مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کودک بدون مغز در ۱۲ سالگی مُرد +عکس

جام جم سرا: این کودک زمان تولدش در سال ۲۰۰۱ میلادی تنها یک ساقه مغزی داشت و به عارضه نادری موسوم به «هیدروسفالی» مبتلا بود که موجب می‌شود نیمکره‌های مغزی تشکیل نشده و با کیسه‌های حاوی مایع مغزی – نخاعی جایگزین شوند.

به گزارش جام جم سرا، پزشکان گفتند این پسربچه ۱۲ ساله به اسم «تریوور جاج والتریپ» از آنجا که دارای ساقه مغز بود می‌توانست نفس بکشد و ضربان قلب داشته باشد و به برخی محرک‌ها پاسخ دهد. هرچند قادر نبود از قدرت بینایی خود استفاده کند یا ارتباط کلامی داشته باشد. پزشکان که امید نداشتند این کودک تا ۱۲ هفتگی نیز زنده بماند از ادامه حیات او تا ۱۷ ماهگی هم شوکه شده بودند.

به نقل از ایسنا، طبق اعلام موسسه ملی سلامت روش قطعی برای درمان این عارضه وجود ندارد و علائم آن ممکن است شامل تشنج، رشد ناکافی، معلولیت و نارسایی‌های ذهنی باشد.

به نقل از فاکس نیوز، این کودک با کمک تغذیه از راه لوله و تحریک کردن ماهیچه‌ها و مفصل‌ها توانست تا سن ۱۲ سالگی زندگی کند. همچنین در سال ۲۰۰۵ میلادی این کودک وضعیت جسمی بهتری پیدا کرده بود، ‌ وزنش افزایش یافته و ۱۵ دندان داشت.



لینک منبع :کودک بدون مغز در ۱۲ سالگی مُرد +عکس

Images for کودک بدون مغز در ۱۲ سالگی مُرد +عکس پسربچه 12 ساله بدون مغز درگذشت + عکس - پارس ناز www.parsnaz.com/12-year-old-boy-died-without-brains-photo.html‎Cachedپسربچه 12 ساله بدون مغز درگذشت ، پسر آمریکایی اهل لوئیزیانا که بدون مغز متولد شده ... به گزارش ایسنا، این کودک در زمان تولدش در سال 2001 میلادی تنها یک ساقه مغزی ... از راه لوله و تحریک کردن ماهیچه‌ها و مفصل‌ها توانست تا سن 12 سالگی زندگی کند. کودک بدون مغز در ۱۲ سالگی مُرد +عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../کودک-بدون-مغز-در-۱۲-سالگی-مُرد-عکس‎Cached Similar4 سپتامبر 2014 ... یک پسر بچه آمریکایی اهل لوئیزیانا که به دلیل ابتلا به عارضه‌ای نادر، از بدو تولد، بدون مغز پا به دنیا گذاشته بود پس از ۱۲ سال زندگی و به رغم ... کودک بدون مغز در ۱۲ سالگی مُرد +عکس - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../کودک-بدون-مغز-در-۱۲-سالگی-مُرد-عکس 4 سپتامبر 2014 ... یک پسر بچه آمریکایی اهل لوئیزیانا که به دلیل ابتلا به عارضه‌ای نادر، از بدو تولد، بدون مغز پا به دنیا گذاشته بود پس از ۱۲ سال زندگی و به رغم ... کودک بدون مغز در ۱۲ سالگی مُرد +عکس - بانک اطلاعات و مقالات روان ... tnews.ir/news/40CB29995935.html‎Cachedیک پسر بچه آمریکایی اهل لوئیزیانا که به دلیل ابتلا به عارضه ای نادر، از بدو تولد، بدون مغز پا به دنیا گذاشته بود پس از ۱۲ سال زندگی و به رغم مراقبت دلسوزانه ... کودک بدون مغز در ۱۲ سالگی مُرد +عکس - کلوب www.cloob.com/c/.../کودک_بدون_مغز_در_۱۲_سالگی_مُرد_%2Bعکس 4 سپتامبر 2014 ... کودک بدون مغز در ۱۲ سالگی مُرد +عکس. ... این پسربچه ۱۲ ساله به اسم «تریوور جاج والتریپ» از آنجا که دارای ساقه مغز بود می‌توانست نفس بکشد و . کودک بدون مغز - کلوب www.cloob.com/result/کودک_بدون_مغز 4 سپتامبر 2014 ... کودک بدون مغز در ۱۲ سالگی مُرد +عکس ... این پسربچه ۱۲ ساله به اسم «تریوور جاج والتریپ» از آنجا که دارای ساقه مغز بود می‌توانست نفس بکشد و . تولد کودکی عجیب در استرالیا+عکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../تولد-کودکی-عجیب-در-استرالیا-عکس‎Cached14 مه 2014 ... برچسب‌ها : عکس کودک عجیب کودک دوقلو نوزاد استرالیایی دو صورت دو مغز دوقلو ناقص الخلقه ... تصویر کودک بدون مغز در ۱۲ سالگی مُرد +عکس ... جداسازی پاهای کودکی شبیه به پری دریایی |عکس| - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../جداسازی-پاهای-کودکی-شبیه-به-پری-دریایی-عکس‎‎Cached27 سپتامبر 2014 ... یک کودک ۷ ساله پروئی که با پاهایی به هم چسبیده همچون موجودات افسانه‌ها و قصه‌های موسوم به پری ... تصویر کودک بدون مغز در ۱۲ سالگی مُرد +عکس ... 12 سال زندگی بدون مغز +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/341297/‎Cached3 سپتامبر 2014 ... پسر آمریکایی اهل لوئیزیانا که بدون مغز متولد شده بود پس از 12 سال زندگی از دنیا رفت. ... به گزارش گروه اجتماعی مشرق، این کودک در زمان تولدش در سال 2001 میلادی تنها یک ساقه ... از راه لوله و تحریک کردن ماهیچه‌ها و مفصل‌ها توانست تا سن 12 سالگی زندگی کند. ... تلاش مردان خشمگین برای ورود به صحن شورای شهر تهران ...