مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان تنبلی کبد با عرق کاسنی

جام جم سرا: کاسنی گیاهی دارویی است که در طبیعت بسیار وجود دارد و خواص بیشماری برای بدن دارد. این گیاه با طبع سرد می‌تواند حرارت و التهاب را از بدن دور کند.

براساس تحقیقات عرق کاسنی نقش بسزایی در تولید سلول‌های کبدی ایفا می‌کند و منبع سرشار از ویتامین c بوده و تمام بیماری‌های مزمن کبدی را برطرف می‌کند. علائمی چون زردی پوست و خستگی مفرط مطمئنا از علائم بروز مشکل در کبد است و تنبلی کبد نشان از وجود این بیماری‌ها در بدن است. به عقیده متخصصان طب سنتی و گیاهی، با کاسنی و عرق کاسنی می‌توان فعالیت کبد را به حد اعتدال رساند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، اگر جزو افرادی هستید که مدام دچار گر گرفتگی می‌شوید روزی یک لیوان کاسنی بدن شما را خنک می‌کند.


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :درمان تنبلی کبد با عرق کاسنی

تنبلی کبد را با عرق کاسنی درمان کنید - بیتوته www.beytoote.com/health/cure-herbaceous/sluggish1-liver.html‎Cached Similarخاصیت گیاه کاسنی گیاه کاسنی علت تنبلی کبد,درمان تنبلی کبد,عرق کاسنی, خواص کاسنی,خواص عرق کاسنی,کبد,تنبلی کبد,علت تنبلی کبد,خاصیت عرق ... درمان تنبلی کبد با عرق کاسنی - سلامتی salamati.ir/2017/01/11/درمان-تنبلی-کبد-با-عرق-کاسنی/‎Cached11 ژانویه 2017 ... کبد عضوی سم زدا در بدن است که سوزاندن چربی‌ها از مهم‌ترین وظایف این عضو به شمار می‌آید. اگر در این عضو از بدن اختلالی به وجود آید تمام اعضای دیگر ... درمان تنبلی کبد با عرق کاسنی - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../درمان-تنبلی-کبد-با-عرق-کاسنی دانستنی‌هایی در مورد عرق کاسنی و اثرات مفید آن بر کبد را در ادامه مطلب بخوانید. تصویر درمان تنبلی کبد با عرق کاسنی. جام جم سرا: کاسنی گیاهی دارویی است که در ... کاسنی معجزه‌گری طبیعی در رفع تنبلی کبد - پارسی طب fa.parsiteb.com/کاسنی-معجزه‌گری-طبیعی-در-رفع-تنبلی-کب/‎Cached Similarعطاران و صاحب‌نظران در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی، عرق کاسنی را سرد می‌دانند که ... عرق کاسنی با تقویت کبد، رنگ پوست را روشن، بیماری‌های مزمن پوستی به ... تنبلی کبد را با عرق کاسنی درمان کنید - آکا www.akairan.com/health/tebsonati.../20149212315.html‎Cached Similarخاصیت گیاه کاسنی گیاه کاسنی علت تنبلی کبد,درمان تنبلی کبد,عرق کاسنی, خواص کاسنی,خواص عرق کاسنی,کبد,تنبلی کبد,علت تنبلی کبد,خاصیت عرق ... تنبلی کبد را با عرق کاسنی درمان کنید | تک مطلب takmatlab.com/تنبلی-کبد-را-با-عرق-کاسنی-درمان-کنید/ خاصیت گیاه کاسنی گیاه کاسنی علت تنبلی کبد,درمان تنبلی کبد,عرق کاسنی, خواص کاسنی,خواص عرق کاسنی,کبد,تنبلی کبد,علت تنبلی کبد,خاصیت عرق ... آشنایی با خواص کاسنی؛ گیاهی معجزه‌گر - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/214678‎Cached Similar18 مه 2013 ... عرق کاسنی با تقویت کبد، رنگ پوست را روشن، بیماری‌های مزمن پوستی به ... کاسنی در درمان فشار خون، تقویت معده، کبد، کلیه، درمان ضعف اعصاب و ... درمان تنبلی کبد با عرق کاسنی http://bioteb.ir/10508 | health | Pinterest https://www.pinterest.co.kr/pin/573153490055703403/‎Cachedدرمان تنبلی کبد با عرق کاسنی http://bioteb.ir/10508. تنبلی کبد را با عرق کاسنی درمان کنید life.shafaqna.com/FA/0463250 تنبلی کبد را با عرق کاسنی درمان کنید. دانستنی هایی در مورد عرق کاسنی و اثرات مفید آن بر کبد را بیشتر بدانید. ادامه‌ی خبر را از سایت اصلی بخوانید. تنبلی کبد را با عرق کاسنی درمان کنید - - خوش آب و هوا www.goodclimate.ir/pezeshki/tnblykbdrabaaerghkasnydrmanknyd.html تنبلی کبد را با عرق کاسنی درمان کنید - menuدوشنبه 01 / 03 / 96 تازه های پزشکی تازه های پزشکی تاریخ انتشار : پنجشنبه 06 / 10 / 2016مشاهده : 48سایر خبرهای ...