مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ابوالفضل پورعرب: از ایدز و اعتیاد گفتند اما نگفتند سرطان دارد |عکس|

جام جم سرا: پورعرب با بیان مراتب سپاس خود از مردم برای دعا‌هایشان که با تلاش پزشکان در درمان و بازگشت سلامتی به او همراه بود افزود: بیماری سرطانم خوش خیم بود.

بازیگر فیلمهای نرگس و عروس که با چهره‌ای متفاوت از سالهای جوانی و آنچه پیش‌تر از وی دیده بودیم در تلویزیون حاضر شده بود، با اشاره به اینکه چندی است به دنیای سینما بازگشته، گفت با دنیای بازیگری خداحافظی کرده و قصد فیلمسازی دارد.


وی اظهار کرد: برای من جالب است کسانی که مرا می‌شناختند هرگز در این دوره ۴ ساله بیماری به من زنگ نزدند و البته چه بسیار کسانی که با من کاری نداشته‌اند اما همواره جویای حالم بودند.


به گزارش جام‌جم‌سرا، او با اشاره به انتشار شایعه درگذشت خود در برخی رسانه‌ها، با عذرخواهی از پسرش گفت: با پسرم تماس گرفته بودند و گفته بودند پدرت فوت کرده. ما هم مثل دیگران خانواده‌ای داریم، فرزند و مادر و اقوام و دوستانی داریم، این شایعات آن‌ها را نگران می‌کند.


پورعرب در پایان سخنانش در حالی که با مردم صحبت می‌کرد گفت: رمز مانایی بازیگر، مردمی بودن اوست. این مردم هستند که بازیگری را ماندگار یا گذرا می‌کنند. من از همه می‌خواهم با هم کمی مهربان‌تر باشیم.



لینک منبع :ابوالفضل پورعرب: از ایدز و اعتیاد گفتند اما نگفتند سرطان دارد |عکس|

ابوالفضل پورعرب: از ایدز و اعتیاد گفتند اما نگفتند سرطان دارد |عکس| jamejamonline.ir/.../ابوالفضل-پورعرب-از-ایدز-و-اعتیاد-گفتند-اما-نگفتند-سرطان-دارد-عکس‎Cached Similar6 سپتامبر 2014 ... ابوالفضل پورعرب، بازیگر نام آشنا و محبوب سینما، شب گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» از آوار شایعات بر سر هنرمندان، بازیگران و ... ابوالفضل پورعرب: از ایدز و اعتیاد گفتند اما نگفتند سرطان دارد iraneconomist.com/.../ابوالفضل-پورعرب-از-ایدز-و-اعتیاد-گفتند-اما-نگفتند-سرطان-دارد‎Cached Similar6 سپتامبر 2014 ... ابوالفضل پورعرب، بازیگر نام آشنا و محبوب سینما، شب گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» از آوار شایعات بر سر هنرمندان، بازیگران و ... ابوالفضل پورعرب: از ایدز و اعتیاد گفتند اما نگفتند سرطان دارد! www.beytoote.com/news/cultural.../addiction-cancer-pvrrb.html‎Cachedبازیگر محبوب سینما دنیای سینما سرطان خوش خیم , سینمای ایران , ابوالفضل پورعرب , سرطان , اخبار فرهنگی و هنری , بیماری ابوالفضل پورعرب , اخبار بازیگران , ابوالفضل پورعرب: از ایدز و اعتیاد گفتند اما نگفتند سرطان دارد! | | linkchee.com/GYDBGAAAAAAIA 31 دسامبر 2016 ... اخبار فرهنگی – ابوالفضل پورعرب: از ایدز و اعتیاد گفتند اما نگفتند سرطان دارد! ابوالفضل پورعرب، بازیگر نام آشنا و محبوب سینما، شب گذشته ... ابوالفضل پورعرب: از ایدز و اعتیاد گفتند اما نگفتند سرطان دارد |عکس| 77.104.65.15/.../ابوالفضل-پورعرب-از-ایدز-و-اعتیاد-گفتند-اما-نگفتند-سرطان-دارد-عکس‎‎Cachedابوالفضل پورعرب، بازیگر نام آشنا و محبوب سینما، شب گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» از آوار شایعات بر سر هنرمندان، بازیگران و چهره‌های سر‌شناس گله ... پورعرب معتاد matlabha.xyz/پورعرب-معتاد.html‎Cachedابوالفضل پورعرب از ایدز و اعتیاد گفتند اما نگفتند سرطان دارد. بازیگر محبوب سینما دنیای سینما سرطان خوش خیم سینمای ایران ابوالفضل پورعرب سرطان اخبار. ابوالفضل پورعرب: از ایدز و اعتیاد گفتند اما نگفتند سرطان دارد! - هنر ... tnews.ir/news/50D330075060.html‎Cachedبه گزارش کرمان هنر به نقل از جام جم آنلاین ، ابوالفضل پورعرب، بازیگر نام آشنا و محبوب ... و گفتند پورعرب معتاد است، ایدز گرفته، اما هیچ کسی نگفت او سرطان دارد. عکس ابوالفضل پورعرب در زمان بیماری - سایت عکس بازیگران https://iran-actor.ir/عکس-ابوالفضل-پورعرب-در-زمان-بیماری/‎Cachedادامه بیان کرد: خوشبختانه بیماری سرطان من خوش خیم بود، اما از وقتی به این بیماری دچار شدم، در ... ابوالفضل پورعرب: از ایدز و اعتیاد گفتند و نگفتند سرطان دارد … عکسهای ابوالفضل پورعرب در بیماری - سایت عکس بازیگران https://iran-actor.ir/عکسهای-ابوالفضل-پورعرب-در-بیماری/‎Cachedعرب … او به علت بیماری بسیار ضعیف شده است اما ابوالفضل پور عرب هم چنان برای … ... ابوالفضل پورعرب: از ایدز و اعتیاد گفتند و نگفتند سرطان دارد … ابوالفضل پورعرب: از ایدز و اعتیاد گفتند اما نگفتند سرطان دارد |عکس| www.cloob.com/.../ابوالفضل_پورعرب%3A_از_ایدز_و_اعتیاد_گفتند_اما_نگفتند_سرطان 6 سپتامبر 2014 ... ابوالفضل پورعرب: از ایدز و اعتیاد گفتند اما نگفتند سرطان دارد |عکس|