مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زنان شاغل در کافی‌شاپ باید گدایی و دزدی کنند؟

جام جم سرا: شهیندخت مولاوردی در این باره افزود: به گفته رئیس اداره اماکن ناجا اشتغال زنان در فضای عمومی سفره خانه‌ها ممنوع است اما در آشپزخانه‌ها ایرادی ندارد. باید دید که این موضوع از روی برداشت و اظهار نظر شخصی و سلیقه‌ای است یا خیر؟ و طبق کدام مصوبه و قانون اشتغال زنان در کافی شاپ‌ها ممنوع است؟

به نقل از فارس، وی با بیان اینکه هم اکنون بخش زیادی از آمار بیکاری در جامعه به زنان اختصاص دارد گفت: با توجه به وضعیت بیکاری زنان در جامعه این اماکن به عنوان محلی برای کسب درآمد و گذران زندگی محسوب می‌شود که می‌تواند اشتغالزایی برای زنان را به دنبال داشته باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید به این نکته توجه شود که آیا زنانی که هم اکنون در کافی شاپ‌ها مشغول به کار هستند به دنبال این ممنوعیت باید تکدی‌گری و یا دزدی کنند؟

مولاوردی با انتقاد از نگاه یکجانبه به این موضوعات گفت: باید در صورت گذاشتن این ممنوعیت‌ها راهکارهای جایگزین ارائه شود و درصورتیکه راهکار دیگری ارائه نشود ممکن است زنان با آسیب‌های اجتماعی زیادی مواجه شوند. (همشهری)



لینک منبع :زنان شاغل در کافی‌شاپ باید گدایی و دزدی کنند؟

زنان شاغل در کافی‌شاپ باید گدایی و دزدی کنند؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../زنان-شاغل-در-کافی‌شاپ-باید-گدایی-و-دزدی-کنند؟‎Cached8 سپتامبر 2014 ... معاون رئیس جمهور در امور زنان با انتقاد از ممنوعیت اشتغال زنان در کافی شاپ‌ها گفت: اشتغال برای برخی از زنان در این اماکن ضروری است و خرج زندگی ... Images for زنان شاغل در کافی‌شاپ باید گدایی و دزدی کنند؟ زنان شاغل در کافی‌شاپ باید گدایی و دزدی کنند؟ - گیلان خبر www.gilankhabar.com/fa/tiny/news-3384‎Cached8 سپتامبر 2014 ... زنان شاغل در کافی‌شاپ باید گدایی و دزدی کنند؟ معاون رئیس جمهور در امور زنان با انتقاد از ممنوعیت اشتغال زنان در کافی شاپ‌ها گفت: اشتغال برای ... زنان شاغل در کافی‌شاپ باید گدایی و دزدی کنند؟ - رهتا www.rahta.com/.../زنان_شاغل_در_کافی‌شاپ_باید_گدایی_و_دزدی_کنند؟ گردآوری پورتال رهتا : معاون رئیس جمهور در امور زنان با انتقاد از ممنوعیت اشتغال زنان در کافی شاپ‌ها گفت: اشتغال برای برخی از زنان در این اماکن ضروری است و خرج ... واکنشها به اشتغال زنان در کافی شاپ ها - تبیان article.tebyan.net/284797/واکنشها-به-اشتغال-زنان-در-کافی-شاپ-ها‎Cached11 سپتامبر 2014 ... معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید به این نکته توجه شود که آیا زنانی ... مشغول به کار هستند به دنبال این ممنوعیت باید تکدی گری و یا دزدی کنند؟ ... با الفاظ زشت، آزار در محیط کار، فشار در خانه بویژه برای زنان شاغل و . ممنوعیت اشتغال زنان در کافی‌شاپ‌ها - صبح بخیر sobbekheir.com/tag/ممنوعیت-اشتغال-زنان-در-کافی‌شاپ‌ها‎Cachedمعاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایجاد این ممنوعیت برای زنان شاغل در حالی که ... به اعلام ممنوعیت اشتغال خانمها در کافی شاپ: کار نکنند،بروند گدایی ودزدی کنند؟ ... خود را از این راه به دست می آورند آیا باید به دنبال این ممنوعیت آنها دزدی کنند؟ زنان - جام جم آنلاین 188.75.89.4/Sara/service/07-270-370/55/زنان‎Cachedتصویر زنان شاغل در کافی‌شاپ باید گدایی و دزدی کنند؟ ... معاون رئیس جمهور در امور زنان با انتقاد از ممنوعیت اشتغال زنان در کافی شاپ‌ها گفت: اشتغال برای برخی از ... واکنش معاون رئیس جمهور به اعلام ممنوعیت اشتغال خانمها در کافی شاپ ... news.kodoom.com/iran-society/واکنش-معاون-رئیس.../4441539/‎Cached7 سپتامبر 2014 ... معاون رئیس جمهور در امور زنان با انتقاد از ممنوعیت اشتغال زنان در کافی شاپ ها گفت: ... جمهور به اعلام ممنوعیت اشتغال خانمها در کافی شاپ: کار نکنند،بروند گدایی ودزدی کنند؟ ... همشهری: زنان شاغل در کافی‌شاپ باید تکدی‌گر یا دزد شوند؟ زنان شاغل در کافی شاپ ها چه کسانی هستند و چه می خواهند - تریبون زمانه https://www.tribunezamaneh.com/archives/57504‎Cachedزنان شاغل در کافی شاپ ها چه کسانی هستند و چه می خواهند | تریبون زمانه تریبونی ... دارند باید مردانی را به عنوان مباشر خود در این اماکن معرفی کنند چراکه طبق قانون، ... واکنش معاون رییس جمهور به ممنوعیت اشتغال زنان در کافی‌شاپ‌ها/ مولاوردی www.khabaronline.ir/detail/373544/society/family‎Cached Similar3 سپتامبر 2014 ... سلام چرا فکر می کنید با کار کردن یک زن در کافی شاپ باید غیرتها به جوش ... همینکه بتواند روی حجاب برخی از خانمهای شاغل در آن مکانها کار کند کفایت می ... پولی و گدایی و تن فروشی زنان اشکال نداره ولی کار ِ شرافتمندانه اشکال داره؟ ... دزدی کردن و لقمه حرام بودن زشته، نه کار و تلاش شرافتمندانه برای گذران زندگی.