مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماهی، قدرت شنوایی را افزایش می دهد

محققان دانشگاه هاروارد در تحقیقات اخیر خود به این نتیجه رسیدند که مصرف ماهی می تواند باعث افزایش قدرت شنوایی شود.

«امگا 3» موجود در ماهی برای مبتلایان به پیرگوشی نیز سودمند است.(پیرگوشی، افت شنوایی است که با افزایش سن بروز می کند).

تحقیقات پیشین نشان داده بود که مصرف ماهی می تواند ابتلا به بیماری آلزایمر را به تاخیر انداخته و اکنون مطالعات محققان فایده دیگری از ماهی را برملا کرده است. انواع ماهی ها می توانند فوایدی مانند کاهش علائم آلزایمر و افزایش قدرت شنوایی را در بر داشته باشند.

محققان توصیه می کنند برای کاهش یا به تعویق انداختن بیماری های دوران پیری حداقل دو وعده ماهی در رژیم هفته ای گنجانده شود.

در این تحقیق بیش از 65 هزار نمونه زن مورد بررسی و آزمایش قرار گرفتند. ماهی حاوی اسیدهای چرب «امگا 3» است که باعث بهبود گردش خون در رگ ها و عروق خونی می شود.

در تحقیقات گذشته، فواید «امگا 3» بر قلب نیز مشخص شده بود اما ماهی علاوه بر اینکه حاوی پروتئین و آمینو اسید است، می تواند احساس سیری را نیز در پی داشته و به کاهش وزن منجر شود.(مهر)



لینک منبع :ماهی، قدرت شنوایی را افزایش می دهد

ماهی، قدرت شنوایی را افزایش می دهد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../ماهی،-قدرت-شنوایی-را-افزایش-می-دهد‎Cached13 سپتامبر 2014 ... اشخاصی که با مشکلات شنوایی یا پیر گوشی دست به گریبان هستند با مصرف ماهی می توانند قدرت شنوایی خود را افزایش دهند. ماهی قدرت شنوایی را افزایش می دهد - موسسه دانش بنیان نیوشا www.newsha.org/P/1379 ماهی قدرت شنوایی را افزایش می دهد. اشخاصی که با مشکلات شنوایی یا پیرگوشی دست به گریبان هستند با مصرف ماهی می توانند قدرت شنوایی خود را افزایش دهند. برای بهبود قدرت شنوایی خود ماهی بخورید ! - طنین سمعک www.taninsamak.com/فواید-خوردن-ماهی/‎Cached6 نوامبر 2016 ... برای بهبود قدرت شنوایی خود ماهی بخورید ! ... اخیری که در دانشگاه هاروارد صورت پذیرفته است، نشان می دهد که اشخاصی که مشکلات کم شنوایی یا پیری گوش دارند می توانند با مصرف ماهی قدرت شنوایی خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهند. تاثیر ماهی بر قدرت شنوایی؛ اگر گوش شما یا اطرافیانتان سنگین شده ... www.khabaronline.ir/detail/375180 13 سپتامبر 2014 ... اشخاصی که با مشکلات شنوایی یا پیر گوشی دست به گریبان هستند با مصرف ماهی می‌توانند قدرت شنوایی خود را افزایش دهند. محققان دانشگاه هاروارد در ... قدرت شنوایی تان با خوردن ماهی چند برابر می شود www.hidoctor.ir/40483_قدرت-شنوایی-تان-با-خوردن-ماهی-چند-برابر.html/‎Cached12 سپتامبر 2014 ... خوردن گوشت ماهی موجب سلامت و افزایش قدرت شنوایی افراد می گردد. ... می دهد زنانی که از میزان بالایی ماهی و اسیدهای چرب مصرف می کنند کمتر در معرض ... تاثیر ماهی بر افزایش قدرت شنوایی « بهداشت و تغذیه - یک دوست دات کام www.1doost.com/Post-18196.htm‎Cached17 سپتامبر 2014 ... اشخاصی که با مشکلات شنوایی یا پیر گوشی دست به گریبان هستند با مصرف ماهی می توانند قدرت شنوایی خود را افزایش دهند. گوش های تیز می خواهید؟ ماهی بخورید - تبیان article.tebyan.net/285277/گوش-های-تیز-می-خواهید-ماهی-بخورید‎Cached21 سپتامبر 2014 ... نتایج پژوهش جدیدی که در American Journal of clinical nutrition به چاپ رسیده است نشان می‌دهد مصرف ماهی باعث افزایش قدرت شنوایی می‌شود. غذاهای مفید و مضر برای گوش - تبیان article.tebyan.net/81998/غذاهای-مفید-و-مضر-برای-گوش‎Cached29 دسامبر 2008 ... ... که طی آن عفونت گوش میانی و پارگی پرده گوش رخ می دهد و دیگر سندروم منیر... ... عامل گوش درد است که به دنبال آن کاهش شنوایی و افزایش دمای بدن اتفاق می افتد. ... جگر، شیر پرچربی، تخم مرغ و ماهی های روغنی دارای ویتامین A هستند. گوشت ماهی از کاهش قدرت شنوایی جلوگیری می‌کند - ایسنا www.isna.ir/news/.../گوشت-ماهی-از-کاهش-قدرت-شنوایی-جلوگیری-می-کند 12 سپتامبر 2014 ... یافته های یک بررسی جدید نشان می دهد زنانی که از میزان بالایی ماهی و اسیدهای چرب مصرف می کنند کمتر در معرض خطر از دست دادن قدرت شنوایی خود ... تاثیر خوردن ماهی در تقویت شنوایی namanews.com | نما‌نیوز www.namanews.com/News/194259/تاثیر-خوردن-ماهی-در-تقویت-شنوایی 25 مارس 2017 ... خوردن گوشت ماهی موجب سلامت و افزایش قدرت شنوایی افرادمی گردد. ... یک بررسی جدید نشان می دهد زنانی که از میزان بالایی ماهی و اسیدهای چرب مصرف می ...