوند که ممکن است ناراحت‌کننده باشد به مردم توصیه می‌شود از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه علت حمله شدید مگس سفید به تهران، استفاده نادرست و ناصحیح از سموم کشاورزی در استان‌های غربی تهران است، گفت: همچنین تغییر اقلیم و گرم شدن هوا سبب تشدید این حمله شده است.

وی با بیان اینکه سازمان پارک‌ها برای مقابله با این مگس مشورت‌هایی با اساتید دانشگاه داشته و با تکیه بر ظرفیت علمی این افراد مناسب‌ترین مبارزه مکانیکی را انتخاب کرده است، گفت: آب‌شویی درختان بهترین نسخه برای مبارزه با این آفات است، چرا که به حیات برخی حشرات مفید نیز آسیب نمی‌زند.

حافظی با بیان اینکه در منطقه بلوارکشاورز و آزادی و هاشمی این مگس‌ها بیشتر دیده شده‌اند، گفت: به نظر می‌رسد با مبارزه مکانیکی ظرف دو هفته آینده این مساله حل و فصل شود. (ایسنا)



لینک منبع :آب‌شویی، راه‌حل مبارزه با مگس‌های سفید

آب‌شویی، راه‌حل مبارزه با مگس‌های سفید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../آب‌شویی،-راه‌حل-مبارزه-با-مگس‌های-سفید‎Cached19 سپتامبر 2014 ... رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و شورای شهر تهران گفت: سازمان پارک‌های شهرداری تهران پس از مشورت با اساتید دانشگاه‌ها، مبارزه مکانیکی و ... آب‌شویی، راه‌حل مبارزه با مگس‌های سفید - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/.../آب‌شویی-راه‌حل-مبارزه-با-مگس‌های-سفید‎Cached20 سپتامبر 2014 ... آب‌شویی، راه‌حل مبارزه با مگس‌های سفید. رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و شورای شهر تهران گفت: سازمان پارک‌های شهرداری تهران پس از مشورت با ... Images for آب‌شویی، راه‌حل مبارزه با مگس‌های سفید الف - تشکیل کمیته مقابله با هجوم مگس سفید alef.ir/vdca0wnua49n0o1.k5k4.html?270978‎Cached Similarمعاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال جاری کمیته ای در ارتباط با ... ها و راهکارها و راه حل های مقابله و مبارزه با آفات سفید بالک (عسلک) ها را به ما ارایه دهند. ... آبشویی و نصب برچسب های زرد رنگ پیرامون درختان که از راه های مبارزه با عسلک ... آشنایی با قاتلان طبیعی مگس سفید +تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../آشنایی-با-قاتلان-طبیعی-مگس-سفید-تصاویر‎Cached Similar20 سپتامبر 2014 ... مختاری با اشاره به اینکه با شناسایی رد مگس‌های سفید متوجه شدیم که بیشتر ... می‌‌کند اما در مبارزه مکانیکی شیوه آب‌شویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مگس سفید www.ajaums.ac.ir/DesktopModules/News/NewsView.aspx?... مگس سفید یا عسلک پنبه یا عسلک گلخانه ای با نام علمی ( Aleurodidae hom ... زیست را آلوده می‌‌کند اما در مبارزه مکانیکی شیوه آب‌شویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. آبشویی جواب نداد: شهر در دست مگس‌ها - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../آبشویی-جواب-نداد-شهر-در-دست-مگس‌ها‎Cached23 سپتامبر 2014 ... نادری پیشنهاد می‌دهد: «کمیسیون مبارزه با مگس سفید تشکیل شود چرا که این حشره روی همه گیاهان حتی گیاهان پارک پردیسان نشسته که این ... افزایش رطوبت و گرمای هوا علت تکثیر مگس سفید - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/273662/City/-Iranenvironment‎Cached1 ا کتبر 2014 ... معاون شهردار تهران ضمن تبیین راه حل های مبارزه با سفید بالک به ... است مزاحمت‌هایی برای شهروندان داشته باشد که با آبشویی درختان از بین خواهد رفت. عصر تعادل - جولان «عروس حشرات» در تهران! www.asretaadol.ir/news/16530/txt/جولان-عروس-حشرات-تهران از چند هفته قبل حشرات سفید رنگی در پایتخت مشاهد شده که به «مگس سفید» شهرت ... در پایتخت می‌گذرد هنوز راه حل و راهکار مناسبی برای مقابله با آنها اتخاذ نشده است. ... تمام گیاهان و درختان تخم‌گذاری کرده و از آنها تغذیه می‌کنند و آب‌شویی جواب نخواهد داد. ... همچنین مبارزه شیمیایی،بیولوژیک و فیزیکی برای از بین بردن مگس های سفید ... مگس سفید از کجا آمد؟ - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/833451‎Cached9 ا کتبر 2014 ... مگس سفید با جمعیتی میلیاردی می‌توانست تهدید جدی برای فضای سبز پایتخت باشد مسوولان شهری چندان با این نظریه موافق نبودند و تنها راه‌حل مبارزه با این ... حشره می‌گوید: مبارزه بیولوژیک، استفاده از آبشویی همراه با محلول‌های خاص، ...