مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مسابقه لاستیک دزدی: گفتگویی کوتاه با یک سارق حرفه‌ای

جام جم سرا: چند‌‌سال ‌داری و آیا بچه هم داری؟
35‌‌ساله هستم و دو بچه دارم. پسرم چهارم دبستان است و دخترم دوم دبستان.

چند خواهر و برادر‌ داری، آنها چه می‌کنند؟
دو برادر و یک خواهر، یکی از برادرانم برزیل است و برادر دیگرم در کار خریدوفروش ماشین.

چرا دزدی می‌کردی؟
دو، سه‌‌سالی بود که شیشه مصرف می‌کردم.

چه شد که معتاد شدی و اول با چه ماده‌ای شروع کردی؟
یکی از رفقا گفت بیا برویم مواد بزنیم. من هم رفتم از اول هم با شیشه شروع کردم.

روزی چقدر خرج مواد مخدر می‌کردی؟
20 تا 30 هزارتومان.

بقیه پولی را که از دزدی درمی‌آوردی چه می‌کردی؟
خرج خودم و خانواده می‌کردم. آدم معتاد تنبل می‌شود و کار نمی‌کند.

مگر قبل از اعتیاد کار می‌کردی؟
بله، باتری‌ساز بودم و درآمد خوبی هم داشتم اما مغازه‌ام را سر مواد از دست دادم.

چند حلقه لاستیک دزدیده‌ای؟
هزارو500حلقه. لاستیک‌های زاپاس را از روی ماشین باز می‌کردم.

چه مدت بود که این کار را می‌کردی؟
دوسال‌ونیم.

آیا تنها بودی یا همدست هم داشتی؟
من تنها کار می‌کردم اما هفت‌نفر بودیم که با هم بودیم.

لاستیک‌‌ها را حلقه‌ای چند می‌فروختی؟
100 تا 140هزارتومان. ارزش واقعی هر لاستیک 300 تا 400هزار تومان بود.

چطور دستگیر شدی؟
یکی از رفقا دستگیر شد بعد ما هم دستگیر شدیم.

چطور لاستیک می‌دزدیدی؟ هر سرقت چقدر طول می‌کشید؟
ما هفت‌نفر بودیم که با هم بودیم اما هر کس برای خودش کار می‌کرد. سر اینکه چه‌کسی زودتر سرقت می‌کند، مسابقه می‌گذاشتیم.

الان خانواده‌ات و بچه‌هایت می‌دانند، دستگیر شده‌ای؟
بله.

اگر بچه‌ات بپرسد چرا دستگیر شده‌ای می‌خواهی بگویی دزدی کردم؟
اشتباه کردم. به بچه‌ام هم همین را می‌گویم، امیدوارم کسانی که لاستیک‌هایشان را بردم من را ببخشند.

خودت را جای مالباختگان بگذار. اگر تو بودی رضایت می‌دادی؟
اشتباه کردم. تکرار نمی‌کنم.

بعد از اینکه آزاد شدی چه می‌کنی؟
سر کار می‌روم و مثل آدم‌های دیگر کار می‌کنم. من پیمانه‌ام پر شده و دیگر طاقت ندارم که بقیه تحقیرم کنند.(شرق)



