مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بیماری‌هایی که باعث ریزش مو می‌شوند

جام جم سرا: دکتر فرامرز عشقی در عین حال مهم‌ترین علت ریزش مو را ژنتیکی دانست و افزود: بالا رفتن هورمون‌های مردانه در زنان و مردان، کم خونی، کمبود پروتئین و مواد غذایی نیز از دیگر علل ریزش مو به شمار می‌آیند. رژیم‌های غذایی طولانی و سخت، جراحی‌های سنگین، مسائل روحی و زایمان نیز می‌تواند باعث ریزش مو شود.

این متخصص پوست و مو خاطرنشان کرد: خارش سر یکی از علائم بیماری «سبوره» است و پوست سر چرب، شوره و خارش نیز می‌تواند با ریزش مو همراه باشد.

عشقی با اشاره به اینکه هنوز تاثیر سیگار بر ریزش مو اثبات نشده است، یادآور شد: ریزش کمتر از ۵۰ تار مو در هر شبانه روز طبیعی است در غیر این صورت افراد باید به پزشک مراجعه کنند. (ایسنا)



لینک منبع :بیماری‌هایی که باعث ریزش مو می‌شوند

چه بیماریهایی باعث افزایش ریزش مو می شود؟ - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/6972_چه-بیماریهایی-باعث-افزایش-ریزش-مو-می-شو.html/‎Cached Similar19 سپتامبر 2013 ... چه بیماریهایی باعث افزایش ریزش مو می شود؟,:امروز گفتگوی خواندنی درباره ریزش مو با دکتر متخصص پوست و مو داریم که ،درباره داروهای گیاهی برای ... 10 علت اصلی ریزش مو - بیتوته www.beytoote.com/attire/hair/main1-cause-hair-loss.html‎Cached Similarعلت اصلی ریزش مو بیماری های مو,نازک شدن موها ,انواع ریزش موها,مراقبت زیاد مو,مدل مو , از ... ویتامین ها و عناصر معدنی و رژیم متعادل داشتن باعث می شود که تمام بدن و اعضای ... این بیماری ها موجب ریزش مو می شوند - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../این-بیماری-ها-موجب-ریزش-مو-می-شوند‎Cached Similar28 ا کتبر 2013 ... ریزش موی مقطعی اغلب به دنبال ابتلا به بیماری‌های گوناگون است. با درمان بیماری پایه‌ای که باعث ریزش مو شده است و مصرف داروهای محرک رشد مو در ... این بیماری ها باعث ریزش مو می شود - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../616893-این-بیماری-ها-باعث-ریزش-مو-می-شود‎Cached5 مه 2017 ... یکی از عوامل ریزش مو، کمبود آهن است در بدن است که منجر به کمبود سلول‌های ... وی عنوان کرد: کم کاری تیروئید از جمله بیماری هایی است که اغلب در ... برای جلوگیری از ریزش مو چه کنیم؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../برای-جلوگیری-از-ریزش-مو-چه-کنیم‎Cached29 سپتامبر 2013 ... نیز از سری دیگر بیماری‌هایی است که به ریزش موی مقطعی دامن می‌زند. ... اختلال در سیستم بافت‌های بدن، باعث ریزش مو به میزان قابل توجهی می‌شود و در ... چه عواملی باعث ریزش مو می شوند؟ - تبیان article.tebyan.net/11354/چه-عواملی-باعث-ریزش-مو-می-شوند-‎Cachedالبته داروهایی هستند که در بیشتر افراد باعث ریزش مو می شوند . ... بعضی از بیماری هایی داخلی و پوستی میتوانند باعث ریزش مو شوند؛ مثلاً تب بالا، حدوداً بعد از 3 ماه ... بیماری‌هایی که باعث ریزش مو می‌شوند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../بیماری‌هایی-که-باعث-ریزش-مو-می‌شوند‎Cached9 سپتامبر 2014 ... یک متخصص پوست و مو ضمن تشریح علل ریزش مو گفت: ریزش مو می‌تواند یکی از نخستین علامت‌های بیماری‌های تیروئید، کبد و سرطان‌ها باشد. چه بیماری‌هایی باعث ریزش مو می‌شود؟ - آفتاب www.aftabir.com/.../چه-بیماری-هایی-باعث-ریزش-مو-می-شود‎Cached10 سپتامبر 2014 ... در ۵۰ درصد موارد بیماری های غده تیروئید باعث ریزش موها می شود. بیماری‌هایی که باعث ریزش مو می‌شوند - سلامتی salamati.ir/2017/01/10/بیماری‌هایی-که-باعث-ریزش-مو-می‌شوند/‎Cached10 ژانویه 2017 ... یک متخصص پوست و مو ضمن تشریح علل ریزش مو گفت: ریزش مو می‌تواند یکی از نخستین علامت‌های بیماری‌های تیروئید، کبد و سرطان‌ها باشد. آیا ریزش مو نشانه بیماری است؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4086349/آیا-ریزش-مو-نشانه-بیماری-است‎Cached Similar10 سپتامبر 2012 ... اغلب زمانی که اولین بار ریزش موهایتان آغاز می‌شود، دقیقا یادتان ... آن ناشی از بیماری‌های التهابی روده یا فقر تغذیه‌ای می‌تواند باعث ریزش موها شود.