مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ازدواج زن هندی با یک سگ!+عکس

جام جم سرا:«مانگلی موندا»، 18 ساله که به همراه خانواده‌اش در روستای «جارکلند» زندگی می‌کند طی آیین سنتی هند با یک سگ ولگرد به نام «شرو» پیمان زناشویی بست. این اقدام عجیب وی پس از آن صورت گرفت که تعداد از بزرگتر‌های روستا گفتند این زن نفرین شده است و ازدواج او با هر مردی منجر به مرگ آن مرد می‌شود.

«سری آمنموندا»، پدر این دختر گفت: ریش‌سفیدهای روستا به ما گفتند باید هرچه سریعتر مقدمات ازدواج «موندا» را با این سگ فراهم کنید. ما نیز خواستیم به آنها اطمینان دهیم که طلسم شیطان باطل شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، موندا گفت: این مراسم آن چیزی نبود که از ازدواج خود همیشه آرزو می‌کردم.

وی گفت: اصلا از این ازدواج خوشحال نیستم. اما با این حال از اینکه این ازدواج به صورت رسمی ثبت نمی‌شود خوشحالم چون می‌توانم به دنبال ازدواج با یک انسان واقعی باشم.

«موندا» افزود: تمام دختران آرزو دارند مانند ملکه‌ها ازدواج کنند.

خانواده موندا گفتند: اگرچه «شرو» معشوق موندا نیست اما از این پس در خانه ما مکانی برای زندگی یافته و از آوارگی نجات یافته است.



لینک منبع :ازدواج زن هندی با یک سگ!+عکس

Images for ازدواج زن هندی با یک سگ!+عکس ازدواج جنجالی دختر هندی 18 ساله با سگ ولگرد + عکس - پارس ناز www.parsnaz.com/controversial-married-18-year-old-girl-with-dogs-hindi-vlg.html‎Cachedازدواج جنجالی دختر هندی 18 ساله با سگ ولگرد ، دختر 18 ساله برای بدست اوردن ... دختر 18 ساله در یک اقدام حیرت اور جلو میهمانان با سگی که پدرش برایش یافته بود ... ازدواج دختر هندی با یک سگ ولگرد! (عکس) - ایران ناز www.irannaz.com/daughter-hindi-with-a-stray-dog-​​-photos.html‎Cached Similarمنگلی موندا، دختر 18 ساله هندی، با یک سگ ولگرد ازدواج کرد این ازدواج یک سنت قبیله ای است که برای دفع طلسم شیطانی انجام شده است ریش سفیدان. ازدواج زن هندی با یک سگ!+عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/1633174789700042519‎Cached5 سپتامبر 2014 ... یک زن 18 ساله هندی در اقدامی عجیب برای رهایی از طلسم شیطان با یک سگ پیمان زناشویی بست. ازدواج زن هندی با یک سگ!+عکس - شهدای ایران shohadayeiran.com/fa/news/49193/ازدواج-زن-هندی-با-یک-سگ-عکس‎Cached5 سپتامبر 2014 ... یک زن 18 ساله هندی در اقدامی عجیب برای رهایی از طلسم شیطان با یک سگ پیمان زناشویی بست. دختر نوجوان هندی با یک سگ ازدواج کرد! +تصاویر | رکنا www.rokna.ir/.../267779-دختر-نوجوان-هندی-با-یک-سگ-ازدواج-کرد-تصاویر‎Cached27 مه 2017 ... این اولین باری نیست که روستایان هند دختران را مجبور به ازدواج با سگ می کنند. ... با مردان غریبه ارتباط دارد و من در حمام زنم بی نوایم را کشتم!+عکس. ازدواج بی رحمانه ی دختر 9 ساله با سگ ولگرد + تصویر - جدیدترین ... www.momtaznews.com/ازدواج-بی-رحمانه-ی-دختر-9-ساله-با-سگ-ولگر/‎Cached Similar23 نوامبر 2015 ... ازدواج بی رحمانه ی دختر ۹ ساله با سگ ولگرد + تصویر ... رسانه‌های دولتی هندوستان اعلام کردند که یک دختر هندی اهل یکی از قبایل این کشور مجبور شد تا با یک سگ ... + عکس ماجرای ازدواج یک دختر ۱ ساله!+عکس گردآوری توسط گروه خبرها ... دختر نوجوان هندی با یک سگ ازدواج کرد! +تصاویر - رکنا - شهرخبر www.shahrekhabar.com/social/149591202005857‎Cached27 مه 2017 ... این اولین باری نیست که روستایان هند دختران را مجبور به ازدواج با سگ می کنند. ... ازدواج دختری با چهره سوخته / داماد با یک تلفن عاشق او شد!+تصاویر ... ازدواج جنجالی دختر هندی ۱۸ ساله با سگ ولگرد+تصاویر - جام نیوز www.shahrekhabar.com/social/147987210071190‎Cached23 نوامبر 2016 ... به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، دختر 18 ساله در یک اقدام حیرت اور جلو میهمانان با سگی که پدرش برایش یافته بود پیوند زناشویی بست تا ... ازدواج زن هندی با یک سگ!+عکس - کلوب www.cloob.com/c/jamejamcpi/.../ازدواج_زن_هندی_با_یک_سگ!%2Bعکس 5 سپتامبر 2014 ... خانوم بهار بهار شما یعنی غش کردنو خط کشیدنو یه چیز خرافی میدونین؟؟؟؟؟؟؟ اون خط کشیدن دلیل پزشکی داره وقتی فرد به قول شما غش میکنه به ...