لینک منبع :مسابقه لاستیک دزدی: گفتگویی کوتاه با یک سارق حرفه‌ای

Images for مسابقه لاستیک دزدی: گفتگویی کوتاه با یک سارق حرفه‌ای مسابقه لاستیک دزدی: گفتگویی کوتاه با یک سارق حرفه‌ای jamejamonline.ir/.../مسابقه-لاستیک-دزدی-گفتگویی-کوتاه-با-یک-سارق-حرفه‌ای‎Cached16 آگوست 2014 ... سرقت‌های خرد شایع‌ترین جرم در کشور است. «مجید»یکی از متهمانی است که به اتهام سرقت لاستیک زاپاس خودروها توسط ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی ... مسابقه لاستیک دزدی: گفتگویی کوتاه با یک سارق حرفه‌ای 77.104.65.15/.../مسابقه-لاستیک-دزدی-گفتگویی-کوتاه-با-یک-سارق-حرفه‌ای‎‎Cached16 آگوست 2014 ... سرقت‌های خرد شایع‌ترین جرم در کشور است. «مجید»یکی از متهمانی است که به اتهام سرقت لاستیک زاپاس خودروها توسط ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی ... دزد سابقه دار: من آبرو دارم و یک پا آدم حسابی هستم - جام جم آنلاین worldcup.tnews.ir/news/607938392010.html‎Cachedبرچسب‌ها : گفتگو مصاحبه حوادث پای صحبت مجرمان سارقی با ۱۸ سابقه کیفری آدم حسابی دزدی ... تصویر مسابقه لاستیک دزدی: گفتگویی کوتاه با یک سارق حرفه‌ای ... مجهز به دزدگیر رینگ و لاستیک! |عکس| - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../مجهز-به-دزدگیر-رینگ-و-لاستیک-عکس‎Cached26 مارس 2014 ... مجهز به دزدگیر رینگ و لاستیک! |عکس| ... لینک کوتاه : Increment Visit ... مسابقه لاستیک دزدی: گفتگویی کوتاه با یک سارق حرفه‌ای. شنبه 25 مرداد ... لاستیک برای خرد crushergroup.tech/fa-mill-1/17166-لاستیک-برای-خرد.html‎Cachedدستگاه بازیافت لاستیک,دستگاه خرد کن لاستیک,آسیاب لاستیک ... دستگاه ... جام‌جم سرا | مسابقه لاستیک دزدی: گفتگویی کوتاه با یک سارق حرفه‌ای. 16 آگوست ... تجاوز بی رحمانه به یک زن در مقابل شوهرش - صفحه 5 - تالار گفتگوی ... https://forum.hammihan.com/thread113334-5.html‎Cachedبا به دست آمدن این سرنخ و اطلاعات بعدی، ماموران ابتدا چند تبعه افغان را دستگیر .... از سوی دیگر دزدی، تجاوز، کودک آزاری، قتل، قاچاق مواد مخدر و انتقال بیماری ... دادن به مردم، تلنگری به مسئولانی که در این خصوص کوتاهی کرده اند زده شود. ..... ربوده‌ شده‌ اظهار بی‌اطلاعی‌ کرد و در تمام‌ مدت‌ بازداشتش‌ هیچ‌ حرفی‌ نزد، تا اینکه‌ ... قاسمی: با آمریکایی‌ها درباره برجام گفت‌وگوهایی داشته‌ایم - بیپ نیوز bipnews.ir/search/?...%20با%20آمریکایی‌ها%20درباره%20برجام%20گفت‌وگوهایی%20دا...‎Cached1 آگوست 2017 ... منصور برزگر در گفتگو با ایسنا با بیان این مطلب افزود: دکتر ... و از این رشته حمایت کرده اما قطعا با توجه به حجم بالای اردو، برنامه ها و مسابقات ... اتوبوس نوشتند و لاستیک‌های آن را پنچر کردند که البته به هیچ یک از داخل اتوبوس آسیبی نرسید. ... داشت که بازیگر تحسین‌شده سینمای ایران در سخنانی کوتاه گفت: «هر. دست سارق حرفه ای در نیشابوربا دوربین مداربسته رو کرد | رویداد ۲۴ rooydad24.com/.../دست_سارق_حرفه_ای_در_نیشابوربا_دوربین_مداربسته_رو_کرد‎Cached2 روز پیش ... خبرگزاری آریا- پلیس شهرستان نیشابور با بازبینی دوربین های مداربسته سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کرد.به گزارش خبرنگار آریا در ... فیلم گفتگوی کوتاه با همزاد کارلوس کی روش در ایران | رکنا - راه ... andishemag.ir/detail/122266/article/4‎Cached1 روز پیش ... فیلم گفتگوی کوتاه با همزاد کارلوس کی روش در ایران | رکنا عروس 15 ساله بودم که فهمید یونس با یک زن رتباط پنهانی دارد و ... جوان آزرا سوار مرا ...