مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ترمیم جمجمه مرد چینی با چاپگر سه بعدی +عکس

جام جم سرا: متخصصان بخش جراحی بیمارستان دانشگاه پکن، قصد دارند با استفاده از ترکیبی از فلز تیتانیوم جمجمه مردی چینی به نام «هو پیانگ» را شبیه سازی کنند.

به نقل از خبرگزاری شینهوا، پروفسور «تیانگ ژو» جراح زیبایی و سرپرست گروه درمانی این مرد گفت: «این کار بسیار هیجان انگیز و البته خطرناک است.»

او افزود: «با استفاده از دستگاه‌های اندازه‌گیری لیزری، قالبی از جمجمه وی تهیه خواهیم کرد و سپس آن را با چاپگر سه بعدی منتشر می‌کنیم. طی جراحی دشواری که پیش رو داریم، ایمپلنت فلزی را به استخوان جمجمه متصل می‌کنیم تا پس از سه ماه مانند استخوان سخت شود.»

به گزارش جام جم سرا، دکتر «پیانگ میان» رئیس بخش رادیولوژی این بیمارستان نیز گفت: «برای اینکه دو طرف مغز بیمار قرینه و طبیعی جلوه کند، در اندازه گیری‌ها از تکنولوژی فوق مدرن و جدید‌ترین چاپگر سه بعدی استفاده خواهیم کرد»



لینک منبع :ترمیم جمجمه مرد چینی با چاپگر سه بعدی +عکس

Images for ترمیم جمجمه مرد چینی با چاپگر سه بعدی +عکس ترمیم جمجمه مرد چینی با چاپگر سه بعدی +عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../ترمیم-جمجمه-مرد-چینی-با-چاپگر-سه-بعدی-عکس‎Cached30 آگوست 2014 ... پزشکان با استفاده از چاپگر سه بعدی، جمجمه کشاورزی ۴۶ ساله را شبیه سازی خواهند کرد که از طبقه سوم ساختمانی اداری سقوط کرده و بخشی از از ... ترمیم جمجمه مرد چینی با چاپگر سه بعدی +عکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../ترمیم-جمجمه-مرد-چینی-با-چاپگر-سه-بعدی-عکس‎Cached30 آگوست 2014 ... پزشکان با استفاده از چاپگر سه بعدی، جمجمه کشاورزی ۴۶ ساله را شبیه سازی خواهند کرد که از طبقه سوم ساختمانی اداری سقوط کرده و بخشی از از ... ترمیم جمجمه با پرینت سه بعدی+عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/340732/‎Cached1 سپتامبر 2014 ... پزشکان بیمارستان چینی با استفاده از فناوری سه بعدی توانستند قسمت چپ جمجمه کشاورزی را که سال ها پیش در اثر یک حادثه آسیب دیده بود ترمیم ... با کمک پرینت سه بعدی جمجمه یک مرد چینی ترمیم شد + عکس | میهن پست mihanpost.com/ترمیم-جمجمه-کشاورز-چینی-با-فناوری-پرین/‎Cached1 سپتامبر 2014 ... به گزارش میهن پست -پزشکان بیمارستان چینی با استفاده از فناوری سه بعدی توانستند قسمت چپ جمجمه کشاورزی را که سال ها پیش در اثر یک حادثه ... ترمیم جمجمه مرد چینی با استفاده از چاپگر سه بعدی+تصاویر - قطره www.ghatreh.com/.../ترمیم-جمجمه-مرد-چینی-استفاده-چاپگر-بعدی-تصاویر‎Cached30 آگوست 2014 ... پزشکان با استفاده از چاپگر سه بعدی، بخشی از جمجمه کشاورزی چینی را شبیه سازی می کنند. - ترمیم جمجمه مرد چینی با چاپگر سه بعدی +عکس - کلوب www.cloob.com/c/jamejamcpi/109623931 30 آگوست 2014 ... پزشکان با استفاده از چاپگر سه بعدی، جمجمه کشاورزی ۴۶ ساله را شبیه سازی خواهند کرد که ... عکس های بیشتر و ادامه ی خبر در لینک زیر ... ترمیم ... زن چینی متوجه شد که در مغزش مخچه ندارد! |عکس| - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../زن-چینی-متوجه-شد-که-در-مغزش-مخچه-ندارد-عکس 13 سپتامبر 2014 ... زن ۲۴ ساله چینی که به دلیل مشکلات متعدد همچون ناتوانی در تکلم، حالت تهوع و سرگیجه، و ... تصویر ترمیم جمجمه مرد چینی با چاپگر سه بعدی +عکس ... پرینت سه بعدی_پرینتر سه بعدی_چاپ سه بعدی 3dprinterr.blogfa.com/‎Cachedپرینت سه بعدی_پرینتر سه بعدی_چاپ سه بعدی - خدمات چاپ سه بعدی و فروش پرینترهای سه بعدی. ... بازسازی و ساخت جمجمه مرد چینی با پرینترسه بعدی ... نخستین بار این نوع جراحی در سال 2014 والبته برای ترمیم استخوان نابود شده به وسیله سلول ... شکستگی جمجمه - علمی سرا elmisara.ir/tag/شکستگی-جمجمه.html مشرق نیوز - عکس/جمجمه مصنوعی جایگزین جمجمه معیوب شد ... 30 شکستگی در جمجمه‌ این مرد/تصاویر ... ترمیم جمجمه انسان بافناوری جدید ... پیوند جمجمه چاپی سه بعدی به دختری در چین به گزارش نشریه Medical Daily ، پزشکان جمجمه جدیدی با استفاده از چاپگر سه بعدی برای این دختربچه ساخته و آنرا به سر وی پیوند زدند که کار بی نظیری ...