مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محله‌های تهران +جدول

جام جم سرا: البته اجاره‌بها در هر منطقه‌ای نرخ مشخصی دارد و در صورتی که اجاره‌بها از مقدار خاصی بالاتر رود مستاجران حاضر به پذیرفتن آن نیستند، اما گاهی مالکان اجاره‌بها را بیش از متوسط سالانه افزایش می‌دهند و مستاجران هم به دلیل برخی شرایط حاضر به پذیرفتن این نرخ‌ها هستند.
در واقع مستاجران ترجیح می‌دهند واحد مسکونی مناسب را حتی بالاتر از قیمت عرف بازار اجاره کنند اما گروه دیگری از مستاجران هم ترجیح می‌دهند که واحد خود را حتی در صورت بالابردن اجاره ازسوی مالک، تغییر ندهند تا هزینه‌ای را بابت حمل‌ونقل اثاثیه یا پیدا کردن خانه مناسب صرف نکنند.
فعالان بازار مسکن معتقد هستند گرچه بازار اجاره‌بهای مسکن در شهریورماه به اوج خود می‌رسد و شاهد بیشترین تعداد معاملات مسکن خواهیم بود، اما جهش و افزایش اجاره‌بها پیش‌بینی نمی‌شود.
یکی از فعالان بازار اجاره می‌گوید: شهریور ماه مطابق هر سال با بیشترین حجم معاملات مسکن روبه‌رو هستیم، اما پس از آن با شروع فصل جدید اندکی بازار آرام و ساکت می‌شود و دوباره در دی‌ماه رونق معاملات را شاهد خواهیم بود.
برخی از فعالان بازار اجاره معتقدند نرخ‌های اجاره در ماه شهریور کمی افزایش پیدا می‌کند. یک کارشناس حوزه مسکن معتقد است :در بازار کنونی وضعیت گاهی به نفع موجران می‌شود و گاهی به نفع مستاجران. اما در نیمه دوم سال جاری با جهش قیمتی مسکن مواجه نخواهیم شد و اگر هم بازار اجاره با اندکی افزایش قیمتی همراه شود، بر اساس تورم موجود و طبیعت بازار است.
در صورتی که بتوان هزینه‌های غیرمستقیم و مبادلاتی را هم برای مستاجر و هم موجر کاهش داد، فشار قیمتی نیز کمتر می‌شود و این عامل خود کنترل‌کننده و کاهش‌دهنده قیمت‌ها در بازار خواهد بود.
کاهش هزینه‌های مربوط به یافتن مسکن، هزینه‌های معاملات ملکی و جابه‌جایی هزینه از جمله هزینه‌هایی است که می‌تواند به کاهش قیمت‌های غیرمستقیم کمک کند و اگر بتوان برای کاهش قیمت‌ها مشوق‌هایی در نظر گرفت و طول مدت قرارداد را بیشتر کرد خودبه‌خود هزینه‌های اضافی را کاهش می‌دهد.
با وجود این، برخی از دلالان بازار از وضعیت اجاره امسال چندان راضی نیستند. یک مشاور املاک شرق تهران با گلایه از وضعیت بازار اجاره می‌گوید: تعداد قراردادهایی که در شهریور ماه امسال بسته شده نسبت به ماه مشابه در سال گذشته 30 تا 40 درصد کاهش یافته است و بیشتر مستاجران علاقه‌مند هستند که قراردادهای سال گذشته را تمدید کنند.

(دنیای اقتصاد)



لینک منبع :قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محله‌های تهران +جدول

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محله‌های تهران +جدول - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../قیمت-رهن-و-اجاره-آپارتمان-در-محله‌های-تهران-جدول‎Cached Similar10 سپتامبر 2014 ... بازار اجاره مسکن که هرساله با شروع سال جدید و افزایش تورم با مبالغ صعودی همراه می‌شود امسال هم در ابتدای سال افزایش 10 تا 20 درصدی را تجربه کرد و ... آپارتمان رهن و اجاره در تهران - خانه من ihome.ir https://www.ihome.ir/رهن-اجاره/آپارتمان/تهران/‎Cachedآپارتمان برای رهن و اجاره در تهران با بهترین قیمت. ... بهترین آپارتمان برای رهن و اجاره را در ihome.ir، جامع ترین وبسایت املاک کشور ... تاریخ انتشار:۱ ساعت پیش. قیمت رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 6 تهران + جدول www.eghtesadnews.com/.../173827-قیمت-رهن-اجاره-آپارتمان-در-منطقه-تهران-جدول‎Cached2 جولای 2017 ... قیمت رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۶ تهران + جدول ... از 10 سال سن داشته‌اند و در برخی از محله‌ها متوسط سن بنای واحدهای اجاری به بیش از 25 سال می‌رسد. قیمت رهن و اجاره مسکن در محله‌های تهران +جدول - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../قیمت-رهن-و-اجاره-مسکن-در-محله-های-تهران-جدول‎Cached8 مه 2016 ... به گزارش مشرق، در شرایطی که بر اساس گزارشات رسمی نرخ اجاره در تهران طی فروردین ماه 9.8 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته، بررسی‌های میدانی ... نرخ رهن و اجاره آپارتمان در تهران/جدول www.fardanews.com/fa/.../نرخ-رهن-و-اجاره-آپارتمان-در-تهرانجدول‎Cachedنرخ رهنی که این روزها برای واحدهای مسکونی در بازار مسکن برخی از محله های تهران از سوی موجران اعلام می‌شود، کمتر از 15 میلیون تومان نیست. عصر ساختمان - قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محله صادقیه تهران+ جدول www.asresakhteman.com/.../قیمت-رهن-و-اجاره-آپارتمان-در-محله-صادقیه-تهران-جدول‎Cached12 جولای 2016 ... عصر ساختمان- قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محله صادقیه تهران را در می توانید در جدول زیر مشاهده کنید. عصر ساختمان - قیمت رهن و اجاره در غربی ترین محله تهران + جدول www.asresakhteman.com/News/13389‎Cached5 سپتامبر 2016 ... عصر ساختمان- قیمت آپارتمان های فایل شده برای رهن و اجاره در محله شهران در متراژهای مختلف را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید. قیمت رهن و اجاره مسکن در محله‌های تهران +جدول - نکته آنلاین nokteonline.com/fa/.../قیمت-رهن-و-اجاره-مسکن-در-محله‌های-تهران-جدول‎Cachedقیمت رهن و اجاره مسکن در محله‌های تهران +جدول. جدول زیر نرخ اجاره واحدهای 75‌متری پایتخت را نشان می‌دهد: مظنه رهن و اجاره مسکن در محله‌های تهران +جدول. Bookmark and Share. قیمت رهن و اجاره آپارتمان در منطقه یوسف آباد +جدول - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../قیمت-رهن-و-اجاره-آپارتمان-در-منطقه-یوسف-آباد-جدول‎Cached Similar20 آگوست 2014 ... محله یوسف آباد که یکی از محلات قدیمی تهران است معیارهای خود را برای ... به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، قیمت انواع رهن و اجاره آپارتمان در ... نرخ رهن و اجاره آپارتمان در تهران (+جدول) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../نرخ-رهن-و-اجاره-آپارتمان-در-تهران-جدول‎Cached Similar23 آوریل 2013 ... شفاف - نرخ رهنی که این روزها برای واحدهای مسکونی در بازار مسکن برخی از محله های تهران از سوی موجران اعلام می‌شود، کمتر از 15 میلیون تومان نیست.